TÄTÄ SE JUMALATTOMUUDEN JA ATEISMIN AIVOPESU TUOTTAA:
Vain yhteydessä Jumalaan ihmisellä on tarkoitus, ilman Jumalaa hänestä tulee pelkkä Saatanan pelinappula, kuten Kauhajoen ja Jokelan tapaukset taas osoittavat.
Kommentit (152)
(((Ai rakkauttako ei ole kuolla, jotta toiset pelastuisivat. Voiko suurempaa rakkautta ollakaan?)))
Rakkauden sanomaan kiedotaan hirmutekoja.
Täydellinen rakkaus ei ole sitä.
Raamatun Jumala kieltää tappamasta, mutta antaa tapattaa itsensä/poikansa.
tapattaa poikaansa, jos puhutaan suuresta rakkaudesta, niin Jumala olisi mennyt ihan itse sinne ristille, poikansa puolesta...
Joo ja tästä ihmisten surmat oikeuttavasta pahan ideologiasta teon takana ei saisi taas sanoa sanaakaan.
kuten ei pahan olemassaolosta ylipäätään.
Liirum-laarum mitä taas keksittäisiin selitykseksi, jotta ei tarvitsisi puhua todellisista syistä sanaakaan.
Vanhanen sentään sanoi, että teoille ei ole inhimillistä selitystä. Edes joku sanoi jotain totta.
Jeesus Kristus on Jumala itse.
Isä on Jumala.
Poika on Jumala.
Pyhä Henki on Jumala.
tiedänpä hartaita kirkossakävijöitä, jotka ovat maailman pahimpia selkäänpuukottajia. Rakkaus on sitä että kohtelee toisia hyvin, siihen ei tarvita kristinuskoa tms.
hengen uhraamiseen on julma. Ihmiselle on annettu kyky kommunikoida, puhe- ja ajattelutaidot, siihen ei kenenkään tarvitse urhoollisesti uhrata lastaan...Mutta onneksi meillä on myös uskonnon vapaus!
Kuoleminen, jotta toiset pelastuisivat ei ole tappamista vaan mitä suurin uhri.
ei ole mikään rakkauden Jumala. Ihmisetkään ei tuomitse lapsia vanhempiensa synneistä (syntiinlankeemus), miksi Jumala niin tekee?
Kyllä, Jumala itse kuoli ristillä puolestamme ja sovitti kaikki ihmiskunnan synnit.
Jeesus Kristus on Jumala itse.
Isä on Jumala.
Poika on Jumala.
Pyhä Henki on Jumala.
Mä häpeän ja voin myöntää, että vihaan teitä kristityt. En tiedä mitään etovampaa, mitään ällöttävämpää, mitään vastenmielisempää, mitään tekopyhempää, mitään alistavampaa, mitään tukahduttavampaa, mitään hirvittävämpää kuin te ja tiedän aivopesuyrityksenne.
HYI VITTU!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti kaikki Kauhajoella kuolleet olivat kristittyjä, niin ei ainakaan koulun fiksuimpia menetetty.
ihmisen kuoleman pelossa ja toisten kontrolloimishalussaan luoma myytti. Uskontojen nimissä on tapettu/paheksuttu lähimmäisiä niin paljon, ettei sinne ikuisuuteen liene jonoa..
Me synnymme maailmaan, joka on paha ja paholaisen vallassa ja tämä paha tulee osaksi meitä.
Jumala rakastaa lapsia, koska lapset ovat lähinnä sitä millaiseksi Jumala tarkoitti ihmisen, puhtaita, aitoja ja viattomia. Synti, joka on kuin syöpä, joka leviää sitä mukaa mitä enemmän ihminen antaa sille tilaa, ei ole vielä lähtenyt leviämään heissä.
Jumalassa ei asuu minkäänlainen pahuus tai synti. Kaikki paha maailmassa on peräisin paholaisesta.
Mä häpeän ja voin myöntää, että vihaan teitä kristityt. En tiedä mitään etovampaa, mitään ällöttävämpää, mitään vastenmielisempää, mitään tekopyhempää, mitään alistavampaa, mitään tukahduttavampaa, mitään hirvittävämpää kuin te ja tiedän aivopesuyrityksenne.
HYI VITTU!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti kaikki Kauhajoella kuolleet olivat kristittyjä, niin ei ainakaan koulun fiksuimpia menetetty.
niin onko se julmuutta lasta kohtaan. Kuolla itse, jotta antaa toiselle elämän?
Tämä maailma on pahan vallasssa ja Jeesus ristinkuolemallaan pelasti jokaisen ihmisen ja voitti synnin ja kuoleman vallan. Jokainen, joka uskoo häneen pelastuu ja saa uuden elämän.
täällä maanpäällä mahdollisimman hyvin...
ihmisen kuoleman pelossa ja toisten kontrolloimishalussaan luoma myytti. Uskontojen nimissä on tapettu/paheksuttu lähimmäisiä niin paljon, ettei sinne ikuisuuteen liene jonoa..
mutta ilmeisesti levy on jäänyt paikoilleen, kun ei osata hokea kuin yhtä ja samaa.
Jos tämän ketjun itseään kristityiksi nimittävien viestejä katsoo, niin kristinusko ei _todellakaan_ vaikuta miltään rauhan ja rakkauden uskonnolta. Sen verran aggressiivista vihanlietsontaa muita (tässä tapauksessa lähinnä ateisteja ja evoluutioteorian kannattajia) kohtaan ketjun kristityt harjoittavat.
ja harmageddon ja south park. On kirjoitettu että Jumala on rakkaus. Toisaalta Pukkilan shellin vessan seinälle on kirjoitettu että Jari on homo.... Tulisiko tuomita sekä jumala että jari?
Raamatun mukaan lapsi on jo syntyessään syntinen.
Heh... ja kyllä sen uhmiksen kanssa huomaa. Lyödään ja pätkitään pikku-siskoa. Mustasukkaisuus nostaa päätään.
Eräs tunnettu lasten psykiatri sanoi että se vihan/raivon tunne joka lapsessa herää voisi silmää räpäyttämättä tappaa. Jo pienet lapset ovat jumia otuksia toisiaan kohtaan. Elämä on taistelua paikasta auringossa.
____Jumala rakastaa lapsia, koska lapset ovat lähinnä sitä millaiseksi Jumala tarkoitti ihmisen, puhtaita, aitoja ja viattomia. Synti, joka on kuin syöpä, joka leviää sitä mukaa mitä enemmän ihminen antaa sille tilaa, ei ole vielä lähtenyt leviämään heissä._____
ihminen nyt vain sattuu olemaan paha(kin), siinä ei millään Jeesuksella tai jumalilla ole mitään tekemistä. Jos uskonto perustuu siihen, että isä uhraa poikansa, niin se on selvästi ihmisen keksintöä. Sinä voit tyytyä odottelemaan sitä ikuista elämääsi, minä aion elää sen elämäni nyt, niin hyvin kuin kykenen..