Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄTÄ SE JUMALATTOMUUDEN JA ATEISMIN AIVOPESU TUOTTAA:

Vierailija
24.09.2008 |

Vain yhteydessä Jumalaan ihmisellä on tarkoitus, ilman Jumalaa hänestä tulee pelkkä Saatanan pelinappula, kuten Kauhajoen ja Jokelan tapaukset taas osoittavat.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko päästä sanomaan oma näkemykseni.

Minua ärsyttää ihmiset, jotka nostavat itsensä toisia ylemmäs uskonnon, atteen yms. varjolla. Tässä joku aloitti otsikolla muiden ihmisten tuomitsemisen. Eikö jeesuskin puhunut suvaitsevaisuudesta ja ihmisten hyväksymisestä? Juuri suvaitsemattomuus aiheuttaa syrjintää, kiusaamista jne. Aiheen aloittaja voisi kasvattaa lapsistaan suvaitsevaisempia kuin on itse, niin lasten ei tarvitsisi olla noin vihamielieisä, että käyvät netissä raivoamassa ja toisia (täysin viattomia) ihmisiä ja heidän maailmankuviansa syyttelemässä.

Et taida olla sen ihmisrakkaampi kuin nämä muutkaan netissä räyhääjät. Menisit itseesi ja olisit aikuinen vastuullinen ja erilaisuutta hyväksyvä ihminen. Älä syytä aatetta/ismiä/ideologiaa/uskontoa pahaksi vaan tuomitse ihmisten pahat teot ja kannusta itse muita positiiviseen yhteiskunnan rakentamiseen.

Vierailija
62/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ateismi on yksi pimeyden henkivallan ase. Esim. sosialistissa diktatuureissa on aina pyritty tuhoamaan elävä usko ja kristittyjä on vainottu ja tapettu. Neuvostoliitto julisti ateismin valtionideologiaksi. Jokainen voi nähdä millaisia ateistiset diktatuurit, joista kristinusko on kitketty, ovat aina olleet, massamurhadiktatuureja. Hedelmistään puu tunnetaan ja ihmiset eivät näe, että Saatana on olemassa, vaikka Saatana todistaa olemassaolostaan ihan joka päivä!

Efesolaiskirjeestä:

Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä ei meillä ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pi­meydes­sä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta; ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta" (Efes.6:10-19).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkolan mielestä massamurhadiktatuurit ovat olleet vain hyväksi maapallolle ja Linokla iloitsi WTC-iskuista. Linkola hyväksyy ihmisten tappamisen ja terrorismin, Linkola ei anna mitään arvoa ihmiselle, ihmisyys on hänestä yliarvostettua.

Tämäkin on vaarallista, että näitä Linkoloiden on annettu vapaasti saarnata ideologiaansa.

Linkola muuten halusi Leninin patsaan Helsinkiin. Miksiköhän? Minkä takia Linkola haluaa pystyttää ihmiselle (massamurhaideologian isälle) patsaan, vaikka Linkolan mielestä ihmisyys on yliarvostettua.

Vierailija
64/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ateismi ja evoluutio-oppi opettaa, että ihmisellä ei ole mitään arvoa.

Pekka Auvinen kertoi tämän kaiken manifestissaan, mutta kun tämä yhteiskunta ei halunnut katsoa peilistä, mitä se oli opettanut lapsilleen, siksi kehitettiin valheita selittämään Auvisen motiiveja.

Arvoton yhteiskunta synnyttää arvottomia ihmisiä, jotka ei näe toisillakaan ihmisarvoa. Ihmisiä, jotka pitävät itseään ja toisiaan roskana, jotka on lupa tappaa.

Jumalan silmissä jokainen ihminen, jokainen syntymätön lapsikin on äärimmäisen arvokas, sillä Jumala loi ihmisen Jumalan kuvaksi.

Vierailija
65/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästäkin Kauhajoen tapahtumasta, mutta ei hän itse ole sitä toteuttamassa. Mihäkin toivoisin että kiinaan ja intiaan tippuisi niin suuri meteori, että tappaisi 90 % väestöstä, muuta me muuta harvemmin asutetua alueet saisimme silti elää rauhassa tuolta meteorilta.

Ymmärrän näitä tappamis kommentteja, mutta en siten kuin ne Kauhajoella toteutettiin. Siinä on kyse jostain muusta. Toki rajanveto ei ole täisin terävä, vaan joku keksii veteen vedetyn viivan. Tällä ajatetlulla voi todeta, että Linkolan ajatukset tod. näk. provosoi herkässä mielentilassa olevia henkilöitä.

Vierailija
66/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luo epäonnistuneen tekeleen (ihmisen), sitten antaa sen riehua mielin määrin, eikä pärjää edes langenneelle enkelille, jonka senkin on itse luonut. Taitaa olla melkoinen aloittelija tämä teidän Jumalanne. Tai ehkä hänestä on vaan hauska leikkiä pelinappuloillaan, ihmisillä. Ettei vaan tuo Jumalanne muistuta tekelettään, ihmistä? Ei kai vaan olis niin, että onkin tuo Jumalanne ihmisen luoma, eikä toisin päin?

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja antoi ihmiselle vallan maaplaneetalla. Ei Jumala halunnut luoda mitään robottia, joka automaattisesti tottelee käskyjä, kun painaa nappia. Jumala antoi ihmiselle vallan ja sen myötä vastuun. Jumala antoi ihmiselle vain yhden käskyn ja senkin ihminen onnistui rikkomaan. Ei ollut Jumalan syytä, että ihminen lankesi syntiin ja paholaisen orjaksi.

Raamatussa ei ole kerrottu paljon siitä, miten pimeyden henkivallat sai muotonsa ja alkunsa, eikä kristittyjen siitä tarvitsekaan tietää. Ne ovat kuitenkin olemassa ja pyrkivät tuhoamaan kaiken sen hyvän, mitä Jumala on luonut.

Taistelu on todellinen ja se käydään ihmisten sieluista.

Vierailija
67/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä puuttuu rakkaus itseämme ja lähimmäistä (kanssaihmistä) kohtaan. Tämä yhteiskunta (ja kaikenlainen toiminta) perustuu kilpailulle - minä ensin, minä olen paras, minä todistan sen kaikille. Tälläinen ajattelu on vaarallista, ja sitä juuri jatkuvasti koulumaailmassakin ruokitaan - oppilaita laitetaan paremmuusjärjestykseen ihan liian aikaisin ja kilpailuasetelmaa ylläpidetään.

Itse en kuulu kirkkoon; minua ei ole kastettu, en ole käynyt rippikoulua, mutta olen silti uskossa. Olen aina ollut (vaikka joskus väitinkin olevani ateisti) - kyllä minä rukoilen silloin, kun minulla on vaikeaa tai elämässä ratkaisun paikka. Sydämessäni tiedän, että tässä maailmassa on järkeä ja tarkoituksenmukaisuutta nimenomaan yleismaailmallisen rakkauden tunteen kautta. Mitä on rakkaus? Oletteko te tätä koskaan pohtineet? Mikä on se mahtava voima, mikä ihmisestä lähtee esimerkiksi silloin, kun äidin rakkaus omaa pienokaista kohtaan herää? Minusta juuri näissä rakkauden kokemuksissa ja hetkissä Jumalan läsnäolon tuntee - hän on yksinkertaisesti *rakkaus* .

Tähän "rakkauteen", kun menetetään kosketus, alkaa ongelmat. Ja todellakin saamme todistaa tämän eilisen kaltaista tapahtumaa. Minulla ei ainakaan ole tarkoitus "lyödä ketään päähän raamatulla" (kun en itsekään ole perille itse raamatusta opuksena) tai tuputtaa kenellekään uskontoani (enhän itsekään tunnusta mitään tiettyä uskontoa ainoana oikeana), mutta se minua huolestuttaa, että ihmiset vieraantuvat Jumalasta. Ja sitä kautta rakkaudesta.

Miten te ateistit näette tämän maailman nimenomaan rakkauden näkökulmasta katsoen?

Vierailija
68/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luo epäonnistuneen tekeleen (ihmisen), sitten antaa sen riehua mielin määrin, eikä pärjää edes langenneelle enkelille, jonka senkin on itse luonut. Taitaa olla melkoinen aloittelija tämä teidän Jumalanne. Tai ehkä hänestä on vaan hauska leikkiä pelinappuloillaan, ihmisillä. Ettei vaan tuo Jumalanne muistuta tekelettään, ihmistä? Ei kai vaan olis niin, että onkin tuo Jumalanne ihmisen luoma, eikä toisin päin?

Varsinainen Rakkaus ja Kaikkivaltias ja Valo...hahhhhahhhaaaah

Vierailija
69/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset tarvitsevat jotain syvempää sisältöä elämälleen.

Vierailija
70/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vain harva kykenee ymmärtämään kirjoitustasi. Pitää ensin ymmärtää, mitä rakkaus on, jotta kykenee ymmärtämään. Muuten tuo on sanahelinää.

Vierailija
71/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkumetreillä huomaa että ihminen ei pysty noudattamaan edes yhtä käskyä ja silti antaa sen rauhassa melskata. Eipä näytä Jumalaa paljon kiinnostavan ihmisten kärsimys. Aika outoa rakkautta! Me syntiset ihmisetkin sentään kykenemme rakastamaan lapsiamme ehdoitta, mutta teidän Jumalanne ei.

Vierailija
72/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rinnastan rakkauden siihen, että aidosti kunnioittaa, arvostaa, välittää ja suvaitsee toista. Rakkaus ei vaadi muita muuttumaan kaltaisekseen vaan antaa kaikille tilaa olla itsenänsä. Kristinuskoon kuuluu varjona monella tämä toinen puoli tuomitseminen, demnisointi, suvaitsemattomuus ja sitä kautta syrjintää ja kiusaamista toisen arvottomaksi nimeämistä. Tästä varjosta en kristinuskossa tykkää. Onneksi olen ateisti ja saan valita itse, miten arvotan elämäni.

Vierailija
73/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ja ateismi ja evoluutio-oppi opettaa, että ihmisellä ei ole mitään arvoa."

Tämä alkaa mennä jo väärän todistuksen antamisen piikkiin. Ja mitäs siitä väärän todistuksen antamisesta sanottiinkaan?

Vierailija
74/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs niillä Tampereen pojilla on tarjota?

Mitäs niillä pitäisi olla tarjota? Onko kokoomusnuorilla jotain tarjota? Tai vaikkapa paikallisella 4h-seuralla? Entäpä kennelliitolla? Tai mahdollisilla kotiäitiyhdistyksillä? Marttakerholla?

Vierailija
75/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hyväksyy ihmisen tappamisen, niin tämäkö pitäisi hyväksyä. Pitäisi vain hys, hys olla hiljaa näistä ideologioista, vaikka ne Auvisen tapauksessa oli suora syy siihen miksi hän tappoi ihmisiä. Sellainen ihminen, millainen maailmankuva.

Jeesus ei koskaan hyväksynyt syntiä ja pahaa, hän rakasti ihmisiä, mutta vihasi syntiä, sillä näki miten suurta tuhoa synti ihmisissä tekee. Ja synti on aina paholaisesta lähtöisin.

Jeesus näki, että hänen omiaan tullaan vainoamaan aivan kuten häntäkin ja että tämän maailman ruhtinas raivoaa ja pyrkii tuhoamaan Jumalan luomia ihmisiä loppuun asti, eikä haluakaan kuulla Jeesuksesta Kristuksesta, siksi Jeesus sanoi:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan" (Mt. 10:34).

Vihollinen on todellinen.

Vierailija
76/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lyhyesti hänen evoluutio-uskoon ja ateismiin pohjautuva oppiaan, joka oikeutti hänet ihmisen murhaamiseen:

Tätä samaa meille on syötetty vuosikymmenet. Saatanan oppia. Auvinen ja Saari, molemmat Saatanan pelinappuloita.

Kristinuskon nimissä on sodittu monet sodat ja tehty monet murhat. Kristityt kirkonmiehet ovat syyllistyneet jopa pedofiliaan. Voinemme saman logiikan mukaisesti uskoa, että kaikki kristityt on veistetty tästä samasta puusta?

Vierailija
77/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kirkko pystyy antamaan ihmisille oikeata turvaa ja suojaa tällaisille peloille.

Kyllä minusta jos tarkoituksena on saada mahdollisimman paljon ihmisäeroamaan kirkosta, pitäisi osta antaa jotain tilalle.

Vierailija
78/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on lähtöisin kaikkivaltiaasta.

Vierailija
79/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Jokelan tapahtumat jätettiin kokonaan käsittelemättä. Oli aivan NAURETTAVAA kehittää syyksi koulukiusaaminen, kun Jokelan ampujan motiivit olivat suoraan luettavissa hänen manifestistaan ja motiivina oli ideologia, joka ei antanut ihmisyydelle mitään arvoa, tämä sama ideologia, jota meille on koulussa tuputettu ja jota hokemaan kutsutaan Linkola johonkin YLEn liirum-laarumfoorumiin ja kaikki katsoo mykkkänä ihastuksesta, kun Linkola jalustallaan selittää, että on aivan oikein ja perusteltua tuhota ihmisiä, koska ihmisyys on yliarvostettua.

Vierailija
80/152 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ateistit näette tämän maailman nimenomaan rakkauden näkökulmasta katsoen?

Ei sitä että paasaataan kuinka olet väärässä kun et ole kuin minä ja et usko/ajattele kuin minä.

Ja ihan oikeasti, en tajua miksi Jumalalle olisi tärkeämpää se etät ihmiset uskovat juuri häneen kuin se miten ihmiset kohtelevat toisiaan ja maailmaa. Siksi en ole kristitty, en vain voi uskoa että Jumala olisi niin itsekeskeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi