Mitä muistat vuodesta 1986?
Kommentit (90)
Paljonkin. Kävin elämäni ensimmäisellä ulkomaanmatkalla Italiassa. Minulla oli hyviä kavereita. Asuin vielä kotona vanhempieni kanssa. Olin nuori ja luottavainen. Kävin töissä. Hyvä vuosi!
Suomella meni hyvin. Minulla oli kivoja penaaleja, kyniä, kumeja ja tarroja. Musiikki oli hyvää. Suomi oli melkoisen turvallinen ja viaton paikka.
Depeche Mode: Black Celebration levy, maailman parhaita levyjä kautta aikojen.
Tampereella "Deppari" fanit.
Olin Dingon konsertissa. Ulkoilmakonsertti, kesä. Ihmisiä oli paljon.
Muistan myös Tshernobylin räjähdyksen.
Sillpin en vielä tajunnut minkä rikosten kohde olin ollut jo vuosia.
Täytin 10v, asuin muistaakseni Oulussa. Olikohan Nintendo jo tullut. Kivaa lapsuusaikaa
Vierailija kirjoitti:
Tsernobylin.
8v ikäisenä ei saanut mennä koulussa ulos välitunnille kun radioita satoi😅
En ollut edes syntynyt silloin, mutta ihan hirveää musiikkia silloin tehty, ja pitäisi laittaa soittokieltoon, mutta silti vaan radiokanavat Yleä myöten jauhaa niitä päivästä ja viikosta ja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen : (
Paljonkin, olin armeijassa silloin.
Hyvää musiikkia ja suuria hittejä monilta bändeiltä: Europen Final Countdown, Queenin Friends Will Be Friends, Eppujen Joka päivä ja jokaikinen yö... Hyvää aikaa!
Lapsi täytti vuoden. Minä olin töissä ja mies oli koti-isänä, mikä oli aika harvinaista 1980-luvun Saksassa. Onneksi siskonsa oli kotiäitinä ja miehen paras kaveri jäi puoli vuotta myöhemmin myös koti-isäksi.
Olin lukiossa silloin. Kylmä talvi. Muutoin kaikkiaan oikein mainio vuosi ydinvoimalaonnettomuutta lukuunottamatta.
Muistan Samantha Foxin hienot biisit siltä vuodelta...
Harvasta vuodesta onkaan niin paljon hyviä muistoja. Ripari ja ensimmäinen kesä kesätöissä. Siellä oli nätti tyttö kesätöissä, jonka pyysin kanssani katsomaan Top Gunin ensi-iltaa. Siitä alkoi yksi ikimuistoisimmista romansseistani. Jouluna oltiin lomalla Israelissa, mikä sekin on yksi ikimuistoisimmista lomamatkoistani.
Lisäksi sinä vuonna ilmestyi moni suosikkibiiseistäni ja levyistäni. Madonnan True Blue, Bananaraman Venus jne.
Synnyin silloin. En kyllä muista sitä.
Menin kihloihin, kun kundikaveri lähti inttiin. Täytin 20 v.