Mitä muistat vuodesta 1986?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. sanoi: EI KUKAAN VUONNA 1986.
Kaikki vain huhtikuun lopulta ja koko vuoden loppuun asti voivottelivat sitä kuinka nyt on maailmanloppu ja kaikki kuolee, kun Neuvvostoliitosta tulee sitä säteilyä, ja ei tähän pahaan maailmaan voi enää lapsiakaan tehdä kun saavat kuitenkin syövän ja nyt on Harmageddon ja maailmantuhoaja-Reaganikin oli vielä Ameriikan repsidenttinä.
Että on teillä aika kullannut muistot eikä mitään todellista ole jäänyt jäljelle.
No lapset kyllä sanoi noin.
Mä olin 9 v ja meillä vanhemmat eivät tehneet Tsernobylistä mitään numeroa ja elämää jatkettiin kuten aina ennenkin. En lukenut silloin lehtiä enkä muista uutisiakaan, siis mitään sen enempää. En siis muista, että lähipiirissä olisi vauhkottu säteilystä.
Sama meillä. Elämä jatkui ihan normaalisti, aika kaukanahan tuo oli tapahtunut ja ihan terveenä pysyttiin.
Samantha Fox sai kilpailija Sabrinan.
Suosikki nuortenlehdessä oli niiden julisteita vähän väliä.
Kerran tuli sellainen miltei koko oven kokoinen Sabrina juliste. Hän oli siinä pinkeissä bikineissä uimarannalla hiukset märkänä. Ja minä Sabrina fanina, 10 v tyttösenä pistin sinitarroilla tuon julisteen oveeni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella meni hyvin. Minulla oli kivoja penaaleja, kyniä, kumeja ja tarroja. Musiikki oli hyvää. Suomi oli melkoisen turvallinen ja viaton paikka.
Intressisi tuolloin olivat kynät, kumit, tarrat ja kotimaan suuret linjat. :P
No nuo kotimaan suuret linjat ovat muistojani nyt aikuisena siitä ajasta. Ei sitä silloin miettinyt muuta kuin niitä koululaisen juttuja.
Ainoa lapseni täytti vuoden. Naimisissa edelleen hänen isänsä kanssa onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli sellainen miltei koko oven kokoinen Sabrina juliste. Hän oli siinä pinkeissä bikineissä uimarannalla hiukset märkänä. Ja minä Sabrina fanina, 10 v tyttösenä pistin sinitarroilla tuon julisteen oveeni :D
Itse sain synttärilahjaksi kummitädiltä Sabrinan kasetin. En pitänyt musiikista. Voin kuvitella keskustelun levykaupassa: Mistäköhän 11-vuotiaat pojat pitävät nykyään? Sabrina tai Samantha Fox :D
Kävimme perheen kanssa usein Tapiolan uimahallissa. Varmaan joka viikko. Minä täytin 4 vuonna -86 ja sain ensimmäisen uimapukuni. Sitä ennen olin uinut pikkupöksyillä! Ei varmaan sallittua tänä päivänä lapsenkaan uida alusvaatteilla.
Kävin lukion ekaa luokkaa. Tehtiin luokkaretki Neuvostoliittoon, Leningradiin. Erosin on-off-suhteesta. Ihastuin mukavaan poikaan alkukesästä. Kesällä lähdin vuodeksi vaihto-oppilaaksi. Siinä päällimmäiset.
Olin ostanut videonauhurin 1983. Tuolloin katsoin ja nauhoitin urakalla elokuvia ja tv-ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
En paljon muuta kuin sen, että musiikki oli kaikkien aikojen huonoimmasta päästä.
Sehän oli parasta ja myös 90-luvun musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En paljon muuta kuin sen, että musiikki oli kaikkien aikojen huonoimmasta päästä.
Sehän oli parasta ja myös 90-luvun musiikki.
Täyttä sontaa kun vertaa 60 ja 70-lukuun.
Menin silloin ekan kerran naimisiin. Heinäkuu -86.
Myytiin omakotitalo kehyskunnasta ja muutettiin Helsingin kantakaupunkiin kerrostaloon. Aloin odottaa esikoistani.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Samantha Foxin hienot biisit siltä vuodelta...
Muistan samaisen Foxin ihan muista avuistaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Melko pieni ovi ollut sinulla. Minulla on tallessa kaikki Suosikin-julisteet noilta ajoilta ja noin puolet normaalikokoisesta ovesta täyttää kyseinen juliste.
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta on menossa nyt? 10 vai 20?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta on menossa nyt? 10 vai 20?
Kolmas.
Muistan katsoneeni hautajaiset, mutta oletko aivan varma, että siellä soitettiin noita?