Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinullakin voi olla tietämättäsi ylläsi tai kotonasi jotain TEMUSTA esim lahjaksi saatuna

Vierailija
24.10.2025 |

Tai kirppikseltä ostettuna 

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole!!!

Vierailija
122/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tarvitse krääsää. Minulla on tarpeeksi vaatteita, lapsillani leluja jne. Miksi pitäisi kuluttaa kuin idi*ot*i?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen,lapset jo tehty.

Jos hedelmällisyys romahtaa tai saan syövän koska minulla on  matto Sheinistä ja hame Temusta,niin eipähän ole suuri menetys enää.

Mulle ei olisi ollut menetys missään iässä kun en ole lapsia ikinä halunnut.

Vierailija
124/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin jumppapallossakin oli liikaa ftalaattia, löytyy tukesin sivuilta ja tuostakin oli uutisia.

Niin. Mieti kuinka hyvä että virallisesti maahantuodut tavarat tutkitaan.Temua ei kukaan tutki 

Se, että joku tukes löytää maahantuoduista tavaroista puutteita ja ilmoittaa niistä julkisesti ei ole mikään negatiivinen asia, vaan päinvastoin. Vaaralliset tuotteet voi sitä paitsi aina palauttaa kauppaan. Temuttelija ei koskaan saa tietää oma maahantuomistaan tavaroista mitä kaikkea ne sisältävät, koska niitä ei tutkita  

Kyllä niitä on tutkittu, ei kaikkia, ja Temu poistanut myynnistä.

Vierailija
125/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen,lapset jo tehty.

Jos hedelmällisyys romahtaa tai saan syövän koska minulla on  matto Sheinistä ja hame Temusta,niin eipähän ole suuri menetys enää.

Mulle ei olisi ollut menetys missään iässä kun en ole lapsia ikinä halunnut.

Onpa kypsä asenne. Miten elämä onkaan jalostanut sinua. 

Vierailija
126/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu/Shein -paskan kyllä tunnistaa kirppikselläkin.

Vierailija
127/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap, en osta kirppiksiltä koskaan vaatteita enkä muovikrääsää tai muitakaan sellaisia tavaroita/esineitä jotka voisivat olla Temusta peräisin. En myöskään saa Temu-lahjoja koska lhenkilöt joilta lahjoja saan, eivät myöskään koe tarvetta ostaa mitään Temusta kun on varaa parempiin hankintoihin.

Vierailija
128/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän varmuudella ettei ole. Mitäs siitä sanot?

Et siis osta mitään käytettyä etkä saa lahjoja? Vinkki: Sen kivan maljakon pohjassa ei lue "Tilattu Temusta ".

Ei tosiaan luekaan, mun kivat maljakot kun on peräisin Riihimäen Lasin tuotannosta vuosilta 1960-1975.

- sivusta

Vierailija
129/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä jää nykyään kirppikset väliin.

Vierailija
130/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, en pelkää hysteerisenä yhtä nettikauppaa kun samaa kiinatavaraa on kaikki kaupat täynnä. Lopettakaa jo tämä jauhaminen.

Vierailija
131/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tällä(kin) hetkellä ihan kaikki ylläni olevat vaatteet ovat  temusta.. kun menen ulos niin kengät ja takkikin ovat temuskta.. jännää- eiks olekin.. hyvälaatuisia, hyvännäköisiä ja halpoja ..nyt on varaa syödäkin paremmin kun ei mene asusteisiin, vaatteisiin, jenkiin jne jne  liikaa rahaa..

Ei mulla koskaan ole mennyt liikaa tai tarpeettomasti rahaa vaatteisiin, kenkiin tai asusteisiin. Ostan vain uutena ja vain tarpeeseen, esim. töissä käytän vasta n. 35 vuotta vanhaa kotimaisen merkin talvitakkia, on täysin siisti ja ehjä, taskunsuita ja vetoketjua myöten. Vahvasti veikkaan että sinun Temu-takkisi ei tule kestämään käyttöä yhtä kauan.

Vierailija
132/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ostin kirpputorilta kivan merkittömän mekon ja alkuperä selvisi vasta kun ystäväni sanoi että hänellä on samanlainen.. Temusta 😡.

Ei niissä lue isolla eikä pienellä että Temu. Ne näyttävät tavallisilta vaatteista,koruilta,tyynyliinoilta jne

Jos lukee materiaalitiedot, niin se jo paljastaa aika paljon. Jos ei lue, eikä kiinnosta, niin kotiin päätyy Temua. Jos laput on leikattu pois, kertoo jo ihan tarpeeksi.

Niin? Ennen tuotteiden laput olivat pehmeää, kuin silkkimäistä kangasta. Nykyään laput ovat ihan helvetin isoja ja monikerroksisia, kovaa ja rapisevaa muovia joka kutittaa, hankaa ja on siten epämukava niskan ja sivusauman kohdalla ja siksi leikkaan ne irti. Osaan myös katsoa ja muistaa ne vaatteen pesuohjeet ennen kuin leikkaan laput irti.

Vierailija
133/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. 

Vierailija
134/134 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. En saa mitään sellaisia lahjoja.