Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinullakin voi olla tietämättäsi ylläsi tai kotonasi jotain TEMUSTA esim lahjaksi saatuna

Vierailija
24.10.2025 |

Tai kirppikseltä ostettuna 

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen,lapset jo tehty.

Jos hedelmällisyys romahtaa tai saan syövän koska minulla on  matto Sheinistä ja hame Temusta,niin eipähän ole suuri menetys enää.

Vierailija
42/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti voi.

Kyllä voi, nytkin sinua panemassa olevalla jännämiehellä on TEMUsta ostetut kortongit mulkun päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tabu tämä on, ettei voi ostaaTemusta tai kirpparilta? Ostan itse molemmista paikoista ja nimenomaan hinnan tai valikoiman takia. En näe mitään järkeä siinä, että ostaisin samaa Kiina-tavaraa vain kolminkertaisella hinnalla suomalaisen kauppiaan myymänä.

Tämä on joku systemaattinen mielipidevaikuttamiskampanja, jotta ihmiset ostaisivat ylikallista tavaraa Suomessa. Ihan jatkuvasti tehtailtu näitä uutisia ja keskusteluita.

Vierailija
44/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun henki tulee vaatteen mukana?

Vierailija
45/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tabu tämä on, ettei voi ostaaTemusta tai kirpparilta? Ostan itse molemmista paikoista ja nimenomaan hinnan tai valikoiman takia. En näe mitään järkeä siinä, että ostaisin samaa Kiina-tavaraa vain kolminkertaisella hinnalla suomalaisen kauppiaan myymänä.

Tämä on joku systemaattinen mielipidevaikuttamiskampanja, jotta ihmiset ostaisivat ylikallista tavaraa Suomessa. Ihan jatkuvasti tehtailtu näitä uutisia ja keskusteluita.

Ei vaan ihmisten terveys koetetaan pelastaa. Näissä tuotteissa voi olla MITÄ VAIN ja Temuttajat vain naureskelee,että samaa tavaraa kuin Tokmannilta. Ei ole. 

Vierailija
46/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole sieltä mitään ostanut, en ole ostanut torista kuin arabian astioita ja kukaan ei enää ole tuomassa mulle lahjoja.

Aliexpressiä kyllä käytän itse tietyntyyppisiin ostoksiin.

Vierailija
47/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihmisten terveys koetetaan pelastaa. Näissä tuotteissa voi olla MITÄ VAIN ja Temuttajat vain naureskelee,että samaa tavaraa kuin Tokmannilta. Ei ole. 

Luitko yhden kommentin cittarin ftalaatti-repusta. Joku pikkutyttö ehtinyt altistua sille jo elokuusta asti, jos vanhempi tai joku lähipiiristä sattui edes uutisen näkemään. Terveys menee ihan kotimaisten kauppojenkin tuotteilla, koska valvonta on vain satunnaisia pistokokeita, tai kunnes joku saa sähköiskun, niin tuote vedetään pois markkinoilta.

Vierailija
48/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän varmuudella ettei ole. Mitäs siitä sanot?

Jos jokin vaatteesi on Kiinasta, on suuri mahdollisuus, että ihan sama tuote on Temussa myynnissä. 

Vierailija
49/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista koska olisin saanut mitään rihkamaa tai sisustustavaraa lahjaksi. Tavaralahjoja yleensäkään harvemmin, mutta kyllä ne silloin ovat Arabiaa, Iittalaa, Finlaysonia tms tunnettua merkkiä. Enemmän meillä on tapana, että lahjaksi annetaan elämyksiä, teatteri- tai konserttiliput ja viedään syömään, tai jos jotain konkreettista annetaan lahjaksi, se on jotain spesiaalia syötävää tai juotavaa. Kirpputoreilta tai muualtakaan en ikinä hanki mitään, vaan ostan tuotteet uusina.

Eli olen aivan varma, että kotonani ei ole mitään temusta, sheinista tai vastaavasta paikasta tilattua.

Vierailija
50/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ostin kirpputorilta kivan merkittömän mekon ja alkuperä selvisi vasta kun ystäväni sanoi että hänellä on samanlainen.. Temusta 😡.

Ei niissä lue isolla eikä pienellä että Temu. Ne näyttävät tavallisilta vaatteista,koruilta,tyynyliinoilta jne

Sittenkö mieli vasta muuttui, kun selvisi että se on temusta? :D aika lapsellista, sama kiva mekko se silti on. Toivottavasti et heittänyt roskiin ja kuormittanut ympäristöä lisää.

Vierailija
51/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin jumppapallossakin oli liikaa ftalaattia, löytyy tukesin sivuilta ja tuostakin oli uutisia.

Vierailija
52/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan vaatteista aina valmistismaan. Jää kauppaan made in China vaatteet. Esim Adidaksen vaatteissa järjestään tuo merkintä,

Vierailija
53/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistusmaa ratkaisee mullakin. Ostan vaatteeni kirppiksiltä, ne on tehty Intiassa. Roinaa en tarvitse, ruokaa saa Suomestakin.

Vierailija
54/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistusmaa ratkaisee mullakin. Ostan vaatteeni kirppiksiltä, ne on tehty Intiassa. Roinaa en tarvitse, ruokaa saa Suomestakin.

Intiassa😂🤣😭

Vierailija
55/113 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistusmaa ratkaisee, ja silti ostat kaikista halvimmalla laaduttommin tehtyä roskaa?

Vierailija
56/113 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tiedän ettei ole 

Vierailija
57/113 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen,lapset jo tehty.

Jos hedelmällisyys romahtaa tai saan syövän koska minulla on  matto Sheinistä ja hame Temusta,niin eipähän ole suuri menetys enää.

Olenpa nyt ylpeä itsestäni. UUuuuuu

Niin nasevaa 

Vierailija
58/113 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun henki tulee vaatteen mukana?

Näköjään.

Tai oikeammin se sakki on valmiiksi jo sekaisin kuin seinäkello. Myrkkyhöyryt eivät asiaa ainakaan auta 

Vierailija
59/113 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ostin kirpputorilta kivan merkittömän mekon ja alkuperä selvisi vasta kun ystäväni sanoi että hänellä on samanlainen.. Temusta 😡.

Ei niissä lue isolla eikä pienellä että Temu. Ne näyttävät tavallisilta vaatteista,koruilta,tyynyliinoilta jne

Jos ei osta merkittömiä tai oudon halpoja merkkituotteita, niin välttyy Temulta.

Vierailija
60/113 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko yhden kommentin cittarin ftalaatti-repusta. Joku pikkutyttö ehtinyt altistua sille jo elokuusta asti, jos vanhempi tai joku lähipiiristä sattu

Niin. Temun tuotteita käytetään ihan onnellisen tietämättöminä, että niissä on varmuudella tuollaisia tuotteita, mutta koska kukaan ei valvo eikä tiedota niistä, niin sinä luulet olevasi niiltä turvassa

Kun ei tutki, ei voi olla. Vähän sama asia kuin kysymys siitä, että jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan ole kuulemassa, niin kuuluuko siitä ääni 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme