Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen valkoinen, hetero, lihaa syövä, bensa-autoileva vasemmistolainen

Vierailija
24.10.2025 |

Mikä siinä on niin vaiketa käsittää, että monet meistä vasemmistolaisista ovat kantasuomalaisia heteroita, jotka käyvät töissä bensa-autoillaan ja syövät lihaa? Kysynpä vaan. 

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti joitakin uli-ulilautalaisia kakaroita, joille vasemmisto=nainen=vihervassari.

Nämä kakarat eivät ole päivääkään töitä tehneet ja heidän mopoihinsa bensan on ostaneet heidän työssäkäyvät lihaa syövät bensa-autoilla ajavat heterot vassari äitinsä. 

TÄMÄ

Vierailija
122/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti joitakin uli-ulilautalaisia kakaroita, joille vasemmisto=nainen=vihervassari.

Nämä kakarat eivät ole päivääkään töitä tehneet ja heidän mopoihinsa bensan on ostaneet heidän työssäkäyvät lihaa syövät bensa-autoilla ajavat heterot vassari äitinsä. 

Vassariäiti ei korostaisi heteroutta, lihansyöntiä eikä fossiilisten polttoaineiden käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen on vasemmistossa ihan ok, se pitää vaan varastaa siltä joka yrittää ansaita elantonsa yrittämällä. Heitä hyvittaa miten varastaminen oikeutetaan, vaikka sitten lakimuutoksin. 

Vierailija
124/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ja persumieliset jaksavat jankuttaa näitä sukupuoliasioita. 

Etkö siis uskokaan sukupuolen moninaisuuteen, naispeniksiin ja synnyttäviin miehiin?

Teitä persuja ja persumielisiä nämä naispenikset vain kiinnostavat.

Eikö penis voi mielestäsi olla naisen sukupuolielin?

Voi hyvinkin olla juridisen naisen. Tämähän ei ole edes mielipidekysymys.

Eikö peniksellinen juridinen nainen ole sinulle täysi nainen joka tilassa ja tilanteessa? Kohtaatko peniksellisen naisen naisena myös seksu

Voihan tulla eteen sellainen joka kiinnostaa. Never say never 🙂.

Vierailija
125/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä oikeistopuolueet on niin sairaalloisen kiinnostuneita sukupuoli-ja seksiasioista? Joku fiksaatio heillä täytyy olla. Esimerkiksi voidaan ottaa taannoinen liikennemerkkien uudistus, jotkut hölmöt keksivät sen olleen sukupuolineutraaliuteen tähtäävää. No ei ollut. Liikennemerkit tehtiin vastaamaan nykyisiä eurostandardeja. Tosin hameväki liikennemerkeistä poistettiin, tilalle tuli tikku-ukot. Mutta eipä kukaan tästä käynyt itkemään. 

Kerro meille:

- sukupuolten lukumäärä

- naisen määritelmä

- voiko naisella olla penis ja mies synnyttää?

Miksi ns.  oikeisto on niin sairaalloisen kiinnostunut tällaisista epämääräisistä kysymyksistä? 

Epämääräisistä?

Selviä asioita, paitsi vassulle.

-eri

Vierailija
126/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassariäiti ei korostaisi heteroutta, lihansyöntiä eikä fossiilisten polttoaineiden käyttöä.

Kyllä minä korostan! Koska mikään näistä ei ole vasemmistolaisuutta vastaan. Työntekijän oikeudet on kovinta vasemmistolaisuuden ydintä. Jotkut vaan haluavat sotkea ihmeellistä seksuaalipropagandaansa näihin työssäkäyvien aikuisten asioihin. 

Vierailija
127/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaa syövä bensa-autolla töihin ajava hetero suomalainen vasemmistoa äänestävä kansalainen. Miksi minun pitäisi ottaa kantaa joihinkin abstrakteihin vähemmistökysymyksiin? Teen töitä, maksan veroni ja se siitä. 

Miksi sitten äänestät puoluetta, joka on asettanut abstraktit vähemmistökysymykset toimintansa keskiöön? Kuinka monelle oikeasti tulee vassuista mieleen työväestön asioiden hoitaminen?

Sinä olet aiheuttanut sen, että minulle tulee persuista mieleen naispenis 😂.

Sulle tulee persut mieleen vassujen keksinnöstä?

Kai se johtuu siitä että vassut on siirtyneet lsinsäädäntömuutoksen jälkeen eteenpäin mutta teillä on naispenislevy

Kädet on kätevästi pesty vahingollisen lainsäädännön läpiajamisen jälkeen, ja nyt ollaan kuin ikinä ei olisi asiaa itse ajettukaan. Sama kuin woke-ideologian kanssa, ensin sitä ajettiin hullun lailla ja nyt yhtäkkiä väitetään, että koko käsite on jonkun olkiukko-persuvihollisen keksimä eikä mitään wokea ole oikeasti muka olemassakaan. V ttu teidän kanssanne.

Vierailija
128/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Vassariäiti menee nyt nukkumaan. Koska huomenna ajan taas töihin bensa-autollani, jota en aio tankata Teboililla. Hyvää yötä, uliuli-pojat. Opiskelkaa ja opetelkaa elämään. Ehkä teistäkin vielä veronmaksajia tulee. 

Vierailija
129/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaa syövä bensa-autolla töihin ajava hetero suomalainen vasemmistoa äänestävä kansalainen. Miksi minun pitäisi ottaa kantaa joihinkin abstrakteihin vähemmistökysymyksiin? Teen töitä, maksan veroni ja se siitä. 

Miksi sitten äänestät puoluetta, joka on asettanut abstraktit vähemmistökysymykset toimintansa keskiöön? Kuinka monelle oikeasti tulee vassuista mieleen työväestön asioiden hoitaminen?

Sinä olet aiheuttanut sen, että minulle tulee persuista mieleen naispenis 😂.

Sulle tulee persut mieleen vassujen keksinnöstä?

Kai se johtuu siitä että vassut on siirtyneet lsinsäädäntömuutoksen

Mikäs susta on nyt kovastikin muuttunut tuon lainsäädännön jälkeen, mikä tekis tosta sun kohkaamisesta jotenkin ymmärrettävää?

Vierailija
130/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä korostan! Koska mikään näistä ei ole vasemmistolaisuutta vastaan. Työntekijän oikeudet on kovinta vasemmistolaisuuden ydintä. Jotkut vaan haluavat sotkea ihmeellistä seksuaalipropagandaansa näihin työssäkäyvien aikuisten asioihin. 

Missä ovat nämä seksuaalipropagandaa kritisoivat vassut? Missä olitte silloin kun kullillisille annettiin pääsylippu naisten tiloihin ja oikeus hankkia naisen paperit ilmoitusasiana ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transiutukseen?

Vierailija
131/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat nämä seksuaalipropagandaa kritisoivat vassut? Missä olitte silloin kun kullillisill

Taisin olla töissä kun siitä äänestettiin.

Vierailija
132/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen demari ja samat ominaisuudet kuin AP:lla.

Olen lisäksi sitä mieltä että Suomen olisi pitänyt liittyä Natoon jo 25 vuotta sitten ja että palestiinalaiset ovat aiheuttaneet omat ongelmansa.

Haluatteko kysyä jotain?

Miksi ihmeessä olet demari??

Vaikutat fiksummalta kuin demari.

Vierailija
133/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikäs susta on nyt kovastikin muuttunut tuon lainsäädännön jälkeen, mikä tekis tosta sun kohkaamisesta jotenkin ymmärrettävää?"

Jos mikään ei sun mielestä muuttunut, niin miksi kullien saaminen naisten ja tyttöjen tiloihin ja henkkareiden vaihto ilmoitusasiana oli maailman suurin ihmisoikeusasia? Jos mikään ei muuttunut, niin mihin tarvittiin juridisen sukupuolitiedon itsemäärittely?

Vierailija
134/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassariäiti servasi ylilaudan kermapersekakarat 6-0

Vierailija
135/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikäs susta on nyt kovastikin muuttunut tuon lainsäädännön jälkeen, mikä tekis tosta sun kohkaamisesta jotenkin ymmärrettävää?"

Jos mikään ei sun mielestä muuttunut, niin miksi kullien saaminen naisten ja tyttöjen tiloihin ja henkkareiden vaihto ilmoitusasiana oli maailman suurin ihmisoikeusasia? Jos mikään ei muuttunut, niin mihin tarvittiin juridisen sukupuolitiedon itsemäärittely?

Olenkos mä koko ajan sanonut, että mua ei kiinnostanut eikä kiinnosta edelleenkään koko asia.

Vierailija
136/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taisin olla töissä kun siitä äänestettiin."

Vassu ja töissä :DDD

Vierailija
137/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testataan sun vassuuden taso:

- sukupuolten lukumäärä

- naisen määritelmä

- voiko naisella olla kulli ja voiko mies synnyttää

- voiko heteromies duunata kullillista henkilöä?

Jörg Haider vainaa, Saksan AfD johtaja ja Tynkkynen pamahtivat kerrasta vassuiksi sitten.

Ovatko he sinitukkaisia, sonninrenkaalla, ongelmalaseilla ja terapialeikkauksella varustettuja ja sukupuoleltaan moninaisia?

Ovat vielä pahempaa, ovat rasse-nasseja.

Vierailija
138/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taisin olla töissä kun siitä äänestettiin."

Vassu ja töissä :DDD

Kaikki mun vassukaverinikin ovat töissä. Yllätys?

Vierailija
139/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat nämä seksuaalipropagandaa kritisoivat vassut? Missä olitte silloin kun kullillisill

Ei nämä korostamasi aiheet liity mitenkään vasemmiston agendaan. Miksi itse olet niin innostunut asiasta? 

Vierailija
140/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testataan sun vassuuden taso:

- sukupuolten lukumäärä

- naisen määritelmä

- voiko naisella olla kulli ja voiko mies synnyttää

- voiko heteromies duunata kullillista henkilöä?

Jörg Haider vainaa, Saksan AfD johtaja ja Tynkkynen pamahtivat kerrasta vassuiksi sitten.

Ovatko he sinitukkaisia, sonninrenkaalla, ongelmalaseilla ja terapialeikkauksella varustettuja ja sukupuoleltaan moninaisia?

Ovat vielä pahempaa, ovat rasse-nasseja.

Sun assosiaatio sukupuolen moninaisuudesta oikeistopoliitikoihin ei nyt oikein aukea muille. Mutta kiva, että pääsit öyhöttämään!