Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajusteyliherkkyys miehellä

Vierailija
30.05.2025 |

Mistä johtuu, että tämä vaiva tuntuu olevan vain naisilla oleva vaiva? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäilenpä syyksi sen, että naisillä ylipäätään on herkempi hajuaisti, mutta tunnen kyllä muutaman miehen, jotka ovat hajusteallergikkoja. (Mä en ole varsinaisesti yliherkkä, mutta en tykkää hajusteista ollenkaan ja varsinkin sopivassa hormonitilassa saan välillä niistä päänsärkyäkin.)

Vierailija
2/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä tunnen vain hajusteyliherkkiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajusteyliherkkä mies tässä moi

Vierailija
4/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo hajusteyliherkkyys teistä muka on, sekö että voi pikkuisen nenä vuotaa? Mulla on kyse elämästä ja kuolemasta tuossa.

Vierailija
5/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja todella herkkä vajuvesille. Ihan fyysisesti alkaa oksettaa ne.

Vierailija
6/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo hajusteyliherkkyys teistä muka on, sekö että voi pikkuisen nenä vuotaa? Mulla on kyse elämästä ja kuolemasta tuossa.

Hajusteyliherkkyyttä on eri asteista. Itse saatan aivastella, nenä vuotaa, voi toisaalta alkaa mennä tukkoon, kurkussa tuntuu, ääni käheytyy, suussa maistuu kemikaali. Joskus voimakas kemikaalin haju voi laukaista migreenin.

Vierailija
7/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteyliherkkyyttä on eri asteista. Itse saatan aivastella, nenä vuotaa, voi toisaalta alkaa mennä tukkoon, kurkussa tuntuu, ääni käheytyy, suussa maistuu kemikaali. Joskus voimakas kemikaalin haju voi laukaista migreenin.

No, ei tuossa kuitenkaan hengenvaarasta ole kyse.

Vierailija
8/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katkerien ja elämänvalintoihinsa tyytymättömien naisten tauti. Oiva tapa yrittää kontrolloida muita ja esittää uhria.

Meillä on noita töissä 2 kpl, molemmat viisikymppisiä naisia. Toinen on selvästi perhettään vihaava kiukkuinen ja miehelleen uskoton pubiruusu, toinen vasten tahtoaan lapseton ja miehetön hamstraajakämpässä viiden kissan kanssa mätänevä narsisti.

Vierailija
9/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli yhdessä paikassa vanhempi nainen, jolla tämä vaiva oli. Mutta oli allerginen vain naisten hajuvesille. Miesten tuoksut oli hänestä ihania. Olispa tajunnut joskus testata teoria laittamalla itselle miesten tuoksua 🙈

Vierailija
10/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun mieheni, joka aivastelee kovaan ääneen marketin pesuaineosaston ohi kulkiessaan.

Vierailija
11/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli yhdessä paikassa vanhempi nainen, jolla tämä vaiva oli. Mutta oli allerginen vain naisten hajuvesille. Miesten tuoksut oli hänestä ihania. Olispa tajunnut joskus testata teoria laittamalla itselle miesten tuoksua 🙈

Minäkin olen vanhempi nainen, mutta minua häiritsee eniten ne miesten tuoksut. No, häiritsee jotkut naisten tuoksutkin, mutta ei yleensä niin pahasti kuin nuo miesten.

Vierailija
12/12 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä johtuu, että tämä vaiva tuntuu olevan vain naisilla oleva vaiva?"

Miehet valittavat vähemmän asioista noin yleisesti. Ei tarkoita sitä etteikö miehilläkin olisi ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi