Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen valkoinen, hetero, lihaa syövä, bensa-autoileva vasemmistolainen

Vierailija
24.10.2025 |

Mikä siinä on niin vaiketa käsittää, että monet meistä vasemmistolaisista ovat kantasuomalaisia heteroita, jotka käyvät töissä bensa-autoillaan ja syövät lihaa? Kysynpä vaan. 

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen sukurutsauksen takia rannikkoruotsalaisten sikarikkaiden jalkelainen ja aarioikkestolainen kun mamma ja pappa saavat elantonsa toisten tyolla. Mamma okso pappa betalarar ingen vero men de kor elbilar mercedes og ja har lust bara skriver har. Kaikki me syomme lihaa och tapamme myos kuten strosoossa naytetaan. Kolla kolla olkaapa alamaiset varuilanne ja emme toki laita latiakaan ukrainaan vaan sina laitat forsto

Vierailija
102/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaa syövä bensa-autolla töihin ajava hetero suomalainen vasemmistoa äänestävä kansalainen. Miksi minun pitäisi ottaa kantaa joihinkin abstrakteihin vähemmistökysymyksiin? Teen töitä, maksan veroni ja se siitä. 

Miksi sitten äänestät puoluetta, joka on asettanut abstraktit vähemmistökysymykset toimintansa keskiöön? Kuinka monelle oikeasti tulee vassuista mieleen työväestön asioiden hoitaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ja persumieliset jaksavat jankuttaa näitä sukupuoliasioita. 

Etkö siis uskokaan sukupuolen moninaisuuteen, naispeniksiin ja synnyttäviin miehiin?

Teitä persuja ja persumielisiä nämä naispenikset vain kiinnostavat.

Eikö penis voi mielestäsi olla naisen sukupuolielin?

Minun puolestani jokaisella saa olla sellainen sukupuolielin kuin on. Politiikassa minua kiinnostavat ihan muut asiat. 

Vierailija
104/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No jos vaippaan paskominen ja tosi-tv:ily on meriitti niin toki, toki."

Vaippaan paskomalla pääsee myös vassumedian kärkipaikoille, eikö vain?

En minä vaippaan pasqojaa olisi sinne äänestänyt. Te äänestitte kansanedustajaksi ja mepiksi. No, kukin tavallaan. Joku housujensisäinen obsessiohan teillä tuntuu olevan.

Vaippaan paskominen on kuitenkin meriitti vassumedian kärkipaikoille pääsemisessä?

Taisi heillä olla alalle koulutuskin ja muitakin näyttöjä. Mutta tämäkään kysymys ei tunnu järin tärkeältä. Sinusta ilmeisesti tuntuu. 

Vierailija
105/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaa syövä bensa-autolla töihin ajava hetero suomalainen vasemmistoa äänestävä kansalainen. Miksi minun pitäisi ottaa kantaa joihinkin abstrakteihin vähemmistökysymyksiin? Teen töitä, maksan veroni ja se siitä. 

Miksi sitten äänestät puoluetta, joka on asettanut abstraktit vähemmistökysymykset toimintansa keskiöön? Kuinka monelle oikeasti tulee vassuista mieleen työväestön asioiden hoitaminen?

Sinä olet aiheuttanut sen, että minulle tulee persuista mieleen naispenis 😂.

Vierailija
106/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään persuoikeiston agendaan ei sovi se, että on olemassa kansalaisia, jotka käyvät töissä autoillaan ja ovat vieläpä valkoisia lihaa syöviä heteroita. 

Vierailija
107/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään persuoikeiston agendaan ei sovi se, että on olemassa kansalaisia, jotka käyvät töissä autoillaan ja ovat vieläpä valkoisia lihaa syöviä heteroita. 

Hys. He haluavat puhua naispeniksistä ja transuista.

Vierailija
108/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis uskokaan sukupuolen moninaisuuteen, naispeniksiin ja synnyttäviin miehiin?

Voi hyvinkin olla juridisen naisen. Tämähän ei ole edes mielipidekysymys.

Eikö peniksellinen juridinen nainen ole sinulle täysi nainen joka tilassa ja tilanteessa? Kohtaatko peniksellisen naisen naisena myös seksuaalisesti?

Vierailija
109/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vauvapalstalla kiistely on loputon suo. Tietyt tahot yrittävät saada autoilevat työssä käyvät kansalaiset näyttämään valtakunnan vastustajilta. Mutta totuus on se, että vasemmisto on työssä käyvän ihmisen puolella. Vasemmisto haluaa myös, että työstä putoava kansalainen saa turvaverkon alleen. Sitä oikeisto ei halua, he haluavat orjatyövoimaa. 

Minusta  näyttää että oikeisto haluaa myös puhua loputtomasti peniksistä ja kulleista eri paikoissa, aukoissa ja eri ihmisillä. Jotenkin pervoa.

Karkeasti jaoteltuna oikeisto on järki- ja vasemmisto tunnepuolue. Vasemmiston ajama sukupuolisekoilu on sekoittanut monien lasten ja nuorten mieliä. Mt-ongelmat kukkivat siellä päässä.

Harhoista tulee irtisanoutua eikä levittää niitä tai teeskennellä, ettei vasemmisto nyt mitään semmoista ole ajanut tai ettei ne asiat enää kiinnosta.

Vierailija
110/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vassu yritä sekoittaa asioita. Sinä kuulut leirille ja normaalit ihmiset ei.

Vierailija
111/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani jokaisella saa olla sellainen sukupuolielin kuin on. Politiikassa minua kiinnostavat ihan muut asiat. 

Kuuluvatko penikset naisten ja tyttöjen tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin, jos sen jatke ilmoittaa olevansa nainen? Siitähän itsemäärittelyssä on kyse, että mihin kaikkeen juridinen sukupuolitieto oikeuttaa ja mitkä sen vaihtamisen edellytysten pitäisi olla.

Vierailija
112/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö peniksellinen juridinen nainen ole sinulle täysi nainen joka tilassa ja tilanteessa? Kohtaatko peniksellisen naisen naisena myös seksuaalisesti?

Mietin näitä asioita jos tulee tarvetta. Toistaiseksi ei ole tullut vaan on riittänyt kohdata kaikki ihmisinä.

Vierailija
113/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No jos vaippaan paskominen ja tosi-tv:ily on meriitti niin toki, toki."

Vaippaan paskomalla pääsee myös vassumedian kärkipaikoille, eikö vain?

En minä vaippaan pasqojaa olisi sinne äänestänyt. Te äänestitte kansanedustajaksi ja mepiksi. No, kukin tavallaan. Joku housujensisäinen obsessiohan teillä tuntuu olevan.

Vaippaan paskominen on kuitenkin meriitti vassumedian kärkipaikoille pääsemisessä?

Taisi heillä olla alalle koulutuskin ja muitakin näyttöjä. Mutta tämäkään kysymys ei tunnu järin tärkeältä. Sinusta ilmeisesti tuntuu. 

Vasemmistolla on parempaa vaippaan paskomista? #eriasia #kaksoisstandardi

Vierailija
114/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee persut mieleen vassujen keksinnöstä?

Vierailija
115/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluvatko penikset naisten ja tyttöjen tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin, jos sen jatke ilmoittaa olevansa nainen? Siitähän itsemäärittelyssä on kyse, että mihin kaikkeen juri

Eipä se minua haittaisi. Mutta eipä ole näkynyt. Paljon melua tyhjästä.

Vierailija
116/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilmeisesti joitakin uli-ulilautalaisia kakaroita, joille vasemmisto=nainen=vihervassari.

Nämä kakarat eivät ole päivääkään töitä tehneet ja heidän mopoihinsa bensan on ostaneet heidän työssäkäyvät lihaa syövät bensa-autoilla ajavat heterot vassari äitinsä. 

Vierailija
117/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naispeniksistä ja transuista ei saisi puhua, oletko transfoobikko?

Vierailija
118/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee persut mieleen vassujen keksinnöstä?

Kai se johtuu siitä että vassut on siirtyneet lsinsäädäntömuutoksen jälkeen eteenpäin mutta teillä on naispenislevy juuttunut paikoilleen.

Vierailija
119/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vassarit ollaan työssä käyvien autoilijoiden puolella, me ollaan itsekin niitä. Vasemmisto on ainoa puolue, joka haluaa pitää kaikki suomalaiset leivän syrjässä kiinni. Toiset on vaan niin aivopesty tuohon "Vihervasemmisto" - sontaan.

Vasemmisto vihaa yrittäjyyttä ja herroja, sekä ovat kovia varastamaan työpaikoilla. Koska yrittäjältä saa heidän oppien mukaan varastaa. 

Vierailija
120/146 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin näitä a

Kyllä kai sinä aikuisena ihmisenä tiedät, että kiinnostavatko penikselliset naiset sinua seksuaalisesti ja että haluatko, että peniksenomistajat menevät samaan pukkariin, vessaan tai pesutilaan tyttäresi kanssa?