Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai mikseikö työt kiinnosta? Tässä inflaation keskellä ei 12e tuntipalkalla pärjää

Vierailija
24.10.2025 |

Sama jäädä kotiin

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä saatanan tukipummeja on niin paljon niin siittä johtuu korjea vero aste joka takaa sen että veroja ja kuluja ei voi laksea. Mitä enemmän ihmiset valitsisi työnteon ennemmin kun tukien pummimisen niin verot ja maksut voi laskea. Mutta ei teitä saatanan ahneita paskiaisia riittää jotka ajattelee että minun ei tarvi kantaa korttini kekoon ellen saa siittä tarpeeksi suurta summaa. Totuus kuitenkin on se että kaikki vähäisetkin mitä ihmiset tienaa laskee tukiin käytettävää summaa joka tarkoittaa verojen ja kulujen korotuspaine vähenee. Tätä ei suurin osa ihmisistä tajua kun ihmiset ajattelee vain minäminäminäminäminä ja omahyöty

En mene ikinä töihin!

Olen teitä kaikkia älykkäämpi ja ette vaan pärjää mulle ;DDDDD

-winner-

Vierailija
102/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Kyllä 12e tuntipalkalla tienaa paljon enemmän kuin saa tukia. Ja yleensä tuommoista palkkaa saa tukien päälle. Joten lopeta valehtelu. Työnteko kannattaa aina.

No eipä kannata. Näytä mulle yksikin ihminen Suomessa joka tienaa 12€/h PLUS tuet? Ei ole mahdollista. Vaikka tienaisit kolme euroa päivässä, se vähennetään tuista. Sinä se tässä valehtelija olet.

Työmarkkinatukea vähennetään puoli euroa tienattua euroa kohden. Jos teet esimerkiksi 100 tuntia kuukaudessa 12e/h palkalla, saat työmarkkinatukea 200e palkan päälle. Tämän lisäksi voit olla oikeutettu asumistukeen, mutta tätä en jaksa laskea puolestasi, vaan sinun täytyy tehdä se itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12e työt ovatkin välivuotta viettäville ja opiskelijoille. Aikuisilla on aikuisen ihmisen työpaikka ja palkka.

Paitsi että työttömyys nollaa takaisin tuolle 12 e tasolle.

Kannattaakin olla tutkinto ja osaamista, jolle on kysyntää työmarkkinoilla.

Sellaiosta tutkintoa ja osaamista ei enää olekaan joka Suomessa takuulla toisi töitä.

Mikä pakko on jäädä Suomeen? Akateeminen loppututkinto Helsingin yliopistosta tai Aallosta on varsin arvostettu esim. Keski-Euroopassa.

Vierailija
104/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä kelpaisi. Itse saan VAIN 14 €/VK. Vaikka radan siellä hiki hatussa, niin sanoakseni. Mähän siellä eniten teen NS töitä, kuten esim eräs läski ja laiska ukko..........nukkuu ja kuorsaa vain ! Eikä siellä vahdita sitä ollenkaan ! Aina on määkimässä, et panen sen pois, vaikka kyseessä olisikin vain joku palapeli......tai vaan parin tuolin pyyhintä......sille juuri pitäisi olla paljon tehtävää siellä ! Ja haluanko mä aina päivästä päivään virkata niitä iänikuisia isoäidin neliöitä ? En ! Kädet vammautuu siinä niitä väkerrellessä ! Ja miksi niitä pitää tehdä suunnilleen miljoona kappaletta ????? 

Vierailija
105/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12e työt ovatkin välivuotta viettäville ja opiskelijoille. Aikuisilla on aikuisen ihmisen työpaikka ja palkka.

Aika moni aikuinen joutuu näillä pa..a palkoilla töitä tekemään. 

Näiden kaikkien pitäis vaan jäädä kotiin aamuisin niin kauan, että työstä aletaan maksamaan palkkaa.

Missä koulutusta vaativassa työssä on 12e/h tuntipalkka? 

Vierailija
106/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä saatanan tukipummeja on niin paljon niin siittä johtuu korjea vero aste joka takaa sen että veroja ja kuluja ei voi laksea. Mitä enemmän ihmiset valitsisi työnteon ennemmin kun tukien pummimisen niin verot ja maksut voi laskea. Mutta ei teitä saatanan ahneita paskiaisia riittää jotka ajattelee että minun ei tarvi kantaa korttini kekoon ellen saa siittä tarpeeksi suurta summaa. Totuus kuitenkin on se että kaikki vähäisetkin mitä ihmiset tienaa laskee tukiin käytettävää summaa joka tarkoittaa verojen ja kulujen korotuspaine vähenee. Tätä ei suurin osa ihmisistä tajua kun ihmiset ajattelee vain minäminäminäminäminä ja omahyöty

En mene ikinä töihin!

Olen teitä kaikkia älykkäämpi ja ette vaan pärjää mulle ;DDDDD

-winner-

Sulla onkin varmaan sitten todella korkea elintaso niitten tukiesi varassa sinnitellessäsi :-)

Vierailija
107/107 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20€/tunti on semmoinen palkka että siitä jää käteen tukien verran.

No, tuo maksetaan Ausseissa jo kananmunienkerääjille.

Ja vielä käteisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi