Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella ei olekkaan kivaa asua. Kerron syyt.

Vierailija
24.10.2025 |

Ennen oli ihan viihtyisä paikka mutta nyt kun tästä on tullut trendi paikka niin täällä alkaa olee ihan liikaa väkeä. Pakenin helsinkiä ja nyt Tampere muuttumassa samanlaiseksi.

- helsinkimäinen fiilis

- jatkuvia muutoksia

- kalliita kovan rahan putiikkeja

- Kurssit ovat aivan umpitäynnä

- kaikki kallistuu 

- pulaa kohtuu hintaisista asunnoista

- uimahalleissa mahdoton käydä kun ei mahdu uimaan. Harmittaa kun otin vuosirannekkeen

- pyöräilyteiden holtiton rakentaminen 

- jalankulkijoiden ignooraminen

- kovan rahan rakennuksia

Pahinta on se ruuhkaisuus ja työpaikkojen pula.

Kommentit (279)

Vierailija
161/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy siellä kaupungin laitojen kauppakeskushelveteissäs, just ton tyyppisiä kurttunaamoja siellä tapaa nähdäkin joten ei oikeen nappaa asioida itse. Onneks kaiken tarvittavan saa kotiintoimituksella. Ja Btw. Ei sieltä Hippokselta tarvi mihinkää kävellä jos menee julkisilla, duh. 

Ei minun tarvitse. Tampere on kaltaisiesi vuoksi niin syvältä perseestä, että kannan rahani mieluummin muualle.

Kuten jo sanottu, tervemenoa. Pysy myös poissa.

Onko sinulla joku ongelma luetun ymmärtämisessäkin? 😂

Se on varmaan juuttunut johonkin ruuhkabussiin ja vittuuntunut 😂

Menis sillä fillarilla kun kerran kaupunkikin on upottanut kymmeniä miljoonia fillaribaanoihin 😂

Vierailija
162/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen ympäristökaupungit

Jaa Nokia? No ei todellakaan!

Kangasala, Nokia ja jopa Orivesi on kaupunkeja, ja onko Ylöjärvikin? Lempäälä ja Pirkkala eivät ole sen sijaan kaupunkeja. 

Helsinkikin on kyllä virallisesti ihan kunta. Kun kysytään mikä on Suomen suurin kunta, oikea vastaus on Helsinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy siellä kaupungin laitojen kauppakeskushelveteissäs, just ton tyyppisiä kurttunaamoja siellä tapaa nähdäkin joten ei oikeen nappaa asioida itse. Onneks kaiken tarvittavan saa kotiintoimituksella. Ja Btw. Ei sieltä Hippokselta tarvi mihinkää kävellä jos menee julkisilla, duh. 

Ei minun tarvitse. Tampere on kaltaisiesi vuoksi niin syvältä perseestä, että kannan rahani mieluummin muualle.

Nonni, painuppas jo hakkaamaan niitä halkojas ja hakemaan vettä kaivostas jotta saat tupaan lämmintä ja iltateen muorille.

Vierailija
164/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suosia pienempiä kaupunkeja. Paremmat palvelut, eikä ryysistä. Ilmaiset parkkipaikat kauppojen edessä.

niin mitkä nää sitten on? Hämeenlinna vois olla jees mut siellä on kuulemma pesiytynyt murh  aajia ja huu mediilereitä.

Suomessa on muitakin kaupunkeja kuin Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Hämeenlinna, Oulu...

Onneksi.

Vierailija
165/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella asuvana ärsyttää jatkuvat katutyömaat ja niiden ympärillä sekavat aitarykelmät. Ja monella katutyömaalla ei näy ketään viikkokausiin töissä. Miksi pitää ne kadut avata ja jättää työmaat iäksi ajaksi kesken. Kysyn vaan. Ja niitä puna-kelta-valkoisia aitoja lojuu siellä sun täällä, miksei niitä kerätä pois kun hommat loppuu??? On niin sekava hullunmylly koko kaupunki.

Vierailija
166/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkeakoskella asuu kontio parmas sumelius

Vierailija
167/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menis sillä fillarill

Ei se uskalla kun pelkää että joku narkkari pysäyttää ja alkaa pummiin peukkua.

Vierailija
168/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha lutikka ongelma hyi😬

Vain päihdeongelmaisten taloissa. Ja onpa niitä kaikissa isoissa kaupungeissa.

Vierailija
169/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö niillä busseilla ja ratikoilla pääse edes perille kummassakaan päässä. Ompa kätevää! 😂

Vierailija
170/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoo et mikä olisi kiva kaupunki Suomessa mihin voisi muuttaa?

Tampere on niin ahdas kun noi opiskelijatkin ovat vallanneet kaikki asunnot ja keskustan. Ei riitä tilaa muille.

Itse rakastuin Lappeenrantaan. Karjalaista vilkkautta löytyy, äärimmäisen kaunis lätäkkö siinä huumeilla ja rempseää menoa. 

Varmaan se huumeissa voikin vaikuttaa ihan mukavalta vaihtoehdolta. Selvinpäin ei sitten enää niinkään. Kaukana kaikesta ja liian lähellä itärajaa. Opiskelijoita enemmän kuin asuntoja. 

Vierailija
171/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuu? 

Joensuun seudulla asuvana kannatan. Ihmisen kokoinen, vajaan 80 000 asukkaan kaupunki, jossa kaikki on ydinalueella lähellä, ei ole heinäkuun Ilosaarirockia lukuun ottamatta tungosta, harrastaa voi melkein mitä vaan ja uusi upea uimahallikin on juuri päätetty rakentaa. 

Vierailija
172/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö niillä busseilla ja ratikoilla pääse edes perille kummassakaan päässä. Ompa kätevää! 😂

Sua ei taida auttaa asuinpaikan valinta suuntaan tai toiseen kun luetun ymmärtämisessä on noin suuria puutteita. Tsemppiä.

Vierailija
173/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pohjoisesta 20v sitten Tampereelle töiden perässä. Viimeisen 5 vuoden sisään meininki on huonontunut ihan kunnolla. Pahinta on se, että narkkeja pyörii halluissaan kylillä jopa keskellä päivää, ketään ei tunnu kiinnostavan mikä meininki, itseäni ei huvita keskustassa liikoja pyöriä. Vältän keskustassa asiointia viimeiseen saakka. Viimeksi kun asioin keskustassa, minua raivoraitista lainkuuliaista tavista käytettiin "diilaus kilpenä". Ei ollut kan tikset kyseessä. Sori siitä ja tällä tienataan. Hymistely jatkuu ja soo soo joka totuuden sanoo. Pelottaa  totuuden sanominen, voi joutua vaikeuksiin. Siksi moni vaikenee. Ihan tiedoksi, minulle on aivan sama minkä värinen kukakin on, käytös ratkaisee. Ja kyllä, viikon sisään olen pelännyt "olenko vetänyt peukkua vaiko jotain muuta"- huutavaa maanmiestäni Hämeenkadulla joka ilmanyrkkeili turhan lähellä. Eläkepäiväni tulen kyllä viettämään jossakin kauempana kuin trella. On muuten aika jäätävä tunne nähdä työmatkalla kuinka  joku tappelee esim roskakorin kanssa. Näitä esimerkkejä ei ole vain kahta. Mutta kyllä joku aivan varmasti tulee sanomaan, ettei näin ole. Koska unelma. 

Vierailija
174/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti on Tampere muuttunut ja kasvanut lapsuus- ja nuoruusvuosista. En koe enää omakseni.

Siellä opiskelevia lapsia ja Tapparan pelejä käyn katsomassa, mutta muuten ei kyllä ole ikävä.

Vierailija
175/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suosia pienempiä kaupunkeja. Paremmat palvelut, eikä ryysistä. Ilmaiset parkkipaikat kauppojen edessä.

niin mitkä nää sitten on? Hämeenlinna vois olla jees mut siellä on kuulemma pesiytynyt murh  aajia ja huu mediilereitä.

Suomessa on muitakin kaupunkeja kuin Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Hämeenlinna, Oulu...

Onneksi.

Tosiaan. Jos esim. Tampere olisi Suomen ainoa kunta, silloin nämä palstankin mukamas Tampereella asuvat ja siitä kaiken tietävät jänkhäjussit asuisivat oikeasti täällä.

Vierailija
176/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansen keskusta on täysin autioitunut 5 vuodessa

ja niitä rikkauspalleroita myös kaikki paikat täynnä

parkkipaikkoja poistettu

kaikki kadut työn alla

ratikassa köyhiä vassareita ja opiskelijoita

Vierailija
177/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pohjoisesta 20v sitten Tampereelle töiden perässä. Viimeisen 5 vuoden sisään meininki on huonontunut ihan kunnolla. Pahinta on se, että narkkeja pyörii halluissaan kylillä jopa keskellä päivää, ketään ei tunnu kiinnostavan mikä meininki, itseäni ei huvita keskustassa liikoja pyöriä. Vältän keskustassa asiointia viimeiseen saakka. Viimeksi kun asioin keskustassa, minua raivoraitista lainkuuliaista tavista käytettiin "diilaus kilpenä". Ei ollut kan tikset kyseessä. Sori siitä ja tällä tienataan. Hymistely jatkuu ja soo soo joka totuuden sanoo. Pelottaa  totuuden sanominen, voi joutua vaikeuksiin. Siksi moni vaikenee. Ihan tiedoksi, minulle on aivan sama minkä värinen kukakin on, käytös ratkaisee. Ja kyllä, viikon sisään olen pelännyt "olenko vetänyt peukkua vaiko jotain muuta"- huutavaa maanmiestäni Hämeenkadulla joka ilmanyrkkeili turhan lähellä. Eläkepäiväni tulen kyllä viettämään jossakin kauempana kuin trella. On muuten aik

Ymmärrän että päihdeongelma on sairaus, mutten oikein ymmärrä miten tähän on tultu että ymmärretään niin paljon että kuuliaiset työssäkäyvät veronmaksajat joutuvat varomaan näitä täriseviå sankareita.

Vierailija
178/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerimmät uutiset valetutkimuksista viime aikoina:

suomi maailman onnellisin kansa

tampere suomen vetovoimaisin kaupunki

Vierailija
179/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat 177 varomaan niitä sun harhoissa. Se on aivan eri asia kuin se, että joutuisi varomaan todellisuudessa.

Vierailija
180/279 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut samat. Pas ka kaupunki nykyään. Ei onneksi tarvii enää käydä kuin lielahdessa