Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen työpaikka oli ihan hirveä, nyt on uusi työ ja uudet k*sipäät

Vierailija
24.10.2025 |

Ei se vaan vaihtamalla parane. Olen aivan täynnä ihmisiä, aivan kurkkuani myöten. En jaksa enää edes esittää ystävällistä, käy raskaaki. Miten suomessa työelämä voikin olla suurilta osin tällaista pa*kaa? Olen tässä tauon miettinyt, että onko elämän pakko tosiaan olla tällaista? Miksi siedän tätä. Seuraavan loman jälkeen en varmaan palaa töihin enää. Pitäkää tunkkinne h*lvetti!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mahdollisista ikäviköistä pysyy erossa, kun tunnistaa ensimmäisistä merkeistä. Vain neutraali työasia eikä ylimääräisiä. Voi luokitella leikkikoululaisiksi, joiden vanhemmilla ei ollut antaa henkisiä eväitä.

Vierailija
2/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista se muualla on, mutta suomessa työelämä kyllä kuihduttaa kaiken ilon ihmisestä. Harmaata, ankeaa, ihmiset on usein v*ttumaisia p*skanpuhujia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkialla on v-mäisiä ihmisiä, niin ootko koskaan miettinyt voisiko vika ollakin ihan vaan sinussa tai asenteessasi?

Vierailija
4/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikkialla on v-mäisiä ihmisiä, niin ootko koskaan miettinyt voisiko vika ollakin ihan vaan sinussa tai asenteessasi?

Haista sinäkin pitkä pee.

Vierailija
5/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa. 

Mulla se helpotti. 

Taakse jäi toimiston tylsyys, juoruilut ja kuppikunnat.

Vierailija
6/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän sijoittaa kaiken liikenevän rahan ja toivottovasti joskus on riittävän suuri potti kasassa, jotta voi jättäytyä pois oravanpyörästä.

Vierailija
7/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah:3 ihana työelämä:3

Vierailija
8/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Kannattaa hommata työ, missä voi tehdä etänä.

Ikävä kyllä yrittävät pakottaa minuakin takaisin toimistolle, mutta pirujen seura ei kiinnosta, joten on kuin houkuttelisivat helvettiin.

Vierailija
9/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli kanssa samaa, jokaisessa työpaikassa sitä kiusattiin ja syrjittiin mutta ikinä ei miettinyt voisiko itsessä olla jotain syytä. En tiedä sun tapausta mutta joskus kannattaa pohdiskella sitäkin vaihtoehtoa. 

Vierailija
10/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainen olo on itselläni. Olen alunperin opiskellut kaksi ammattia, joissa ihmisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä kovin paljon. Valitettavasti ne ammatit ei työllistäneet ja olen joutunut uudelleenkouluttautumaan ja työskentelemään ammateissa, joissa on pakko olla ihmisten parissa ja sosiaalisissa kontakteissa kokoajan. Suurin osa ihmisistä on ihan Ok, kivoja ja reiluja. Mutta sitten on niitä kpäitä kiusaajia. Jotenkin ihan uskomatonta miten juuri tuntuvat suorastaan hakeutuvan ihmisläheiseen työhön ja se on monelle juuri se unelma ammatti olla ihmisten parissa! Sitten ne on just niitä pahimpia ja ilkeimpiä kiusaajia juuri ne "sosiaaliset" tyypit, jotka haastattelussa sanoo, että:

" joo minä tulen toimeen ihan kaikkien kanssa ja tykkään olla ihmisten parissa". 

Vierailija
11/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä aloituksesta tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
12/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mulla työpaikka. Tällä menolla mun työeläke jää pieneksi. Ei sillä elä. 

50+

Vierailija
13/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että Sinun kannattaa ravistella hieman päätäsi. Kuuletko sieltä loiskintaa? Jospa neste onkin siellä?

Vierailija
14/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ajan haisee pska kannattaa vilkaista omaa kengänpohjaa

Vierailija
15/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpaikan mikään paratiisi tarvitse olla, kunhan tekee työnsä ja saa palkkansa. Ei haittaa, jos silleä on myös hyvä tai vähintään siedettävä ilmapiiri. Peiliinkin kannattaa välillä katsoa.

Vierailija
16/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah:3 ihana työelämä:3

Niinpä! Aivan upeaa, kun SAA kehittää itseään ja verkostoitua ja pitää yllä yhteisöllisyyttä ja.... *oksennus*

Vierailija
17/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen kaikki kusipäät yhdessä työpaikassa ole vaan tasaisesti jakautuneet eri firmoihin.

Vierailija
18/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt hyviä ystäviä vanhoista työpaikoista mutta tottahan se on, että joka työpaikassa on ne omat ankeuttajat ja kuppikunnat. Paras työpaikka oli 2000-luvun alussa eräs it-firma jota ei enää ole, siellä oli kiva porukka ja meno. Vieläkin tavataan kerran vuodessa. Onneksi on etätyöt, niin näitä ankeuttajia ei tartte joka päivä nähdä. Ja esimieshommissa viime vuodet pyörineenä olen ollut välillä ihan järkyttynytkin, kuinka alaisista puhutaan pahaa ja henkilöstö tuntuu olevan todella epäluotettavaa ja välttämätön paha. Vaihdoin esimieshommista asiantuntijaksi osittain tuosta syystä, en jaksanut sitä johtaja- päällikköporukkaa yhtään enää

Vierailija
19/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla on joka ikisessä työpaikkassa ollut asiat huonosti ja kaikki työkaverit jotenkin outoja. Olen tullut siihen tulokseen, että tuttu itse on se ongelma. 

Vierailija
20/59 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koko ajan haisee pska kannattaa vilkaista omaa kengänpohjaa

Tai sitten vilkaista ympärilleen, jos vaikka onkin tullut vaihdettua yhdestä ulkohuussista toiseen. Joissain ulkohuusseissa on uus pytty, kuivikkeet ja ilmanvaihto, mutta ajan kanssa nekin alkaa haisemaan. 

Toistan aiemman kehoitukseni, vaihda alaa ja mene vaikka laiturille töihin sen toimist...ulkohuusin sijaan. Siellä tuoksuu raikas merituuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme