Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta yhtään naisia tinderissä

Vierailija
23.10.2025 |

Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.

Kommentit (425)

Vierailija
101/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et tinderin naiset en kelpaa heille, en tiedä missä ois tavallisia vähän ylipainosia naisia.

Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi sun kaltaista väkivaltaista, pelivelkaista, vähä-älyistä ja mielenterveysongelmaista juoppoa. 

No se on sun mielipide kun et tunne edes mua ja haluat julkisesti loukata minua ja tuntematonta ihmistä jota et ole koskaan nähnyt, aika törkeetä sulta, mutta kaikkee hyvää sulle.

Vierailija
102/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu tulossa. Pue taas ne hienot farkut jalkaan ja mene yökerhoon tuhlaamaan keikkatyöllä ansaitsemasi rahat. Vai meinaatko ettei sieltäkään tartu ketään mukaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu tulossa. Pue taas ne hienot farkut jalkaan ja mene yökerhoon tuhlaamaan keikkatyöllä ansaitsemasi rahat. Vai meinaatko ettei sieltäkään tartu ketään mukaasi?

En ole juomassa ja menossa baariin ei kiinnosta, liikun ja rupeen vaikka urheilemaan.

Vierailija
104/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat. 

Vierailija
105/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina lässyttää taas tuutin täydeltä paskaa

Vierailija
106/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat. 

No sitten pitää mennä maksullisiin.

Vierailija
107/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun myös hienosti ja vois kai vähä panostaa lisää jos tota mahaaki sais pienemmäksi ja panostaa oikee kunnolla ja ottaa niskasta kiinni.

Vierailija
108/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä ja itseluottamus kuntoon, siitä se lähtee.

Vierailija
109/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistithan kertoa ne pari tärkeää tietoa itsestäsi. Naiset pitävät rehellisistä miehistä!

Eli:

kaljamaha

Pa$ka auto

juot joka viikko

et harrasta mitään

paljo velkaa juomisesta ja muusta

olet pikkuisen väkivaltaisuuteen taipuvainen

Kaljamaha ei ole iso ja on aika pieni, sitäpaitsi monet miehet heillä on kaljamaha ja he seurustelee. Velkaa on kaikilla, velkaa maksetaan palkasta normaalisti. Käyn salilla ja lenkkeilen.

Monella se velka ei kuitenkaan ole pelaamisesta ja ryyppäämisestä vaan velka on esim. asunnosta. Täysin eri asioita. 

Vierailija
110/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistithan kertoa ne pari tärkeää tietoa itsestäsi. Naiset pitävät rehellisistä miehistä!

Eli:

kaljamaha

Pa$ka auto

juot joka viikko

et harrasta mitään

paljo velkaa juomisesta ja muusta

olet pikkuisen väkivaltaisuuteen taipuvainen

Kaljamaha ei ole iso ja on aika pieni, sitäpaitsi monet miehet heillä on kaljamaha ja he seurustelee. Velkaa on kaikilla, velkaa maksetaan palkasta normaalisti. Käyn salilla ja lenkkeilen.

Monella se velka ei kuitenkaan ole pelaamisesta ja ryyppäämisestä vaan velka on esim. asunnosta. Täysin eri asioita. 

Tiedän, mutta toiset tekee virheitä elämäs kukaan ei ole täydellinen ja mä en halua asuntoa, viihdyn hyvin vuokralla, ostan myöhemmin hienon auton

Vierailija
111/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sitten minussa mättää vain, se tuntuu pahalta.

Mitä ajattelet itse, missä mättää?

Vierailija
112/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta en halua lapsia.

Hyvä koska noin paskat geenit ja pahat mielenterveysongelmat ei tarvitse jatkumista.

Vierailija
113/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vääränlaiset naiset, koulutetut hoikat tasokkaat, olen itse vähä pullea ja mahaa, kouluttamaton, ei ole niin paljo rahaa, velkaa, en urheile paljoa, varmaa nämä syyt, sosiaalinen elämä kavereita ei oikein ole.

Vierailija
114/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?

Monta kuvaa ja ihan jees. Kerron itsestäni ja pituus myös esillä.

Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.

Perusjuttuja, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeaksi monet naiset sanonut.

Mikä on "ihan komea" ja ketkä niin ovat sanoneet? Äiti, mummo ja sisko?

Vierailija
115/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaa etsiä jostain oman tasosia hieman ylipainosia naisia, mutta ei löydy mistää??

Vierailija
116/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?

Monta kuvaa ja ihan jees. Kerron itsestäni ja pituus myös esillä.

Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.

Perusjuttuja, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeaksi monet naiset sanonut.

Mikä on "ihan komea" ja ketkä niin ovat sanoneet? Äiti, mummo ja sisko?

Aina nää samat jutut kumma ettei kukaa usko :D naiset ei vaan äiti ja mummo

Vierailija
117/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vääränlaiset naiset, koulutetut hoikat tasokkaat, olen itse vähä pullea ja mahaa, kouluttamaton, ei ole niin paljo rahaa, velkaa, en urheile paljoa, varmaa nämä syyt, sosiaalinen elämä kavereita ei oikein ole.

Miksi et hae seuraa seksisivustoilta?

Vierailija
118/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä naiset sitten about hakevat? Onko tähän joku selkeä ikähaarukka?

Vierailija
119/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis ihan komea mies ja pitkä mutta en kelpaa edes seksiseuraan, naiset jotenki karttaa minua ja ei halua nähdä jos minä haluan nähdä ja itse kiinnostun.

Niin no ehkä nämä naiset etsii pysyvämpää ihmissuhdetta eikä yhden illan juttuja. Nuorena moni hankkii kokemuksia ja vanhemmiten halutaan elämän ikään kuin vakiintuvan

Sekin voi olla mutta kaipaan seksiseuraa, kun en sitä koskaan saa.

Kerrotko että haet vain seksiseuraa etkä pysyvämpää?

En ole kertonut jos kerron niin ei tule osumia, ei naiset halua miestä joka etsii seksiseuraa.

Niin, ei niitä osumia tule jos jättää kertomatta mitä hakee

Vierailija
120/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHmettelen onko sitten naiset jotenkin sokeita vai mikä mättää jatkuvasti on jo ollut 3-4 v 

Naiset ei nimenomaan ole sokeita vaan näkevät susta heti, että olet vähälyinen, mielenterveyongelmainen ja väkivaltainen juoppo. 

Ei kyllä mitenkää voi nähdä ulkonäöstä, mulla menee hyvin ja käyn töissä ja en ole työtön sossueelätti ja käyn paljon lenkeillä istun kahviloissa, monet asiat kiinnostaa. En ole juoppo.

Sulla ei todellakaan mene hyvin ja sen näkee sun viesteistä tällä palstalla. Alkoholiongelma sulla on vaikka kuinka yrittäisit muuta väittää. Töissä käyminen ei kerro mitään siitä onko ihmisellä asiat hyvin vai ei. Miten joku kahviloissa istuminen liittyy muka tähän? 

Sä olet lisäksi väkivaltainen ja tälläkin palstalla aiemmassa ketjussa uhkailit mua naista väkivallalla.