Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta yhtään naisia tinderissä

Vierailija
23.10.2025 |

Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.

Kommentit (425)

Vierailija
141/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat. 

Minkä ikäistä naiset sitten about hakevat? Onko tähän joku selkeä ikähaarukka?

25-35. On paljon kivan näköisiä ja ihan mukavia nuoria miehiä, jotka etsii vanhempaa seksiseuraa. 

Vierailija
142/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sussa silti tökkii. 

Onko kuva millainen? Alaviistosta otettu tai arskat päässä?

Onko ulkonäkö millainen? Osaatko pukeutua ja oletko siisti?

Millainen teksti? Kasa vaatimuksia vai oikeasti informatiivista tekstiä sinusta?

Etsitkö nuorta naista? Vai oikeasti ikäistäsi? Jos itse swaippaat vaan nuoria ja kauniita niin...

No kuvat on ihan hyviä kyllä. ei ole arskoja. Ulkonäkö hyvä olen komea. No tekstistä en tiedä. Etsin oman ikäsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole saanut mitään kiinnostusta keneltäkään?

Arvioitko oman tasosi yläkanttiin?

Minkä laiset kriteerit, saako nainen olla yh? Naisen ikä? Pullea/lihava?

Olen mutta he vain sanovat olen komea, eivät niinku halua tavata minua en ymmärrä. No ehkä arvioin. No saa olla ja pulleaki, olen vähä yrittänyt kaikenlaisia, en vain kiinnosta ketään.

En tiiä jos yritän itseäni lihavempia ja oman ikäsiäkin naisia mikä tässä sit mättää?

Miksi mun pitäisi ylipainoisena naisena huolia mies joka selkeästi älyllisesti vajaa, mielenterveysongelmainen, velkaa pelaamisesta ja ryyppäämisestä, on väkivaltainen ja on selkeä alkoholiongelma?

Vierailija
144/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta he vain sanovat olen komea, eivät niinku halua tavata minua en ymmärrä. No ehkä arvioin. No saa olla ja pulleaki, olen vähä yrittänyt kaikenlaisia, en vain kiinnosta ketään.

En tiiä jos yritän itseäni lihavempia ja oman ikäsiäkin naisia mikä tässä sit mättää?

Miksi mun pitäisi ylipainoisena naisena huolia mies joka selkeästi älyllisesti vajaa, mielenterveysongelmainen, velkaa pelaamisesta ja ryyppäämisestä, on väkivaltainen ja on selkeä alkoholiongelma?

No toi nyt on aika loukkaavaa kun et edes tunne minua ja oletat miehen olevan tommonen? Kuinka kehtaat, haluatko tahallaan tehdä noin?

Vierailija
145/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene haukkumaan Kontulaan niitä elämäntapatyöttömiä 20 v jotka juo lähemmäs joka toinen päivä alkoholia ja ovat laittaneet elämänsä aivan pilalle jo nuorena.

Vierailija
146/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat. 

25-35. On paljon kivan näköisiä ja ihan mukavia nuoria miehiä, jotka etsii vanhempaa seksiseuraa. 

Tiedän, mutta miksi naiset sitten ottaisivat parisuhteeseen +40-vuotiaan miehen?

Vierailija
147/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen laskenut rimaa oon itsekki mahakas mies, nainen saa myös juoda alkoholia jos haluaa olla ylipainonen vaikka sitten yh, mutta ei vaan löydy mistään.

Vierailija
148/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?

Monta kuvaa ja ihan jees. Kerron itsestäni ja pituus myös esillä.

Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.

Perusjuttuja, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeaksi monet naiset sanonut.

Tuli match Puhuin sulle ja avauduit heti kuinka sun on jatkuvasti hangattava hanskaan. En jaksanut kuunnella ja poistin profiilini.ei kiitos.

Vierailija
149/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muistanut laittaa harrastuskuvia, kuten kalastus- ja autonrassauskuvia? Kuulemma varmin tapa herättää naisten mielenkiinto. 

Ei ole harrastuksia.

Mitä sinä sitten teet töiden jälkeen? Uliset palstalla? Juopottelet?

Vierailija
150/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muistanut laittaa harrastuskuvia, kuten kalastus- ja autonrassauskuvia? Kuulemma varmin tapa herättää naisten mielenkiinto. 

Ei ole harrastuksia.

No lenkkeilen päivittäin ja teen muitaki juttuja, en juopottele viikolla.

Vierailija
151/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sussa silti tökkii. 

Millainen teksti? Kasa vaatimuksia vai oikeasti informatiivista tekstiä sinusta?

Etsitkö nuorta naista? Vai oikeasti ikäistäsi? Jos itse swaippaat vaan nuoria ja kauniita niin...

No kuvat on ihan hyviä kyllä. ei ole arskoja. Ulkonäkö hyvä olen komea. No tekstistä en tiedä. Etsin oman ikäsiä.

Komea taitaa olla äitisi suusta ja jos ulosantisi profiilissa on tätä samaa taso kuin täällä niin ei ihme jos ei heruskele missin piparia.

Vierailija
152/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi ylipainoisena naisena huolia mies joka selkeästi älyllisesti vajaa, mielenterveysongelmainen, velkaa pelaamisesta ja ryyppäämisestä, on väkivaltainen ja on selkeä alkoholiongelm

Mitä loukkaavaa siinä on, että ihan sun kirjoitusten perusteella olen nämä asiat huomannut? Itse ole kertonut asioita ja itse täällä uhkailet naisia väkivallalla. 

Vierailija
153/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sussa silti tökkii. 

Komea taitaa olla äitisi suusta ja jos ulosantisi profiilissa on tätä samaa taso kuin täällä niin ei ihme jos ei heruskele missin piparia.

No siinähän uskot, monet nainen on sanonut komeaksi :DD

Vierailija
154/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastuksia.

Tuurijuoppo on aivan järkyttävän iso Red flag

Vierailija
155/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä mitä tehdä kun en edes ylipainosia tavallisia kiinnosta.

Vierailija
156/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta miksi naiset sitten ottaisivat parisuhteeseen +40-vuotiaan miehen?

Siksi, koska parisuhteelta haetaan eri asioita kuin pelkältä seksisuhteelta. 

Vierailija
157/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastuksia.

Tuurijuoppo on aivan järkyttävän iso Red flag

Mä en ole juoppo montako kertaa se pitää sanoa, mene katsomaan kontulaan niitä juoppoja, mä käyn herranjumala töissä :DDD

Vierailija
158/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sussa silti tökkii. 

No siinähän uskot, monet nainen on s

Onko ne kaikki sulle jotain sukua?

Vierailija
159/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitten vain luovutettava ja mentävä maksullisiin.

Vierailija
160/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska parisuhteelta haetaan eri asioita kuin pelkältä seksisuhteelta. 

Mutta miksi ihmeessä nainen hakisi seksuaalista parisuhdetta +40-vuotiaan kanssa, jos nainen haluaa vain selvästi itseään nuorempia miehiä seksuaalisesti? Miksi hän haluaisi sitoutua harrastamaan yhden miehen kanssa (+40v) seksiä, jos hän haluaa espoolaisia korkeakouluopiskelijoita todellisuudessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi