En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHmettelen onko sitten naiset jotenkin sokeita vai mikä mättää jatkuvasti on jo ollut 3-4 v
Naiset ei nimenomaan ole sokeita vaan näkevät susta heti, että olet vähälyinen, mielenterveyongelmainen ja väkivaltainen juoppo.
Ei kyllä mitenkää voi nähdä ulkonäöstä, mulla menee hyvin ja käyn töissä ja en ole työtön sossueelätti ja käyn paljon lenkeillä istun kahviloissa, monet asiat kiinnostaa. En ole juoppo.
Sulla ei todellakaan mene hyvin ja sen näkee sun viesteistä tällä palstalla. Alkoholiongelma sulla on vaikka kuinka yrittäisit muuta väittää. Töissä käyminen ei kerro mitään siitä onko ihmisellä asiat hyvin vai ei. Miten joku kahviloissa istuminen liittyy muka tähän?
Sä
Vaikka juo alkoholia kohtuudella ei ole ongelma en juo kun kerran kk, ei ole mitää ongelmaa kyllä. No mulla menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla et tinderin naiset en kelpaa heille, en tiedä missä ois tavallisia vähän ylipainosia naisia.
Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi sun kaltaista väkivaltaista, pelivelkaista, vähä-älyistä ja mielenterveysongelmaista juoppoa.
No se on sun mielipide kun et tunne edes mua ja haluat julkisesti loukata minua ja tuntematonta ihmistä jota et ole koskaan nähnyt, aika törkeetä sulta, mutta kaikkee hyvää sulle.
Sä itse olet törkeä, kun kuvittelet, että ylipainoiset naiset noin vain huolisivat kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?
Monta kuvaa ja ihan jees. Kerron itsestäni ja pituus myös esillä.
Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.
Perusjuttuja, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeaksi monet naiset sanonut.
Mikä on "ihan komea" ja ketkä niin ovat sanoneet? Äiti, mummo ja sisko?
Komean määritelmä tiivistetysti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Tämä on runko, jonka komea mies aina täyttää. Jos haluat olla mahdollisimman suuren naisjoukon mielestä kaunis, niin nämä kahdeksan kohtaa on täytyttävä. Jos yksikin kohta on toisella tavalla, niin putoat tavallisten kuolevaisten joukkoon ja esimerkiksi Tinderistä tulee haastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet Tinderistä? Panoseuraa, vakipanoseuraa vai parisuhdetta?
Panoseuraa ja läheisyyttä.
Naiset hakee vakavampaa, joten siksi et saa mätsejä.
Ei sulla oo myöskään kuvat kunnossa. Et hymyile luontevasti kameralle niin että hymy näkyy myös silmistä. Oot jurottava kuvassa, mitä naiset pitää epämiellyttävänä.
Hymyilen kyllä ja olen iloinen. No ei se ole siitä kiinni, kyllä naiset hakee myös seksiseuraa.
Tosi harva nainen hakee seksiseuraa ja ne ketkä hakee, n
Haluatko olla sinkku jolla on yhden illan juttuja vai olla parisuhteessa, jossa on seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sitten minussa mättää vain, se tuntuu pahalta.
Mitä ajattelet itse, missä mättää?
Liian vääränlaiset naiset, koulutetut hoikat tasokkaat, olen itse vähä pullea ja mahaa, kouluttamaton, ei ole niin paljo rahaa, velkaa, en urheile paljoa, varmaa nämä syyt, sosiaalinen elämä kavereita ei oikein ole.
Äsken kirjoitit että käyt salilla ja lenkkeilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sitten minussa mättää vain, se tuntuu pahalta.
Mitä ajattelet itse, missä mättää?
Liian vääränlaiset naiset, koulutetut hoikat tasokkaat, olen itse vähä pullea ja mahaa, kouluttamaton, ei ole niin paljo rahaa, velkaa, en urheile paljoa, varmaa nämä syyt, sosiaalinen elämä kavereita ei oikein ole.
Äsken kirjoitit että käyt salilla ja lenkkeilet.
Olen vasta alkanut käymään, lenkkeilen, mutta on mulla mahaa kyllä ja pulleat kasvot vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla et tinderin naiset en kelpaa heille, en tiedä missä ois tavallisia vähän ylipainosia naisia.
Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi sun kaltaista väkivaltaista, pelivelkaista, vähä-älyistä ja mielenterveysongelmaista juoppoa.
No se on sun mielipide kun et tunne edes mua ja haluat julkisesti loukata minua ja tuntematonta ihmistä jota et ole koskaan nähnyt, aika törkeetä sulta, mutta kaikkee hyvää sulle.
Sä itse olet törkeä, kun kuvittelet, että ylipainoiset naiset noin vain huolisivat kenet tahansa.
Ei tietenkää tarvi huolia, mutta minä kiinnostun ylipainosesta enempi.
Etkö ole saanut mitään kiinnostusta keneltäkään?
Arvioitko oman tasosi yläkanttiin?
Minkä laiset kriteerit, saako nainen olla yh? Naisen ikä? Pullea/lihava?
Jännä kun mä sain vielä naisia nuorena ja olin vielä työtön.
Vielä kerran:
Käy suihkussa ja parturissa.
Pese hampaat ja pukeudu tyylikkäästi.
Hanki työpaikka ja säästä rahaa, että sinulla on varaa maksaa treffit, kihlasormus, häät, asunto, perheauto ja tulevien lastenne harrastukset.
Hanki kissa, koira tai kummilapsi.
Mene latinalaistanssikurssille.
Pelaa jalkapalloa ja hengaile jalkapalloilijoiden kanssa.
Jos olet tehnyt nämä kaikki etkä siltikään ole saanut parisuhdetta, sinussa on jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa pelkkää seksiseuraa, niin ei hän sitä 40+-ikäisestä miehestä hae. Espoossa varsnkin kun on tekniikan alan korkeakoluja, niin siellä on naisille isot panokaverimarkkinat.
Miksi sitten huolisivat parisuhteeseen 40+ miehen? Säälistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen mutta he vain sanovat olen komea, eivät niinku halua tavata minua en ymmärrä. No ehkä arvioin. No saa olla ja pulleaki, olen vähä yrittänyt kaikenlaisia, en vain kiinnosta ketään.
Minulla on joku 300 matchia. Mutta hädin tuskin jaksan koskaan tavata naista. Jotenkin mennyt maku kaikkeen.
Oletko muistanut laittaa harrastuskuvia, kuten kalastus- ja autonrassauskuvia? Kuulemma varmin tapa herättää naisten mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Taitaa tuo asenne karkottaa betoniporsaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Taitaa tuo asenne karkottaa betoniporsaatkin.
No ehkä on vääränlainen asenne
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistanut laittaa harrastuskuvia, kuten kalastus- ja autonrassauskuvia? Kuulemma varmin tapa herättää naisten mielenkiinto.
Ei ole harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mutta he vain sanovat olen komea, eivät niinku halua tavata minua en ymmärrä. No ehkä arvioin. No saa olla ja pulleaki, olen vähä yrittänyt kaikenlaisia, en vain kiinnosta ketään.
En tiiä jos yritän itseäni lihavempia ja oman ikäsiäkin naisia mikä tässä sit mättää?
Joku sussa silti tökkii.
Onko kuva millainen? Alaviistosta otettu tai arskat päässä?
Onko ulkonäkö millainen? Osaatko pukeutua ja oletko siisti?
Millainen teksti? Kasa vaatimuksia vai oikeasti informatiivista tekstiä sinusta?
Etsitkö nuorta naista? Vai oikeasti ikäistäsi? Jos itse swaippaat vaan nuoria ja kauniita niin...
koska maksaa, mulla ei ole rahaa 100 € 30 minuuttia