En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (430)
Olisit pysynyt parisuhteessa silloin kun vielä sait naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195 cm pitkä ja en nyt rumakaan ole.
Allulla tuo pituus vaihtelee koko ajan. Ikä on nyt sama kuin aiemmin päivällä poistetussa ketjussa, mutta kyllä ikäkin vaihtelee. Pääteema on kuitenkin sama eli se ulina miksi ei kelpaa naisille.
Ja syy on heikkolahjaisuus, jota hän ei hyväksy itsessään vaan kuvittelee olevansa normaali mies.
Mutta varmaa hyväksyn sen että olen vähä lihonut ja rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Sain paljonkin naisia nuorena ihan liikaakin :D
Vierailija kirjoitti:
Onko
- isot lihakset
- tatskat (mieluiten naama)
- 185cm plus pituus
- musta tai ruskea iho
- laatikko leuka
- täydellinen hiusraja (mustat saa olla kaljuja)
?
Ei jeesus, vieläkö hiusrajahullukin jatkaa seikkailujaan. Saispa näistä jonkun animaatiosarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin parisuhteessa nuorena.
Jos ei ole varaa edes maksulliseen niin oot siis köyhä. Miten sun kanssa voi elämää suunnitella mihinkään suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet Tinderistä? Panoseuraa, vakipanoseuraa vai parisuhdetta?
Panoseuraa ja läheisyyttä.
Miten helvetissä nämä kaksi voivat edes olla samassa lauseessa, idiootti?
Muistithan kertoa ne pari tärkeää tietoa itsestäsi. Naiset pitävät rehellisistä miehistä!
Eli:
kaljamaha
Pa$ka auto
juot joka viikko
et harrasta mitään
paljo velkaa juomisesta ja muusta
olet pikkuisen väkivaltaisuuteen taipuvainen
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa edes maksulliseen niin oot siis köyhä. Miten sun kanssa voi elämää suunnitella mihinkään suuntaan?
No en ole niin köyhä, käyn töissä vakituisesti, mutta ei ole mihkää maksullisiin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet Tinderistä? Panoseuraa, vakipanoseuraa vai parisuhdetta?
Panoseuraa ja läheisyyttä.
Naiset hakee vakavampaa, joten siksi et saa mätsejä.
Ei sulla oo myöskään kuvat kunnossa. Et hymyile luontevasti kameralle niin että hymy näkyy myös silmistä. Oot jurottava kuvassa, mitä naiset pitää epämiellyttävänä.
Hymyilen kyllä ja olen iloinen. No ei se ole siitä kiinni, kyllä naiset hakee myös seksiseuraa.
Tosi harva nainen hakee seksiseuraa ja ne ketkä hakee, niin tarjontaa on liiaksikin. Sun profiilia ei oo ees välttämättä näytetty yhdellekään seksiseuraa haluavalle naiselle, koska ne on niin harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siis ihan komea mies ja pitkä mutta en kelpaa edes seksiseuraan, naiset jotenki karttaa minua ja ei halua nähdä jos minä haluan nähdä ja itse kiinnostun.
Niin no ehkä nämä naiset etsii pysyvämpää ihmissuhdetta eikä yhden illan juttuja. Nuorena moni hankkii kokemuksia ja vanhemmiten halutaan elämän ikään kuin vakiintuvan
Sekin voi olla mutta kaipaan seksiseuraa, kun en sitä koskaan saa.
Kerrotko että haet vain seksiseuraa etkä pysyvämpää?
Jos ap ei kiinnosta naisia, siihen on kaksi syytä: hän etsii joko liian nuoria naisia, jotka eivät ole kiinnostuneita kulahtaneesta nelikymppisestä ikisinkusta, tai hän etsii itsensä ikäisiä tai itseään vanhempia naisia, jotka hekään eivät ole kiinnostuneita kulahtaneesta nelikymppisestä ikisinkusta.
Vierailija kirjoitti:
Muistithan kertoa ne pari tärkeää tietoa itsestäsi. Naiset pitävät rehellisistä miehistä!
Eli:
kaljamaha
Pa$ka auto
juot joka viikko
et harrasta mitään
paljo velkaa juomisesta ja muusta
olet pikkuisen väkivaltaisuuteen taipuvainen
Kaljamaha ei ole iso ja on aika pieni, sitäpaitsi monet miehet heillä on kaljamaha ja he seurustelee. Velkaa on kaikilla, velkaa maksetaan palkasta normaalisti. Käyn salilla ja lenkkeilen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei kiinnosta naisia, siihen on kaksi syytä: hän etsii joko liian nuoria naisia, jotka eivät ole kiinnostuneita kulahtaneesta nelikymppisestä ikisinkusta, tai hän etsii itsensä ikäisiä tai itseään vanhempia naisia, jotka hekään eivät ole kiinnostuneita kulahtaneesta nelikymppisestä ikisinkusta.
Kerrohan miten oon kulahtanut? En kyllä missää nimessä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan miten oon kulahtanut? En kyllä missää nimessä ole?
Olen yrittänyt vähä alle oman ikäsiä tai jopa yli 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin parisuhteessa nuorena.
Se nyt ei paljon enää lämmitä, eihän. Olisit pitänyt kiinni niistä naisista. Nyt hekin ovat keski-ikäisiä, useimmat perheenäitejä tai eronneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siis ihan komea mies ja pitkä mutta en kelpaa edes seksiseuraan, naiset jotenki karttaa minua ja ei halua nähdä jos minä haluan nähdä ja itse kiinnostun.
Niin no ehkä nämä naiset etsii pysyvämpää ihmissuhdetta eikä yhden illan juttuja. Nuorena moni hankkii kokemuksia ja vanhemmiten halutaan elämän ikään kuin vakiintuvan
Sekin voi olla mutta kaipaan seksiseuraa, kun en sitä koskaan saa.
Kerrotko että haet vain seksiseuraa etkä pysyvämpää?
En ole kertonut jos kerron niin ei tule osumia, ei naiset halua miestä joka etsii seksiseuraa.
Tinteri onko se joku muovimuna vai joku helistin?