Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko influenssarokotteen?

Vierailija
23.10.2025 |

Saako sen ostaa apteekista ilman mitään reseptiä, ehkä sit vois käydä jos apteekista löytyy myös pistäjä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ensi viikolla ottamassa rokotebussissa tehokkaamman influenssarokotteen. Hinta on 80€.  Suoja on 4 kertaa parempi, kuin miyä terveysasemalla annettavilla. Sairastin keväällä taudin, se riitti. Oli niin kauhea. 

Vierailija
42/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vaikka työn kautta sen ilmaiseksi taas saisi. Työkavereissa olen huomannut että rokotuksen ottaneet ovat joka vuosi sairastuneet. En muutenkaan halua turhia rokotuksia

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin huonot keuhkot, että saan rokotukset ilmaiseksi. Otan sekä korona- että influenssarokotteet.

Vierailija
44/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota vaikka työn kautta sen ilmaiseksi taas saisi. Työkavereissa olen huomannut että rokotuksen ottaneet ovat joka vuosi sairastuneet. En muutenkaan halua turhia rokotuksia

N55

Siis kaikki influenssarokotteen ottaneet ovat saaneet influenssan joka vuosi ja rokottamattomat ei? Onpa erikoista.

Vierailija
45/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnut ottaa muutaman kerran vuosien mittaan. Kahdesti olen infulenssan sairastanut, ja oli muuten aika paskat 1,5 viikkoa molemmilla kerroilla. 

Vierailija
46/46 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja koronan myös, terkkarissa pistivät.