Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärkkäinen ei eroa Temusta mitenkään

Vierailija
23.10.2025 |

Ei heillä omaa varastoa ole valtaosalle tuotteista vaan kaiken tilaavat suoratoimituksena Kiinasta, Virosta ja Vietnamista.

Michelinin talvirenkaat heiltä 199e kpl, Postnordin lähetystiedoissa Tirestar Ou eli Rehvad24 jossa sama rengas on 143 euroa alveineen.

Tilaavat heiltä ja laittavat katteen sinun maksettavaksi. Nouto ei myöskään mahdollisuus, eli pelkkä turha välikäsi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa tietäisit, kuinka moni prismatuote on shandong industrialin kustomoina alibaban tehdastilaustuote (joita jokainen kuluttaja itse voi tilata n. 8 kertaa halvemmalla)

Vierailija
2/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös myyjän yksi tärkeimmistä tehtävistä ole ottaa niin suuri kate kuin mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla ole mitään tekemistä Temun kanssa. yritystoiminta ei taida olla kovin tuttua?

Vierailija
4/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helv tilaa kärkkäiseltä talvirenkaat, se kertoo jo paljon. Turha vinkua jos rahat on niin tiukalla että tilaa osarilla linglongit.

Vierailija
5/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös myyjän yksi tärkeimmistä tehtävistä ole ottaa niin suuri kate kuin mahdollista?

Miksi kukaan maksaisi Kärkkäiselle 200-300 euroa ekstraa parista napin painalluksesta?

Palautin renkaat ja tilasin Tirestarilta itse. Rahdit 43e ja säästöä satoja euroja

Vierailija
6/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helv tilaa kärkkäiseltä talvirenkaat, se kertoo jo paljon. Turha vinkua jos rahat on niin tiukalla että tilaa osarilla linglongit.

Tekstissä lukee Michelinit ja sinä puhut jostsin linglongeista. Kertoo lukutaidostasi paljon.

Vierailija
7/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos tuotetaan lisäarvoa tai jalostetaan jotain. AP:n tapauksessa sisäänostaja tilaa virolaiselta firmalta samat renkaat 200 euroa halvemmalla ja käyttää tähän ehkä 15 sekuntia aikaa.

Vierailija
8/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi lisäturva, lisätakuu, paikallinen varasto jne. niin ihan ymmärrettävä hintaero.

Aloittajan tapauksessa Kärkkäinen toimii vain iilimatona joka siinä välissä tilaa aloittajan osoitetiedoilla paketin tämän kotiin.

Jonka hän itse olisi voinut tilata saman firman sivuilta satasia halvemmalla minuutissa.

Vierailija
9/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen voisin maksaa lisää jos saa Suomesta hakea samana päivänä eikä tarvitse odottaa viikkoa vironlähetystä.

Jos toki tulee suoraan virolaisesta kaupasta niin härski kusetus.

Vierailija
10/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, ap? Kymmeniä kertoja kalliimmat hinnat!

Vierailija
11/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uliset. Linglongin kesärenkaat ovat hyvin testeissä pärjänneet. Erittäin huvä hintalaatu suhde. Moni taksikuski käyttää. On ihan sama mistä ne ostaa. 

Vierailija
12/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Molemmat tuhoaa maapallon, Kärkkäinen ja Kiina. Yhtä edesvastuuttomiaja harhaisia tahoja.

Vierailija
13/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset eivät tätä tiedä?

Vierailija
14/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koskaan ollut mainitsemasi merkin talvirenkaita? Mulla oli Ling Longit viime talven maasturissa ja oli todella hyvät. Ostin nyt toiseenkin autoon. Ainut pieni miinus äänekkyydestä, mutta minulle sillä ei ole väliä, musaa kuuntelen jokatapauksessa ja pitää se auto muutakin ääntä.

Kokemusta on esimerkiksi Nokian, Michelinin, Goodyearin, Kumhon ja Hankookin renkaista.

Ling Long on kehittynyt todella paljon siitä mitä se oli markkinoille tullessaan.  

Vierailija
15/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to bisnes :D

Itse kauppaan Temu-paskaa omassa verkkokaupassani hyvällä katteella, ja asiakkaat ostavat tyytyväisenä kun haluat suosia suomalaista. Ihmismieli on jännä.

Vierailija
16/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari myy kenkiä jotka ovat identtiset temun kenkien kanssa, prisma myy ompelukonetta joka on identtinen temun koneen kanssa. Ainoastaan eri merkki ommeltu kenkiin ja koneessa eri nimi. Tiedän kun ihan uteliaisuuttani olen testannut.

Vierailija
17/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ling longin nastarenkaissahan käytetään nykyään Suomessa suunniteltuja Tikka Spikes- nastoja. Greenmaxit on oikeasti aika hyvät kumit.

Vierailija
18/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan valtaosalle tuotteista on varasto, mutta fiksuna ihmisenä varmaan ymmärrät, miksei autonrenkaita varastoida omissa varastoissa? Tiedäthän, ne on aika suuria, joka autoon tarvii 4kpl ja eri kokoja PALJON.

Renkaillehan pitäisi olla oma jättimäinen varastonsa eikä se ole taloudellisesti järkevää.

Vierailija
19/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Welcome to bisnes :D

Itse kauppaan Temu-paskaa omassa verkkokaupassani hyvällä katteella, ja asiakkaat ostavat tyytyväisenä kun haluat suosia suomalaista. Ihmismieli on jännä.

En mä tyytyväinen ole enkä luule suomalaiseksi. Sitä yhtä nippeliä en löytänyt muualta kuin temusta, ja musta on parempi että sun tiedot ovat siellä, ei mun.

Vierailija
20/21 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä eroaa. Temun tavarataloon en voi kävellä sisään ostoksille. Kärkkäiselle voin. Ja käynkin usein. Tosi laaja valikoima, yleensä halvin hinta ja siihen päälle myyjiä on joka osastolla ja ystävällistä apua saa.

Esim. Prismassa ei koskaan löydä myyjää kt-puolelta, Cittarissa ne on niin vihaisen näköisiäkin ettei uskalla kysyä ja Tokmannilta en löytänyt viimeksi kassan lisäksi ketään muuta. Kassa ei osannut vastata kysymykseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi