Talentway työpaikka, onko huijaus?
Kommentit (12)
Hei on huijaus johon menetin paljon rahaa. Älkää kokeilko
Klassinen huijaus, älkää menkö halpaan.
Vanha viisaus joka on hyvä näissä get-rich-quick tyyppisissä huijauksissa on että jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei ole totta.
Joo, firma jonka kotisivuilla ei näy yhtään nimeä, sähköpostiosoitetta, puhelinnumeroa, y-tunnusta, eikä katuosoiettta, kotipaikkaa. Kyllä herättää epäluuloja.
Asiasta mitään tietämättömänä ainakin minä löysin googlaamalla kaikki tiedot:
"TalentWay Oy:n toimiala on Atk-laitteisto- ja ohjelmistokonsultointi ja toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse numerosta 0400493991 tai sähköpostitse osoitteesta sami.artman@talentway.fi. Lisätietoja toiminnastamme ja tarjoamistamme palveluista löydätte myös verkkosivultamme osoitteesta www.talentway.fi Yrityksemme Y-tunnus on2235481-1. Katso tarkempi sijaintimme oheiselta kartalta, tai tee reittihaku suoraan käyntiosoitteeseemme: TalentWay Oy,Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI"
Mä aloitin eilen ja nyt olen miljonääri!
T. Entinen miljardööri
Vierailija kirjoitti:
Hei on huijaus johon menetin paljon rahaa. Älkää kokeilko
Miksei ne saada kokeilla jos sulta on mennyt rahaa?
Näissä on monesti joku sellainen täky, että pitää maksaa tyyliin 50 € jostain tunnuksista tai mistä lie, että pääsee tekemään työtä. Työtä tehdessä sitten huomaa, että ansiot on 0,1 € päivässä. Toinen vaihtoehto on, että maksun jälkeen firmasta ei kuulu enää mitään.
Epäilyttävä on, rekisteröidy WhatsApp-numerolla jne. Olisihan se hienoa, jos pienellä vaivalla saisi noin helposti lisätuloja. Löysin tämän aloituksesti, kun googlailin mainoksen perusteella, että mikä on.