Talentway työpaikka, onko huijaus?
Kommentit (22)
Hei on huijaus johon menetin paljon rahaa. Älkää kokeilko
Klassinen huijaus, älkää menkö halpaan.
Vanha viisaus joka on hyvä näissä get-rich-quick tyyppisissä huijauksissa on että jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei ole totta.
Joo, firma jonka kotisivuilla ei näy yhtään nimeä, sähköpostiosoitetta, puhelinnumeroa, y-tunnusta, eikä katuosoiettta, kotipaikkaa. Kyllä herättää epäluuloja.
Asiasta mitään tietämättömänä ainakin minä löysin googlaamalla kaikki tiedot:
"TalentWay Oy:n toimiala on Atk-laitteisto- ja ohjelmistokonsultointi ja toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse numerosta 0400493991 tai sähköpostitse osoitteesta sami.artman@talentway.fi. Lisätietoja toiminnastamme ja tarjoamistamme palveluista löydätte myös verkkosivultamme osoitteesta www.talentway.fi Yrityksemme Y-tunnus on2235481-1. Katso tarkempi sijaintimme oheiselta kartalta, tai tee reittihaku suoraan käyntiosoitteeseemme: TalentWay Oy,Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI"
Mä aloitin eilen ja nyt olen miljonääri!
T. Entinen miljardööri
Vierailija kirjoitti:
Hei on huijaus johon menetin paljon rahaa. Älkää kokeilko
Miksei ne saada kokeilla jos sulta on mennyt rahaa?
Näissä on monesti joku sellainen täky, että pitää maksaa tyyliin 50 € jostain tunnuksista tai mistä lie, että pääsee tekemään työtä. Työtä tehdessä sitten huomaa, että ansiot on 0,1 € päivässä. Toinen vaihtoehto on, että maksun jälkeen firmasta ei kuulu enää mitään.
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1nyfxh9/onko_t%C3%A4m%C3%A4_hui…
Redditissä vähän enemmän asiaa aiheesta.
Yritys on selvitystilassa ytj.fi-tietojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta mitään tietämättömänä ainakin minä löysin googlaamalla kaikki tiedot:
"TalentWay Oy:n toimiala on Atk-laitteisto- ja ohjelmistokonsultointi ja toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse numerosta 0400493991 tai sähköpostitse osoitteesta sami.artman@talentway.fi. Lisätietoja toiminnastamme ja tarjoamistamme palveluista löydätte myös verkkosivultamme osoitteesta www.talentway.fi Yrityksemme Y-tunnus on2235481-1. Katso tarkempi sijaintimme oheiselta kartalta, tai tee reittihaku suoraan käyntiosoitteeseemme: TalentWay Oy,Elontie 37 A 2, 00660 HELSINKI"
Hei tämä on kyllä oikea yritys jolla on oikeat tiedot netissä, mutta tuo linkki minkä laitoitte on eri yritys ja huijarit tietenkin käyttävät oikeiden firmojen nimiä, niin että muuttavat kirjaimia tai kirjoitusasua. Oikealla firmalla TalentWay Oy:llä ei ole enää nettisivua. Vain Facebookissa sivut, eivätkä he etsi työntekijöitä! Jos epäilette niin olkaa tuohon
Sami Artmaniin suoraan yhteydessä, yhteystiedot yllä, mutta älkää laittako omaa numeroa nettisivuille, joissa ei ole a) oikeita puhelinnumeroja b) yhteyshenkilön tietoja c) firman omia nettisivuja joissa y-tunnus, yhteystiedot ja henkilöt näkyvillä
Vierailija kirjoitti:
T. Entinen miljardööri
kyllä nämä huijarit jaksavat! Heidän rahansa hupenevat kun kukaan ei enää anna heille rahaa ja he alkavat tällaisia kirjoittamaan. Nämä ovat ihan pa nämä tyypit jotka näitä sivuja tekee, eivät edes osaa tehdä kunnon nettisivuja ja alkavat lypsää rahaasi! Tyhmä vain menee noihin rekrytointihuijauksiin, onhan näistä jo vuosia netissä kirjoitettu ja varoitettu !!! Miks ei tyhmät ihmiset jo usko !!!
Vierailija kirjoitti:
Näissä on monesti joku sellainen täky, että pitää maksaa tyyliin 50 € jostain tunnuksista tai mistä lie, että pääsee tekemään työtä. Työtä tehdessä sitten huomaa, että ansiot on 0,1 € päivässä. Toinen vaihtoehto on, että maksun jälkeen firmasta ei kuulu enää mitään.
Täky kasvaa ja sinun tulot menee koko ajan enemmän ja enemmän miinukselle. Heidän tulot siis vain paranee ja sinä köyhdyt !
Vierailija kirjoitti:
Yritys on selvitystilassa ytj.fi-tietojen mukaan.
Kyllä ja tämä yritys on ollut oikea yritys ja tuo talentway yritys josta keskustelemme on huijareiden tekemä, jotka käyttävät tätä selvityksessä olevaa yritystä omana nimenä! Ei kukaan usko yritystä josta ei löydy mitään tietoja netistä, usein ne tiedot ovat kuitenkin jonkun toisen firman, jota rikolliset koittavat pitää omana. Huom ! He eivät kuitenkaan voi ottaa alkuperäisen yrityksen nettisivua itselle omaan käyttöön ja siksi ovat muuttaneet nettisivun nimeä 1-2 kirjaimella ja kirjoitusasua muuttamalla. Olkaa näissä tarkkoina. Kopioikaa nettisivu ja avatkaa se toisessa selaimessa ja näette miten se oikeasti kirjoitetaan. Verratkaa sitten siihen yritykseen, jonka tiedot y-tunnukset ym löytyvät netistä ja tsadaa huomastte eron !
Vierailija kirjoitti:
T. Entinen miljardööri
Hei viitsitkö ilmoittautua poliisille, niin me huijatut saadaan rahamme takaisin.
https://poliisi.fi/etusivu
Tuolta löytyy yhteystiedot. Rikosilmoitukset tehty. Ilmeisesti Suomesta käsin operoit tätä !
https://atalent.fi/fi/huijausyhteydenotot-atalentin-nimissa-ukk
Lukekaa tää linkki, niin ymmärrätte, mistä on kyse!
Epäilyttävä on, rekisteröidy WhatsApp-numerolla jne. Olisihan se hienoa, jos pienellä vaivalla saisi noin helposti lisätuloja. Löysin tämän aloituksesti, kun googlailin mainoksen perusteella, että mikä on.