Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa antaa potkut 400 etätyöntekijälle

Vierailija
23.10.2025 |

Tervetuloa Suomen suurimpaan vähemmistöön. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea taloudellinen tilanne😂 firma tekee yli 400 miljoonaa voittoa. Kun mikään ei riitä!

Toisaalta jos tilauskirjat tulevaisuuteen näyttää tyhjemmiltä kuin ennen, eikä talouden ennusteetkaan näytä hyviltä, niin kyllähän siihen tilanteeseen pitää varautua ennalta. 

Yksi juttu on myös, että tekoälyn myötä se sama tulos saatetaan pystyä tekemään pienemmällä henkilömäärällä.

Vierailija
42/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde, ap?

karvapersekolli, kai sie lehtiä osaat selata!

Olen eri, mutta uskon että lähtijöitä ovat täysin eri ihmiset kuin ne, jotka etäilevät. Ne etäilijät osaavat kuitenkin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea taloudellinen tilanne😂 firma tekee yli 400 miljoonaa voittoa. Kun mikään ei riitä!

Noihan nyt riittää vaan just ja just johdon bonuksiin, doh.

/s /s /s /s (kait?)

Vierailija
44/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran partaani teille tekoälyn kanssa hösöttäjille. Se on hyvin pieni osa hommista mitä sillä voidaan tehdä. Lisäksi jos halutaan ihmisiä toimistolle enemmän, sehän tarkoittaa, että pitää olla niihin tilat ja se nyt ei säästöjä varsinaisesti tuo. Meillä yt:n seurauksena pienennettiin toimistotiloja

Vierailija
45/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa lähityöt Elisalla. Missä hakulomake? Mua ei haittaisi tulla toimistolle, myös vuorotyö kelpaa!

Ei ne sua huoli. Ne haluaa pitää ne etätyöläiset, ilman heitä kun firma ei pyöri. Potkut tulee niille sadoille jotka ostoskeskuksissa häiriköivät ohikulkijoita. 

Vierailija
46/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan etätyötä vastaan hyökkääminen johtuu siitä, että Elisan suuromistaja omistaa Elisan kiinteistöjä ja Pasilaan rakenteilla olevan uuden valtavan toimistotilan. Pitäähän toimisto-orjat pitää ruoskan ulottuvilla ja omaisuus tuottavana.

Joo mulla lähti vaihtoon huonon valikoiman ja järkyttävien hintojen takia. Haluan liittymän teleyhtiöltä enkä kiinteistösijoittajalta.

Vierailija
47/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap. Mies on töissä siellä, ja tämä ei mitenkään kohdistu erityisesti etätyöläisiin. Vaan ihan normaalit muutosneuvottelut vaikean liiketoiminnallisen tilanteen takia. Etätyöläiset ei ole mitenkään enempää "tulilinjalla" kuin muutkaan. 

AP:ta vaan harmittaa kun ei jaksanut käydä kouluja.... 

Vierailija
48/48 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 100% etätyötä 14v tehneenä voin sanoa että etäilijät ovat niitä viimisiä joille potkuja mietitään. Minulle tulee työtarjouksia enemmän kuin kerran viikossa. Niin, jos ne potkut jollekin tulisikin niin ottajia kyllä riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi