Mikä on viimeisin tavarahankintasi?
Tilasin tänään itse erään pehmolelun tyttärelle joululahjaksi.
Kommentit (262)
Ostin jouluksi kynttilöitä, hiuksiin ns. hainhampaan2, paksut sukkikset talveksi ja yhdet sukat.
Hiirikarkotin, paristokäyttöinen, talveksi mökille. Samalla rautakauppakäynnillä ostin myös säkillisen koristekivihiekkaa papan haudalle.
Eikö muka kukaan ole ostanut Pi...lua tänään. Siellähän on asiakkaita jatkuvasti ja kallista on ...!
Piti oikein miettiä, että mitä muuta on tullut ostettua kuin ruokaa. Heinäkuussa ostin Keskisiltä lahjaksi kissaruukun puutarhaan, sellaisen johon saa laittaa kaktuksen tai muun pienen kukan. Sitten olen ottanut saa ottaa -paikasta palapelin lahjaksi ja itselleni posliinikoristeen. Otin myös samaisesta paikasta Little lovely companyn dinopussukan. Saa ottaa -paikat on tosi koukuttavia, otan usein kirjoja, jotka vien takaisin. Joo, kirjoja olen tosiaan ottanut, mutta niitä en pidä itselläni, ne menee kiertoon. Uppo-Nallen talviturkki kirjan ostin kirpparilta keväällä ja sen pidän. Pidän myös yhden ilmaisen satu vuoden jokaiselle päivälle -kirjan, josta puuttuu paljon sivuja, ajattelin leikellä ja askarrella sen kuvista jotain.
Just ostin pienen patterin auton avaimeen. Kävin huoltamolla asti kun se elektroninen avain ei lähtenytkään toimimaan.
Lidlistä akkukäyttöinen poravasara 19.90e ja muutama muu työkaluntapainen.
Olkavarsiverenpainemittari 12e.
Neulepusero 15e
Ostin heijastavasta kankaasta tehdyt sormikkaat. Hyvä lisä näkyvyyteen pimeällä.
Elokuussa ostin 2 legginssit Lidlistä
Poika muutti omilleen opiskelemaan 200 km. Sinne pojan kämppään on tullut hankittua uusiakin tavaroita kuten paistinpannu ja vessaharja ym. Toki poika otti paljon astioita ym täältä lapsuudenkodistakin mukaan. Silti on talo täynnä tavaraa.
Tilasin Tanskasta kolme laatikkoa viiniä loppuvuodeksi.
Satisfyer,Tulee rapeita ranskiksia ja kanakin paistuu maukkaaksi.
Wikkeltä vetoketjullisen aamutakin, kun viime viikolla oli kanta-asiakkaalle naisten alusvaatteista 20%:n alennus ja aamutakitkin laskettiin niihin. Ja hiusvärin ostin myös, värjäsin hiukset keskiviikkona. Myös kynttilöitä Prismasta ostin viime viikolla. Tällä viikolla en ole ostanut kuin ruokaa.
Kannettava muotoiluharja.