Wolt-kuskit hakee lähipizzeriasta pizzoja noin 5 minuutin välein, etätyöt on taas suosiossa ja ruoan tilaaminen niin helppoa
Varmaan tekevät hyvää tiliä. Liike on avoinna klo 9 - 22 ja varmaan päivän aikana paistavat satoja pizzoja.
Omilla jaloilla kulkevat asiakkaat tulevat vasta lounasaikaan tai töiden jälkeen
Kommentit (22)
Täysjärkinen elämässä kiinnioleva ihminen ei ylimalkaan käytä mitään woltin kaltaisia palveluita. Tehkää itse ruokanne ja painukaa ulos elämään. Tätä ylipainoista porsasporukkaa meilläkin puolet taloyhtiön asukkaista. Edes alaovelta eivät jaksa woltin tuomaa roskaruokaansa hakea.
en koskaan anna mamun koskea ruokaani
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkinen elämässä kiinnioleva ihminen ei ylimalkaan käytä mitään woltin kaltaisia palveluita. Tehkää itse ruokanne ja painukaa ulos elämään. Tätä ylipainoista porsasporukkaa meilläkin puolet taloyhtiön asukkaista. Edes alaovelta eivät jaksa woltin tuomaa roskaruokaansa hakea.
Kukaan täysijärkinen ei niputa yhden palvelun kaltaisia käyttäjiä samanlaisiksi ihmisiksi, joilla on muka samanlainen elämän-/terveystilanne.
Kukaan täysjärkinen ei ajattele, että pizzaa voi syödä kotona vain tiettyinä kellonaikoina ja tiettyinä päivinä.
Niko Saarinen tilasi ruokaa kotiin yli 12000 eurolla todellinen summa vielä suurempi
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu
Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysijärkinen ei niputa yhden palvelun kaltaisia käyttäjiä samanlaisiksi ihmisiksi, joilla on muka samanlainen elämän-/terveystilanne.
Yleistyksissä ei ole mitään vikaa. Lähes jokaiselta ylipainoiselta löytyy joku meriselitys ylipainolleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!
Apua! pelottiko? Mullakin joskus oli joku mam u oven takana. Olisi ollut pesäpallomailalle käyttöä
Vierailija kirjoitti:
Tämän ajattelun takia Suomi ei nouse
Mun tuttava tilaa Woltilla ruoat 300 metrin päässä olevalta mäkkäriltä. Joskus pelkän pirtelön. Luulin se olevan vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ajattelun takia Suomi ei nouse
Minkä ajattelun? Ai senkö, että vielä joku ajattelee tehdä ja tekee ruokansa itse?
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava tilaa Woltilla ruoat 300 metrin päässä olevalta mäkkäriltä. Joskus pelkän pirtelön. Luulin se olevan vitsi.
Voisi luulla että on tsoukkia, mutta näin ihmiset ihan oikeasti tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä täysjärkiset mouhoakaan :D :D
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva parempana valkoisena katsella ikkunasta kun saa pikkurahalla tummat pojat juoksemaan ympäri ämpäri.
Mä wolttasin viikonloppuna 45 pulloa siideriä, oli hyvät bileet. T Minna 15v
Vierailija kirjoitti:
en koskaan anna mamun koskea ruokaani
Sama täällä,en kaipaa näitä tontilleni,okt-asuja.
Ite olen tasan kerran käyttänyt Woltia. Kerta oli silloin, kun työnantaja antoi 40€:n lahjakortin tuonne. Piti käyttää yhden illan aikana. Oli ns. pikkujoulut koronan aikaan. Mikäli haluan pizzaa tai kebabia, niin käyn itse hakemassa.
Miksi kukaan etätöissä söisi pizzaa lounaaksi aamuyhdeksältä tai kymmeneltä? Eiköhän ne kuljettele tähän aikaan pizzoja jonnekin teollisuushalleihin vuorotyöläisille.