Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt-kuskit hakee lähipizzeriasta pizzoja noin 5 minuutin välein, etätyöt on taas suosiossa ja ruoan tilaaminen niin helppoa

Vierailija
22.10.2025 |

Varmaan tekevät hyvää tiliä. Liike on avoinna klo 9 - 22 ja varmaan päivän aikana paistavat satoja pizzoja.

Omilla jaloilla kulkevat asiakkaat tulevat vasta lounasaikaan tai töiden jälkeen 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan etätöissä söisi pizzaa lounaaksi aamuyhdeksältä tai kymmeneltä? Eiköhän ne kuljettele tähän aikaan pizzoja jonnekin teollisuushalleihin vuorotyöläisille. 

Vierailija
2/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjärkinen elämässä kiinnioleva ihminen ei ylimalkaan käytä mitään woltin kaltaisia palveluita. Tehkää itse ruokanne ja painukaa ulos elämään. Tätä ylipainoista porsasporukkaa meilläkin puolet taloyhtiön asukkaista. Edes alaovelta eivät jaksa woltin tuomaa roskaruokaansa hakea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan anna mamun koskea ruokaani

Vierailija
4/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysjärkinen elämässä kiinnioleva ihminen ei ylimalkaan käytä mitään woltin kaltaisia palveluita. Tehkää itse ruokanne ja painukaa ulos elämään. Tätä ylipainoista porsasporukkaa meilläkin puolet taloyhtiön asukkaista. Edes alaovelta eivät jaksa woltin tuomaa roskaruokaansa hakea. 

Kukaan täysijärkinen ei niputa yhden palvelun kaltaisia käyttäjiä samanlaisiksi ihmisiksi, joilla on muka samanlainen elämän-/terveystilanne. 

Vierailija
5/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei ajattele, että pizzaa voi  syödä kotona vain tiettyinä kellonaikoina ja tiettyinä päivinä.

Vierailija
6/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen tilasi ruokaa kotiin yli 12000 eurolla todellinen summa vielä suurempi

Vierailija
7/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu

Vierailija
8/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruokarobo on paras 😍

Vierailija
9/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!

Vierailija
10/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysijärkinen ei niputa yhden palvelun kaltaisia käyttäjiä samanlaisiksi ihmisiksi, joilla on muka samanlainen elämän-/terveystilanne. 

Yleistyksissä ei ole mitään vikaa. Lähes jokaiselta ylipainoiselta löytyy joku meriselitys ylipainolleen.

Vierailija
11/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!

Apua! pelottiko? Mullakin joskus oli joku mam u oven takana. Olisi ollut pesäpallomailalle käyttöä

Vierailija
12/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ajattelun takia Suomi ei nouse

Vierailija
13/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava tilaa Woltilla ruoat 300 metrin päässä olevalta mäkkäriltä. Joskus pelkän pirtelön. Luulin se olevan vitsi. 

Vierailija
14/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ajattelun takia Suomi ei nouse

Minkä ajattelun? Ai senkö, että vielä joku ajattelee tehdä ja tekee ruokansa itse? 

Vierailija
15/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttava tilaa Woltilla ruoat 300 metrin päässä olevalta mäkkäriltä. Joskus pelkän pirtelön. Luulin se olevan vitsi. 

Voisi luulla että on tsoukkia, mutta näin ihmiset ihan oikeasti tekee

Vierailija
16/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei täällä täysjärkiset mouhoakaan :D :D 

Vierailija
17/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva parempana valkoisena katsella ikkunasta kun saa pikkurahalla tummat pojat juoksemaan ympäri ämpäri.

Vierailija
18/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä wolttasin viikonloppuna 45 pulloa siideriä, oli hyvät bileet. T Minna 15v

Vierailija
19/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en koskaan anna mamun koskea ruokaani

Sama täällä,en kaipaa näitä tontilleni,okt-asuja.

Vierailija
20/22 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen tasan kerran käyttänyt Woltia. Kerta oli silloin, kun työnantaja antoi 40€:n lahjakortin tuonne. Piti käyttää yhden illan aikana. Oli ns. pikkujoulut koronan aikaan. Mikäli haluan pizzaa tai kebabia, niin käyn itse hakemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä