Wolt-kuskit hakee lähipizzeriasta pizzoja noin 5 minuutin välein, etätyöt on taas suosiossa ja ruoan tilaaminen niin helppoa
Varmaan tekevät hyvää tiliä. Liike on avoinna klo 9 - 22 ja varmaan päivän aikana paistavat satoja pizzoja.
Omilla jaloilla kulkevat asiakkaat tulevat vasta lounasaikaan tai töiden jälkeen
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä wolttasin viikonloppuna 45 pulloa siideriä, oli hyvät bileet. T Minna 15v
Hyi Hyi sinua Minna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan etätöissä söisi pizzaa lounaaksi aamuyhdeksältä tai kymmeneltä? Eiköhän ne kuljettele tähän aikaan pizzoja jonnekin teollisuushalleihin vuorotyöläisille.
Miksi ei? Jos on tullut vaikka viideltä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!
Sama täällä
Eikä minulle hyvitetty mitään kun ruuat toimitettiin ensin väärään osoitteeseen ja lopulta kylminä minulle
Se on kiva kun joillakin on vielä työpaikka ja mahdollisuus etätöihin ja vielä rahaa tilata woltilla. Mutta se ärsyttää kun sen harvan kerran kun mulla on rahaa mennä ulos syömään niin asiakkaita seisotetaan jonoissa ja woltit on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikä minulle hyvitetty mitään kun ruuat toimitettiin ensin väärään osoitteeseen ja lopulta kylminä minulle
Oho. Eihän tuollaista kusetusta kannata tukea.
Vierailija kirjoitti:
en koskaan anna mamun koskea ruokaani
Ja tilatessako sen tiedät, sika?
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva kun joillakin on vielä työpaikka ja mahdollisuus etätöihin ja vielä rahaa tilata woltilla. Mutta se ärsyttää kun sen harvan kerran kun mulla on rahaa mennä ulos syömään niin asiakkaita seisotetaan jonoissa ja woltit on etusijalla.
Tee tilaus woltin kautta valmiiksi, niin saat vain istua pöytään syömään. Sieltä ei ole pakko tilata kotiin.
En ikinä tilaisi näiltä kuskeilta mitään. You tubessa videoita Britanniasta, kuinka nämä lähetit syövät asiakkaiden tilaamista ruoista. Hyi helvetti.
Katsokaa youtubesta, kuinka nämä " aivokirurgit" yms. toimittavat ruokia Britanniassa. Sen jälkeen ei tee mieli tilata mitään.
Himaan tilattu pitsa on halvempi kuin paikanpäällä syöty Foodoran alennuskoodien ja flashdealin kautta.
Viimeksi perhelätty 20e, mutta ilmanen kuljetus, flashdeal -6e ja 5e etukoodi. Perhekiekko ovelle 9 eurolla. Siitä syö kahdesti.
Nam!
- powerpizza, stadi
Itse tilaan usein ruokaostokset woltin kautta. En nää mitään järkeä lähteä itse autolla kauppaan, kun voin näppärästi tilata ne suoraan kotiin woltilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan usein ruokaostokset woltin kautta. En nää mitään järkeä lähteä itse autolla kauppaan, kun voin näppärästi tilata ne suoraan kotiin woltilla.
Et voi tietää, onko Woltkuski vähän maistellut ruokaasi ja paiskonut sitä jonnekin koiranpaskaan. Katsopa Youtubesta, miten nämä kuskit kohtelevat tilaamiasi tuotteita. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, onko Woltkuski vähän maistellut ruokaasi ja paiskonut sitä jonnekin koiranpaskaan. Katsopa Youtubesta, miten nämä kuskit kohtelevat tilaamiasi tuotteita. 🤣🤣
No onneksi maitopurkista, kalapakkauksesta ja pakastepussista kyllä näkee, jos joku ne on avannut. Ja en muutenkaan ole niin epäluuloinen ja rasistinen.
Vierailija kirjoitti:
Himaan tilattu pitsa on halvempi kuin paikanpäällä syöty Foodoran alennuskoodien ja flashdealin kautta.
Viimeksi perhelätty 20e, mutta ilmanen kuljetus, flashdeal -6e ja 5e etukoodi. Perhekiekko ovelle 9 eurolla. Siitä syö kahdesti.
Nam!
- powerpizza, stadi
Muuli kaartaa munkin pihaan 2-4 kertaa viikossa juuri näistä tarjouspaikoista. Pitsaa, kebua, kiinalaista tai burgereita.
En ole alueellamme nähnyt wolt-kuskeja pitkiin aikoihin. Miksi tilata roskaruokaa kotiovelle?