Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt-kuskit hakee lähipizzeriasta pizzoja noin 5 minuutin välein, etätyöt on taas suosiossa ja ruoan tilaaminen niin helppoa

Vierailija
22.10.2025 |

Varmaan tekevät hyvää tiliä. Liike on avoinna klo 9 - 22 ja varmaan päivän aikana paistavat satoja pizzoja.

Omilla jaloilla kulkevat asiakkaat tulevat vasta lounasaikaan tai töiden jälkeen 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alueellamme nähnyt wolt-kuskeja pitkiin aikoihin. Miksi tilata roskaruokaa kotiovelle? 

Vierailija
22/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä wolttasin viikonloppuna 45 pulloa siideriä, oli hyvät bileet. T Minna 15v

Hyi Hyi sinua Minna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan etätöissä söisi pizzaa lounaaksi aamuyhdeksältä tai kymmeneltä? Eiköhän ne kuljettele tähän aikaan pizzoja jonnekin teollisuushalleihin vuorotyöläisille. 

Miksi ei? Jos on tullut vaikka viideltä töihin.

Vierailija
24/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin Wolt tilaukset kokonaan kun kuski sinnikkäästi pimpotti ovikelloa ja hakkasi ovea vaikka olin pyytänyt jättmään ruuat ovelle. Never again!

Sama täällä

Vierailija
25/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulle hyvitetty mitään kun ruuat toimitettiin ensin väärään osoitteeseen ja lopulta kylminä minulle

Vierailija
26/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva kun joillakin on vielä työpaikka ja mahdollisuus etätöihin ja vielä rahaa tilata woltilla. Mutta se ärsyttää kun sen harvan kerran kun mulla on rahaa mennä ulos syömään niin asiakkaita seisotetaan jonoissa ja woltit on etusijalla.

Vierailija
27/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minulle hyvitetty mitään kun ruuat toimitettiin ensin väärään osoitteeseen ja lopulta kylminä minulle

Oho. Eihän tuollaista kusetusta kannata tukea.

Vierailija
28/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en koskaan anna mamun koskea ruokaani

Ja tilatessako sen tiedät, sika? 

Vierailija
29/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva kun joillakin on vielä työpaikka ja mahdollisuus etätöihin ja vielä rahaa tilata woltilla. Mutta se ärsyttää kun sen harvan kerran kun mulla on rahaa mennä ulos syömään niin asiakkaita seisotetaan jonoissa ja woltit on etusijalla.

Tee tilaus woltin kautta valmiiksi, niin saat vain istua pöytään syömään. Sieltä ei ole pakko tilata kotiin.

Vierailija
30/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaisi näiltä kuskeilta mitään. You tubessa videoita Britanniasta, kuinka nämä lähetit syövät asiakkaiden tilaamista ruoista. Hyi helvetti. 

Vierailija
31/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa youtubesta, kuinka nämä " aivokirurgit" yms. toimittavat ruokia Britanniassa. Sen jälkeen ei tee mieli tilata mitään. 

Vierailija
32/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himaan tilattu pitsa on halvempi kuin paikanpäällä syöty Foodoran alennuskoodien ja flashdealin kautta.

Viimeksi perhelätty 20e, mutta ilmanen kuljetus, flashdeal -6e ja 5e etukoodi. Perhekiekko ovelle 9 eurolla. Siitä syö kahdesti.

Nam!

- powerpizza, stadi

Vierailija
33/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan usein ruokaostokset woltin kautta. En nää mitään järkeä lähteä itse autolla kauppaan, kun voin näppärästi tilata ne suoraan kotiin woltilla. 

Vierailija
34/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan usein ruokaostokset woltin kautta. En nää mitään järkeä lähteä itse autolla kauppaan, kun voin näppärästi tilata ne suoraan kotiin woltilla. 

Et voi tietää, onko Woltkuski vähän maistellut ruokaasi ja paiskonut sitä jonnekin koiranpaskaan. Katsopa Youtubesta, miten nämä kuskit kohtelevat tilaamiasi tuotteita. 🤣🤣

Vierailija
35/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää, onko Woltkuski vähän maistellut ruokaasi ja paiskonut sitä jonnekin koiranpaskaan. Katsopa Youtubesta, miten nämä kuskit kohtelevat tilaamiasi tuotteita. 🤣🤣

No onneksi maitopurkista, kalapakkauksesta ja pakastepussista kyllä näkee, jos joku ne on avannut. Ja en muutenkaan ole niin epäluuloinen ja rasistinen. 

Vierailija
36/36 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himaan tilattu pitsa on halvempi kuin paikanpäällä syöty Foodoran alennuskoodien ja flashdealin kautta.

Viimeksi perhelätty 20e, mutta ilmanen kuljetus, flashdeal -6e ja 5e etukoodi. Perhekiekko ovelle 9 eurolla. Siitä syö kahdesti.

Nam!

- powerpizza, stadi

Muuli kaartaa munkin pihaan 2-4 kertaa viikossa juuri näistä tarjouspaikoista. Pitsaa, kebua, kiinalaista tai burgereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme