Kehtaisitko ajaa 200 hevosvoimaisella Ferrarilla?
Kysymys otsikossa. Ferrarithan ovat tunnetusti urheiluautoja.
Kommentit (40)
Ei kiinnosta koska ajan 200hp turbo ladalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olisi siistimpää ajaa samantehoisella Ferrarilla? Meilläkin on kauppakassissa tuo 200hp tehoa.
Mielestäni esim. Ferrari 208 GTB on ihan hieno
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta, olen jo aikuinen
Oletko keskittynyt jo kaivamaan kuoppaa itsellesi, missä voit sitten lopulta maata? Eihän tässä elämässä ole mitään järkee...
Kyseessä on siis joku klassikko-Ferrari.
Ne voivat maksaa joko todella paljon tai sitten aivan järjettömän paljon.
Kyllä kehtaisin, jos vaan vakuutukset ovat kunnossa.
Nollasta sataan alle kymmenessä sekunnissa oli joskus urheiluauton ominaisuus.
Mun moottoripyörässä on 200 heppaa ja painoa 200 kg.
No paperipussi päässä kehtaisin (silmänaukoilla)
Paljon enemmän kehtaa kuin jollakin amerikkalaisella sähköautolla.
Vierailija kirjoitti:
Muistui tuosta ladasta mieleen (nuoruus): isä oli viemässä minua kotipaikalleen, maalle (Vt5:ttä pitkin). Ajeli rajoituksen mukaan 80 tai 100 km/h. Kuuntelin, et nyt tulee takaa joku tosi iso kone - rinnalle/viereen tuli lada, joka nippanappa pääsi meistä ohi! :) Faija hiljensi ja antoi mennä kunnolla sen ohi; hävisi näköpiiristä, lie kääntynyt sivutielle tai jotain. Faija ei kilahtanut eikä asiasta puhuttu mitään ennenkuin oltiin perillä (hänen sukulaisten luona). Faija: kyllä oli tullessa latukassa melkoiset ylikierrokset, mitenkähän kone kesti? :)))
(niin faijalla oli Ford, sitä malllia en nyt muista, 1,6-kone kumminkin).
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim. Ferrari 208 GTB on ihan hieno
Ferrari LTGB se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
No paperipussi päässä kehtaisin (silmänaukoilla)
Vousin ajella Itäkeskuksessa valkoisessa KKK:n kaavussa.
Mitä niillä hevosvoimilla tekee kun suomessa saa ajaa maksimissaan 120km/h? Eu alueella maksiminopeudet moottoriteillä on 120-130 ja saksassa harvoilla teillä saa ajaa niin kovaa kuin haluaa joten miksi auton teholla on jotain merkitystä?
En oikeastaan kehtaisi ajaa minkäänlaisella Ferrarilla tai Lamborghinilla koska häpeäisin silmät päästäni jos joku luulisi että olen laittanut monta sataa tuhatta moiseen härveliin.
Radalla voisin kokeilla jos ilmaiseksi saisi.
Vierailija kirjoitti:
Nollasta sataan alle kymmenessä sekunnissa oli joskus urheiluauton ominaisuus.
Ajettavuus on urheiluauton ominaisuus, sitä ei koskaan saa esim. jenkkiautoihin.
...ja moottoritiellä se vanhakin Ferrari menee varmasti jossakin kohtaa sen sähkövatkaimen ohi.
Kehtaisin, mutta en uskalla enkä osaa.
Kuvitteleeko Ap, etteivät mammat tiedä, että Ferrarissa on paljon enemmän hevosvoimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta, olen jo aikuinen
Oletko keskittynyt jo kaivamaan kuoppaa itsellesi, missä voit sitten lopulta maata? Eihän tässä elämässä ole mitään järkee...
Joko äiskä teki sulle iltapalaa? Kohta nukkumaan, sulla on huomenna koulupäivä
Ei mitään mielipidettä?