Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anneli Auer on saamassa miljoonan euron koppikorvausen

Vierailija
21.10.2025 |

Jos syyttäjä ei olisi nostanut seksuaalirikossyytteitä uudelleen, valtio joutuisi pian maksamaan Auerille ja tämän ex-miesystävälle jopa miljoonien eurojen korvaukset.

Koppikorvauksia haetaan Valtiokonttorista, joka päättää niiden suuruudesta. Sitä ei siis voi etukäteen tietää.

Se kuitenkin tiedetään, että Anneli Auer sai miehensä murhajutussa Suomen historian suurimmat koppikorvaukset.

Hän oli istunut tutkintavankina ja suorittanut murhatuomiota, joka lopulta kumottiin. Tuolloin valtio maksoi Auerille koppikorvauksena 800 euroa jokaisesta vankeuspäivästä.

Jos Valtiokonttori olisi myöntänyt saman korvauksen puretusta seksuaalirikostuomiosta, Auer olisi voinut saada noin miljoona euroa ja hänen entinen miesystävänsä Jens Kukka noin puolitoista miljoonaa euroa.

Kommentit (910)

Vierailija
641/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku nyt luulee kun Annelin on kerrottu kerran itkeneen hysteerisesti murhan jälkeen, että tämä osoittaisi hänen surun ja  syyttömyyden...Psykopaatille ja narsisteille tuollainen käytös on helppoa manipulaatiota.

Vierailija
642/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt Ilta Sanomien sivulle lukemaan mitä tyttö on kertonut 7 vuotiaana.  Ei ole mahdollista, että olisi keksinyt noita. Ällistyin itse.

Niin, lapsille syötettiin satuja sijaisperheessä. 

Valehtelevat tai liioittelevat nyt jotta  huomio saataisiin pois itse asiasta, siis siitä mitä joutuivat kokemaan auerin ja kukan taholta lapsuudessaan.

Kuinka ne naapurin lapset eivät suostu kertomaan heihin kohdistettuihin seri tekoihin?Ja miksi naapurit väittävät ettei mitään  dildot päässä juoksemisia ulkona ole havaittu.Mikä syy heillä on "suojella" Aueria ja Kukkaa? Tosi outoa.

Heillekin varmaan maksetaan siitä, että pitävät päänsä kiinni

Älä viitsi. Suurin osa ihmisistä on terveitä!Olispa outoa naapurustoa.Ai että vanhemmat "möisivät" omat lapsensa ,hyi sentään!Normaalit,terveet ihmiset rakastavat lapsiaan ja haluavat pitää heidät erossa kaikesta rumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan. Et sä Aueria silti henkilökohtaisesti tunne, tai tiedä millainen ihminen tämä on. 

Mistä sinä tiedät, kenet minä tunnen ja keitä en :D

Jos luit kommenttini, niin ilmeisesti meni ohi se, että kommentoin väitettäsi siitä, että emme voi tietää, kuinka Auer on käyttäytynyt tunteitaan näyttänyt. Kyllä niistä on todistajanlausuntoja

Ei mennyt ohi mikään. Ei me mittenkään todistajanlausuntojen perusteella voida tietenkään tietää mitään muuta, kuin yksittäisiä pieniä hetkiä kuvattuna jonkun ulkopuolisen silmin. 

Vierailija
644/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä. Kotiin murhataan ja murhaajaa ei saada kiinni. 

Olisiko ollut vähän sabotaasia?

Vierailija
645/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku nyt luulee kun Annelin on kerrottu kerran itkeneen hysteerisesti murhan jälkeen, että tämä osoittaisi hänen surun ja  syyttömyyden...Psykopaatille ja narsisteille tuollainen käytös on helppoa manipulaatiota.

Eli sekä se, jos Anneli vaikuttaa ilmeettömältä tai tunteettomalta, sekä se, jos hän itkee ja näyttää tunteita, voidaan molemmat teidän sekopäiden mielestä tulkita merkeiksi psykopatiasta ja narsismista? Eli ei oikeastaan ole mitään, Mitä Auer olisi voinut tehdä oikein teidän mielestä. 

Vierailija
646/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jens Kukka jo kuvioissa kun tämä murha tapahtui? Tiedämmekö ovatko lapset  edes tälle kuolleelle isälle? Siis ihan oikeasti tiedämmekö kuin vain näin on kansalle asia esitetty. Meedioista ei jälleen kerran ole myöskään ollut mitään apua, niin paljon kuin väittävät saavansa kuolleisiin yhteyden...;)

Vierailija
647/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä. Kotiin murhataan ja murhaajaa ei saada kiinni. 

Olisiko ollut vähän sabotaasia?

Tämä amerikkalainen asiantuntijaksi kutsuttu harjoittaa juurikin sabotaasia.

Vierailija
648/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sekä se, jos Anneli vaikuttaa ilmeettömältä tai tunteettomalta, sekä se, jos hän itkee ja näyttää tunteita, voidaan molemmat teidän sekopäiden mielestä tulkita merkeiksi psykopatiasta ja narsismista? Eli ei oikeastaan ole mitään, Mitä Auer olisi voinut tehdä oikein teidän mielestä. 

Mistä oletat varmasti että olemme sekopäitä ja sinä terve?

Vierailija
649/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oletat varmasti että olemme sekopäitä ja sinä terve?

Teidän viesteistä. 

Vierailija
650/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli Auerin tapausta olen seurannut alusta lähtien ja hänen lehmän hermoisuus hämmentänyt alusta lähtien, hän on aina yhtä rauhallinen, ainoastaan hätäpuhelussa kuulosti jonkin verran hysteeriseltä. Hänen olemus on myös aina yhtä nykivä ja tulee mieleen olemus yhtä aikaa köpöttelevästä kuin säntäilevästä ihmisestä. Onpa hän turvonnut ja punainen nykyään, edelleen helvetin rauhallinen, kuin koko juttu ei häneen liittyisikään.

Moni lihoo keski-iässä ja etenkin stressin keskellä.Oletko kuullut esim. 30vuotta 30kg ilmiöstä.Anneli oli 40vuotias 20v sitten.Nyt hän on 60v vanhus.Moni tänään huomattavan ylipainoinen on ollut hoikka 20v sitten.Heitä näkee esim.somessa.Jopa ex Miss Universum on saattanut menettää kauneutensa 20vuoden aikana.Ja köpöttelevä ja nykivä olemus saattaa hyvinkin liittyä vaikka johonkin neurologiseen sairauteen,kuten Parkinsonin tautiin jossa ihminen on ollut ilmeetön ja jäykän oloinen jo vuosia ennen diagnoosia.Minäkin ihmettelin hänen rauhallisuutta kunnes sain itse kuulla etten reagoi kohtaamisissa ilmein kuten ennen,vaan kasvot ovat kuin tyhjä taulu.No syy siihen selvisi 5v sitten.Ja tämä aikoinaan 50kg keijukainen on turvonnut 100 kiloiseksi 50 vuodessa.Vain ja ainoastaan herkuilla.

Vierailija
651/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jens Kukka jo kuvioissa kun tämä murha tapahtui? Tiedämmekö ovatko lapset  edes tälle kuolleelle isälle? Siis ihan oikeasti tiedämmekö kuin vain näin on kansalle asia esitetty. Meedioista ei jälleen kerran ole myöskään ollut mitään apua, niin paljon kuin väittävät saavansa kuolleisiin yhteyden...;)

No ei ollut. Eiköhän poliisit ole sen selvittäneet. 

Vierailija
652/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paljon rupsahtaneempi kuin Anneli on. Ja olen saman ikäinen. 

Vierailija
653/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kateeksi käy Annelin elämä, Vaikka saisi miljoonia. 

Vierailija
654/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano.Ihmisillä ei ole käsitystä omasta tai muiden ikääntymisestä.Johan se nyt olis aikamoista jollei ihminen 20 vuodessa ikääntyisi.Kannattaa katsoa omia valokuvia 20vuoden takaa ja nyt.Anneli on 60 vuotiaaksi nuoren näköinen.

Vierailija
655/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun Jens Kukan painon nousua ja turvotusta ei kukaan kommentoi...heillä on vain 2 v ikäeroa mutta Anneli näyttää ainakin minun silmiini huomattavasti nuoremmalta.

Vierailija
656/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt Ilta Sanomien sivulle lukemaan mitä tyttö on kertonut 7 vuotiaana.  Ei ole mahdollista, että olisi keksinyt noita. Ällistyin itse.

Niin, lapsille syötettiin satuja sijaisperheessä. 

Valehtelevat tai liioittelevat nyt jotta  huomio saataisiin pois itse asiasta, siis siitä mitä joutuivat kokemaan auerin ja kukan taholta lapsuudessaan.

Kuinka ne naapurin lapset eivät suostu kertomaan heihin kohdistettuihin seri tekoihin?Ja miksi naapurit väittävät ettei mitään  dildot päässä juoksemisia ulkona ole havaittu.Mikä syy heillä on "suojella" Aueria ja Kukkaa? Tosi outoa.

Heillekin varmaan maksetaan siitä, että pitävät päänsä kiinni

Älä viitsi. Suurin osa ihmisistä on terveitä!Olispa outoa naapurustoa.Ai että vanhemmat "möisivät" omat lapsensa ,hyi sentään!Normaalit,terveet ihmiset rakastavat lapsiaan ja haluavat pitää heidät erossa kaikesta rumasta.

Eikä rumista asioista puhuta.

Vierailija
657/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan. Et sä Aueria silti henkilökohtaisesti tunne, tai tiedä millainen ihminen tämä on. 

Mistä sinä tiedät, kenet minä tunnen ja keitä en :D

Jos luit kommenttini, niin ilmeisesti meni ohi se, että kommentoin väitettäsi siitä, että emme voi tietää, kuinka Auer on käyttäytynyt tunteitaan näyttänyt. Kyllä niistä on todistajanlausuntoja

Ei mennyt ohi mikään. Ei me mittenkään todistajanlausuntojen perusteella voida tietenkään tietää mitään muuta, kuin yksittäisiä pieniä hetkiä kuvattuna jonkun ulkopuolisen silmin. 

Mutta miksi väitit, että "me" ollaan lehtitietojen varassa. Sinä ehkä olet, mutta älä yleistä kuitenkaan.

Vierailija
658/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, ettei Jukka S. Lahden murhapaikalta löytynyt ulkopuolisen DNA:ta. 

Anneli Auer antoi haastattelun pari päivää tuon murhan jälkeen täysin pokerinaamalla ja loogisesti ja sanoi, että unohdetaan koko asia.

Normaalipsyykellä varustettu ihminen olisi shokissa ja näyttänyt isoja tunnereaktioita vuosien aikana noin vakavien tapahtuminen ja lasten kärsimyksen takia. Ylipäätään  Anneli ei ole juuri näyttänyt suruaan miehen murhasta. Todella outoa. Kylmäävää. Toimin itse kriisihoitajana ja Annelin reaktio pysyy toistuvasti poikkeuksellinen tunnekylmänä tilanteissa, joissa kuuluu reagoida. 

Mistä ihmeestä nuo lapset ovat pystyneet toistamaan nuo kaikki sairaat tarinat? Lapset ovat takuulla psyykkisesti vakavasti traumatisoituneita: olivat paikalla murhayönä, menettivät isänsä henkirikoksen kautta

Mistä sä täysin varmuudella tiedät miten lapsille asiat selitettiin. On vain lasten oma kertomus siitäkin. Ainoa mitä minä uskon on se, että aikuiset lapset valehtelee ja sepittää nyt satuja. Heillä on siihen motiivi.

Vierailija
659/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sairaalassa ole henkilökunta paikalla 24/7 eikä vain pieniä hetkiä. Kyllä tekee tiukkaa taas, kun jää kiinni tietämättömyydestä.

Vierailija
660/910 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annelilla on ollut helpot päivät. Lomillakin jatkuvasti ja tavannut lapsiaan sekä äitiään.