Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko tulossa hulluksi vai mitä tämä tarkoittaa

Vierailija
21.10.2025 |

Mieheni on valehdellut/jättänyt kertomatta minulle erinäisiä asioita. Mistään vakavasta esim pettäminen ei ole valehdellut tai ainakaan jäänyt kiinni. Enkä ole pettämistä aktiivisesti epäillytkään. Hän ei köy missään töiden jälkeen, kulkee risaisissa sukissa ja boksereissa ja oma ulkonäkö ei kiinnosta häntä. No eilen kun olimme pihalla olin näkeväni että hän kaivoi kännykän taskusta ja katsoi kelloa. Tiesin että hänen kännykkä on sisällä. Kysyin et katoitko kelloa puhelimesta, että mitä se oli. Hän vastasi en kun puhelin on sisällä. Pihalla oli hämärää ja pari naapuria seisoskeli pihalla myös. Nyt mietin että näinkö todella noin väärin vai sekoitunko hänet naapuriin joka ehkä katsoi puhelinta vai mitä ihmettä? Kun hän tuli sisälle katsoin takin taskut ja ne oli tyhjät. Toki hän tuli jälkeeni sisälle että onhan voinut puhelimen jättää jonnekin. Kävin vielä autosta kurkkaamassa mutta ei sieläkään mitään ollut. Nyt olen ihan ahdistunut että kuljettaako mieheni kakkospuhelinta ja jos näin on, niin miksi vai näenkö minä näkyjä ja olem tulossa hulluksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat aika pieniä valheita, joista kerroit. Hän todennäköisesti pelkää sinua eikä uskalla kertoa edes jäätelön syönnistä. Ja jos kerran on pystynyt opiskelemaan salaa ilman että se on aiheuttanut poissaoloja kotoa, mitä vikaa siinä on? Hän ei uskalla kertoa sinulle mitään.

Sun pitää nyt katsoa peliin. Oletko muuttunut pirttihirmuksi? Olet jäljillä jo, kun epäilet itseäsi harhaisuudesta. Et ole tulossa hulluksi, mutta tunnut ylirasittuneelta. Puhu neuvolassa asiasta rehellisesti. Ja käy lääkärissä ja puhu sielläkin. Sulla on varmaan veriarvoissa häikkää? Toi on normaalia pikkulapsiaikasekoilua, trust me. Ei mitään hävettävää, mutta muutos siihen pitää saada.

Vierailija
22/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim sovittiin että jättää opintoja nyt tauolle kun on vähän kuormittavampaa kotona ja hänellä niin paljon menoja ja silti hän jatkoi opintoja salaa. Hakenut jotain kaverin tavaroita pari kertaa ja väittänyt minulle olleensa töissä. Lapsi tipahti sängyltä ja hän väitti minulle että vain vähän kopautti päätä sängyn päätyyn. Vanhempi lapsi kertoi sitten totuuden. Typeriä valheita myös esim kysyin otitko tuon jäätelön kun se oli halpa niin valehdellaan etten ottanut vaikka oikeasti otti.

Ap

Oletko joku pirttihirmu, jolle on parempi kertoilla valkoisia valheita, ettei tarvi nalkutusta tms. kuunnella? Vai onko suhteenne väljähtynyt niin, että on aihetta epäillä, että hänellä olisi salasuhde? Selvästikään ei ainakaan totuutta sinulle kerro asioistaan. Syy siihen, miksi ei kerro, on sitten joko sinussa tai hä

Joo ap kuulostaa tuon perusteella ihmiseltä joka pitää muita nyrkin ja hellan välissä. Sanot "väärin" yhtään mitään niin akka ulvoo niin että naapurit kuulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kysyn suoraa niin hän tietysti kieltää että ei ole ollut ja mitä ihmettä tämä nyt taas on. Hän sanoo että olisit silloin katsonut onko sitä vai ei. 

Harkitsin, että pyydän että hän näyttää tiliotteet minulle, sieltähän näkee jos hän maksaa kuukausittain toista liittymää tai ostelee prepaideja. Mutta pelkään että se on sitten naula arkkuun tälle suhteelle. 

Ja puhelinta en illalla löytänyt autosta, en varastosta enkä minkään takin taskusta tai eteisestä. Työrepussakaan ei ollut.

Ap

Vierailija
24/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi oikeus penkoa yhteinen kotinne lattiasta kattoon. Joten ei muuta kuin etsintöihin, jos kerran epäilet, että jossain lymyää toinen puhelin.

Vierailija
25/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kysyn suoraa niin hän tietysti kieltää että ei ole ollut ja mitä ihmettä tämä nyt taas on. Hän sanoo että olisit silloin katsonut onko sitä vai ei. 

Harkitsin, että pyydän että hän näyttää tiliotteet minulle, sieltähän näkee jos hän maksaa kuukausittain toista liittymää tai ostelee prepaideja. Mutta pelkään että se on sitten naula arkkuun tälle suhteelle. 

Ja puhelinta en illalla löytänyt autosta, en varastosta enkä minkään takin taskusta tai eteisestä. Työrepussakaan ei ollut.

Ap

Nyt seis toi touhu! Lue kirjoitukseni lekurista ja neuvolasta tuosta ylempää. Tuhoat parisuhteesi ja lapsesi kärsivät ihan hirveästi kun tenttaat heitä heidän isästään. Tule järkiisi!

Vierailija
26/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo.

Vierailija
27/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan veriarvoissa häikkää? 

😂 Ferritiiniarvo pielessä? Mikäs muukaan tämän palstan kommentoijien mielestä.

Vierailija
28/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo etsinyt puhelinta, etkä sellaista löytänyt.

Neuvon, että jatka elämääsi miehesi kanssa normaalisti ja unohda koko tämä asia ja epäilyksesi. Arvosta miestäsi, suhdettanne ja perhettänne aidosti. Satsaa yhteiselämäänne. Ja jos sitten joskus tulevaisuudessa ilmenee taas jotain epäilyttävää, tartu vasta sitten asiaan.

Vierailija
29/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, että mies jättää kertomatta asioita koska pelkää että suutun tai en hyväksy hänen valintojaan. Ja juuri tästä syystä myös olemme hakeneet apua. Se että en kuormittaisi miestä näillä turhilla epäilyillä niin hain täältä neuvoja. Kiitos teille. Selkeästi olen itse nyt ylivirittyneessä tilassa ja etsin kokoajan syitä mistä mies valehtelee. Pelkään vain kun on näitä pikkuvalheita, että pian selviää joku pettämispommi ja sitten olenkin ihan hajalla. Vaikka mitään viitteitä pettämisestä ei ole ollut. Ei ole mitään epämääräisiä menoja ei ylitöitä, kavereita tapaa harvakseltaan ja kun on näiden kanssa on todistetusti siellä missä pitää. Ja sitten vielä tämä puhelin asia minkä luulin nähneeni. En edes tajua miksi hänellä olisi se kun voisihan hän omallakkm puhelimella soittaa ja viestittä. Ja omaankin puhelimeen kaiketi saisi toisen sim kortin ettei tarvisi kahta luuria pitää. Äh alkaa olla mieli sekaisin. 

Vierailija
30/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epäluuloinen persoonallisuus, ap. Se on persoonallisuushäiriö.

Vierailija
31/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä intuitio on oikeassa. Tiedostin minäkin miehen pettämiset ja valheet vuosia ennen paljastumista. En vain halunnut huomioida merkkejä, ohitin ne, lakaisin maton alle niin sanoakseni. Vasta kun ne niin sanotusti kunnolla hyppi silmille ja miltei hierottiin naamaan niin reagoin ja aloin selvittää asioita.

Jotakin miehelläsi siis saattaa olla tekeillä. 

Vierailija
32/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo tiedän, että mies jättää kertomatta asioita koska pelkää että suutun tai en hyväksy hänen valintojaan. Ja juuri tästä syystä myös olemme hakeneet apua."

Eli kannattaa nyt ihan oikeasti tässä vaiheessa lakaista ne epäilykset maton alle ja keskittyä vain parantamaan sitä suhdettanne.

Vierailija
33/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla sinkku loppuelämän ajan niin ei tule petetyksi.

Vierailija
34/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ole ollut mitään muuta epäilyä pettämisestä kun tuo ehkä näkemäni puhelin jota ei etsinnöistä huolimatta löytynyt. Työnatkoillekin mies haluaa meidät mukaan että kaipa pyytäisi niitä muita naisia mieluummin kun meitä :D

Joo olen miettinyt olenko epäluuloinen pers.häiriöinen.

Ap

Vierailija
35/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut toinen puhelin juttua varten siitä alkaen kun gsm puhelimia on ollut, sitten kun deittipalvelut tulivat ostin kolmannenkin, salaprofiileita varten.

Vierailija
36/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sait apua palstalta! Tarvitset terapiaakin. Yritä ajatella ensisijaisesti lapsiasi ja vasta sitten omia epäluulojasi. Älä tenttaa heitä. Saatteko pariterapiaa? Miehesikin tarvitsee tukea.

Vierailija
37/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö omille epluuloille antaa ollenkaan valtaa vaan miettiä perheen hyvinvointia. Tiedän että menen helposti epäilyn moodiin ja siitä on tosi vaikea päästä pois. Sen vallassa tekee älyttömiä juttuja että saisi totuuden ns selville. Ratsaa toisen tilit ja puhelimet. Kamalaa tiedän. Kiitän teidän avusta, että en lähtenyt nyt tunteen vallassa toimimaan. Saamme pian pariterapiaa. Mies käy terapiassa ja itse aloitan ocd terapian pian. Mietin onko tämä jotain ocd:ta kenties myös, kun ahdistaa nii  piristi se ajatus että toinen pettää ja valehtelee ja kun sitten hakee vakuuttelua niin tilanne helpottaa.

Ap

Vierailija
38/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö omille epluuloille antaa ollenkaan valtaa vaan miettiä perheen hyvinvointia. Tiedän että menen helposti epäilyn moodiin ja siitä on tosi vaikea päästä pois. Sen vallassa tekee älyttömiä juttuja että saisi totuuden ns selville. Ratsaa toisen tilit ja puhelimet. Kamalaa tiedän. Kiitän teidän avusta, että en lähtenyt nyt tunteen vallassa toimimaan. Saamme pian pariterapiaa. Mies käy terapiassa ja itse aloitan ocd terapian pian. Mietin onko tämä jotain ocd:ta kenties myös, kun ahdistaa nii  piristi se ajatus että toinen pettää ja valehtelee ja kun sitten hakee vakuuttelua niin tilanne helpottaa.

Ap

Hienoa Ap! Hyvin toimittu , halaukset sulle! Et ole tulossa hulluksi, kun tiedostat noin hyvin asiat. Kiva, että saatte apua!

Vierailija
39/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sai käsityksen, että vahdit miestäsi liikaa. Mitä sitten vaikka hänellä olisi kaksi puhelinta, monella muullakin on. Joskus on myös parempi että kaikkea totuutta ei pyri selvittämään. PItää luottaa siihen mitä toinen sanoo, eikä ahdistaa toista nurkkaan.

Vierailija
40/40 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka lähetit halaukset, kiitos niistä! En tiedä olitko niiden kaikkien tsemppaavien viestien takana mutta kiitos. Olit nyt niin kuin hyvä ystävä joka tuli apuun.

T ap jolla tippa linssissä