Korkeat poskipäät
Miksi korkeita poskipäitä ihaillaan? Nehän saa kasvot näyttämään leveämmiltä.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset näyttävät pulloposkiensa ja vinojen silmiensä kanssa aivan valkoisilta kiinalaisilta.
Mitkä v...un vinot silm
---
Ettei tuo suomalaisten mollaaja olisi joku venäläinen natalia?
Mulla on todella korkeat poskipäät. Hammaslääkäri kehui joskus kasvojeni luustoa. Onhan ne kuin malleilla konsanaan, mutta tekevät naamasta kovan ja kalsean näköisen. Pitää käydä ottaa täyteaineita jossain vaiheessa.
Anne Pohtamo, Tuula Polvi. Jotkut vanhat filmitähdet, Audrey Hepburn.
Sitten kun tekee kierroksen Skandinavia, Suomi, Kiina, Japani, Thaimaa, Lähi - itä, ruotsalaiset jäävät selkeimmin mieleen korkeine poskipäineen ja voimakkaine kasvojen luustoineen.
Ei ihme että ulkomaalaiset huomaavat selkeimmin eron.
Suomalaisista voimakkaat piirteet tuntuvat oudoilta ja vierailta, koska suomalaiset ovat niin tottuneita toisiinsa.
Ruotsissa kukaan ei pidä ruotsalaisia piirteitä outoina.
Näinhän se menee.
Hepburnilla paksut posket,ei korkeita poskipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Journal of Cosmetic Dermatology: Volume 6, Issue 3, Pages: 143-215, Perceptions of beauty: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1473-2165.2007.00333…
Poiminto1: Korkeat poskipäät ovat estrogeenirikkaan elämänvaiheen kaikkein herkin indikaattori. Ilman korkeaa estrogeenia naisilla oni sama laatikkoleuka ja poskiluut kuin miehellä.
Poiminto2: Estrogeeni on välttämätöntä jotta nainen voi säilyttää sanalliset kykynsä, IQ:nsa, hiuksensa päässään sekä emotionaalisen vakautensa.
Eli, wanhat naiset kuluttavat poskipunaa jotta voivat valheellisesti antaa iästään nuoremman vaikutelman. Samasta syystä kuluttavat huulipunaa.
Hpöhöpö. En tosiaan ole nuori, jos en vielä vanhakaan (50+). Millaiset nollatutkimukset tai hölmöt voi loppukaneettiasi kompata??? Luusto ei mene mihinkään iän muuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella korkeat poskipäät. Hammaslääkäri kehui joskus kasvojeni luustoa. Onhan ne kuin malleilla konsanaan, mutta tekevät naamasta kovan ja kalsean näköisen. Pitää käydä ottaa täyteaineita jossain vaihee
---
Älä tee sitä. Äläkä ikinä ota mitään täytettä huuliin. Huulitäytteet tekevät kasvojen alaosan jäykäksi ja ilmeettömäksi.
Mitä ihmeen täyteainetta edes tarvitset, koska sulla on hyvä kasvojen luusto?
Itsellänikin on hyvin korkeat poskipäät, mutta ikinä en ottaisi mitään täytettä kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Anne Pohtamo, Tuula Polvi. Jotkut vanhat filmitähdet, Audrey Hepb
---
Sophia Loren.
Kasvojen luustoa ei voi muuttaa eikä tarvitsekaan.
Hyvännäköisiä/ kauniita ihmisiä löytyy kaikkialta maailmasta ja joka kansasta paljon.
Ei tarvitse korkeita poskipäitä ollakseen kaunis.
Olemme kaikki uniikkeja ja tosipuheessa suurenmoisia.
Aivan järkyttävää miten lyhyt on elämä ja miten paljon ihmiset mollaavat toisiaan.
Pää pystyyn nyt!
Mulla on korkeat poskipäät, eli posken korkein kohta on tosi lähellä silmää. Hankalaa silmälasien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
https://cdn.prod.website-files.com/60dc6ae8180195f8ea01743a/639226698be…
Me, joilla ne on, ei tarvitse meikkiä/muokkausta. Otsikko on lavea. On eri asia olla meikäläinen skandinaavi/thaimaalainen, joista molemmista voidaan todeta, että "korkeat poskipäät". Eikä näytä samalta litteämmissä kasvoissa kuin "ulkonevissa". Korkeat poskipäät voi olla leveät, tai kapeat.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tiedä millaiset on korkeat poskipäät. Voiko joku sanoa julkisuuden henkilön esimerkiksi?
Veli Pontevalla on korkeat poskipäät. Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Sari Havas
Ja Erja Häkkinen
Tunnen henkilön joka teki itselleen teinistä asti korkeat poskipäät. Hän löi itseään nyrkillä tai naputti pesäpallomailan päällä poskiluuhun ja se rustoutui pikkuhiljaa.
Kun katsoo kuvia ennen ja jälkeen, niin on melkoiset posket itselleen naputtanut. Ei vaadi kovasti työtä ja ei sinällään edes lopulta kuulemma sattunut. Jos liian lujaa naputtaa niin tulee näkyvä mustelma tai alue kohoaa sellaiseksi tai liikaakin, millaiseksi halua sen muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkeat poskipäät, eli posken korkein kohta on tosi lähellä silmää. Hankalaa silmälasien kanssa.
Olisko tosiaan joku indikaattori se, että kun hymyilee leveästi, niin silmälasit nousevat ylöspäin poskien kohotessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tosiaan joku indikaattori se, että kun hymyilee leveästi, niin silmälasit nousevat ylöspäin poskien kohotessa?
No joo, nyt mäkin vihdoin varmaan tajuan mitä tarkoitetaan.
Mulla on lukulasit ja hyvin korkeat poskipäät.
Lasit eivät haittaa, koska minulla on aika korkea nenänselkä. ( Hankala ilmaus.)
Ei siis matala nenä.
Tykkään laseistani, koska uskon näyttäväni viisaammalta.
Tunnen itseni hirmu tärkeäksi aina kun laitan lasit naamalle.
Hullulla on halvat huvit 😂
Korkeat on sellaiset joissa poskiluu on korkealla lähellä silmiä.
Matala poskipää on sellainen jossa poskiluu on lähempänä nenän alaosaa ja suuta.
Korkea ei ole sama asia kuin ulkoneva.