Olen järjestämässä synttäreitä
Kommentit (10)
annan vinkin: tärkeintä kaikissa juhlissa on se, että järjestäjä haluaa viettää aikaa vieraidensa kanssa. Olin juhlissa, ja emäntä tiuski ja kolisteli keittiössä ja touhotti jotain mitätöntä asiaa eikä malttanut istua alas ja nauttia pöydän antimista. Siitä tulee tosi ikävä fiilis. Eli mieluummin vaikka vaan kahvia ja keksejä tarjolle mutta mukavaa yhdessäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut koskaan syntymäpäiviä ........
En minä niitä itselleni järjestä.ap
Vierailija kirjoitti:
annan vinkin: tärkeintä kaikissa juhlissa on se, että järjestäjä haluaa viettää aikaa vieraidensa kanssa. Olin juhlissa, ja emäntä tiuski ja kolisteli keittiössä ja touhotti jotain mitätöntä asiaa eikä malttanut istua alas ja nauttia pöydän antimista. Siitä tulee tosi ikävä fiilis. Eli mieluummin vaikka vaan kahvia ja keksejä tarjolle mutta mukavaa yhdessäoloa.
Ei ole minun juhlani. En ole emäntänä.ap
Ja tottakai sekin piti tänne ilmoittaa, jeeee!!
Paljon onnea syntymäpäivien johdosta! Kärsiikö kysyä paljonko tulee mittariin?
Voi hyvä luoja taas näitä sinun täysin tyhjäpäisiä, huomiohakuisia aloituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea syntymäpäivien johdosta! Kärsiikö kysyä paljonko tulee mittariin?
Ei nämä ole minun synttärini. Minulle tuli jo aikaisemmin 52v mittariin.ap
Ja sait lahjaksi HALPIS sitä ja HALPIS tätä, jotka nekin kaikki ilmoitit tänne. Ja tämä ap eli Valis on ihan aikuinen ihminen. Tai fyysisen ikänsä puolesta on.
Kenen sitten? Haluat palavasti kertoa. Tai sitten et ja saat kaikki utelemaan...
Minulla ollut koskaan syntymäpäiviä ........