Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rieker jalkineet

Vierailija
21.10.2025 |

Ovatko nuo riejer jalkineet oikeasti noin hyviä? https://www.is.fi/menaiset/mainos/art-2000011543259.html

tuossa sanoo äimälä äimän käkenä että ovat hyviä ja trendikkäitä. Ja voi vaihtaa jopa nauhoja?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä. Omat jalkani ovat tykänneet.

Vierailija
2/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jalalle mutta nilkkurista tippui pohja yhtäkkiä. Käytettynä ostetut, mutta ei pitäisi yhtäkkiä irrota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset ostin juuri. Vaikutti ihmeen sopivilta, oikein yllätyin kun hintakin oli "vain" satasen luokkaa.

Vierailija
4/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen muita pitänyt päivittäisessä käytössä, niin hyvät jalkaan.

Vierailija
5/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku maksettu mainospläjäys? 

Vierailija
6/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelaa mainontaa. Tuo flip grip näyttää kyllä hyvältä idealta. Ellei sitten joudu sulattelemaan sitä aina tuulikaapissa. 

Vierailija
7/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mun jaloille 

mutta ei ne oo trendikkäitä 

mummokenkiä enemmän 

laatu on huonontunut

Vierailija
8/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat mutta noita kuvan kapistuksia en jalkoihini laittaisi.

Vierailija
9/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovelaa mainontaa. Tuo flip grip näyttää kyllä hyvältä idealta. Ellei sitten joudu sulattelemaan sitä aina tuulikaapissa. 

Käytännössä vähän ikävä sitä on käännellä päälle ja pois sohjoisista, jäisistä pohjista. 

Vierailija
10/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rahojani laita noihin, kun ehdottomasti parempiakin löytyy. 

Vierailija
11/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en rahojani laita noihin, kun ehdottomasti parempiakin löytyy. 

No suosittele pienijalkaiselle mukavia, sopuhintaisia ja kivannäköisiä kenkiä. Eccot on tullu laadussa alaspäin, Sievit oli liian kovat ja muita en ole löytänyt kuin Riekerit, missä 36 on sopiva eikä liian iso.

Vierailija
12/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat uusinta muotia ja trendikkäät. On hyvin kanis kuosi ja ne kestävät katseet.

Vierailija
13/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vertautuu christian louboutinin lestiin?

Vierailija
14/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienevät tavanomaista kiinantuotantoa mutta suomalaisten kenkäkauppojen valikoiman laadukkaammasta päästä. Ikävä kyllä tuo toteamus kertoo enemmän suomalaisista kenkäkaupoista kuin itse kenkämerkistä.

Vierailija
15/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (mies) on ollut jo monta paria Riekerin kenkiä.

Vielä kun tarjouksesta saa niin maksavat naurettavan vähän, ovat todella kevyitä ja kaikki ovat sopineet suomalaiseen leveään jalkaan suoraan paketista otettuna niin että voisi lähteä 10km kävelylenkille.

Aivan erityisen hyvä juttu on talvikenkien lumella ja jäällä oikeasti pitävä pohja mikä on yllättävää koska se näyttää yleensä vain suht sileältä ja ohuelta polyuretaanilta eikä edes kunnon kumilta

Keveyden ja hinnan vastapainona missään kohtaa ei kyllä jää sellaista vaikutelmaa että nämähän kestävät seuraavat 10 vuotta mutta mitä väliä kun uuden parin saa tarjouksesta about 60 eurolla.

Vierailija
16/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä kenkiä. Itsellä on ollut kahdet lenkkarit ja yhdet talvikengät, jotka on käytössä kolmatta vuotta tulevana talvena.

Vierailija
17/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MainosRieker

Kuuntele mainos

Rieker

7.10. 15:05

Eikö ihmiset enää ymmärrä lukemaansa? Kyseessä on mainos.

Vierailija
18/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ovat mutta noita kuvan kapistuksia en jalkoihini laittaisi.

Samaa mietin minäkin; monet Rieker kengät on ollut esim kesällä sandaalit mutta noi kuvan kengät esim kukalliset saappaat: Noup 😬

Vierailija
19/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riekerin maiharit ilman mitään hassunhauskaa kosia tai värillisiä kengännauhoja. Ostin samoihin aikoihin tyttärelle toisen merkin suht samanhintaiset maiharit muistaakseni Halosen valikoimasta. Riekereillä alkaa nyt neljäs talvi ja tytön kengät ovat entiset. Eli kyllä ne hintaluokassaan ovat ihan kestävät kengät, tuskin kuitenkaan ikuiset.

Vierailija
20/22 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes kaipaa ikuisia kenkiä. Jos kengät kestää vuosia, niin ovat hintansa väärti.

Kysyin tuossa ylempänä vinkkejä niistä "parempiakin löytyy"- merkeistä. Ei ole näkynyt.