Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.
Sinulla ja yläpeukuttaneilla miehillä ei ole mitään annettavaa naisille. Kukaan ei teitä huoli, siksi sinäkin huorittelet naisia täällä joka ketjussa.
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Ja jos paljastuu että on tavallinen duunari niin se olennainen osa yksilön elämää ei kelpaa, kun nainen haaveilee vähän paremmasta, eli statusmiehestä jolla on rahaa. Tietysti kaikki selitetään parhain päin niin että "kiinnostaa mies jolla on kunnianhimoa ja on kouluttautunut korkealle kuten minäkin typerällä ja turhalla humanistitutkinnollani".
Vierailija kirjoitti:
Montaako naista AP edustaa?
Kaikkia. Miesten profiilit luokattoman huonoja. Mulla oli myös pitkä ja vivahteikas profiili. Heti hylkyyn, jos siitä ei osannut sanoa muuta kuin: "Mitäs sinne?"
Noita p**** profiileja kaikki paikat täynnä.
Ne miehet sitten loistavat, jotka osaavat kirjoittaa.
Kyllä naisten mielenkiinto syttyy, jos vähänkään vaikuttaa siltä, että rahaa on. Huomattu on, eikä maistu tuollainen pinnallinen paska.
"Voi ei, aivan kammottavaa, jne jne."
Lue nyt se viesti uusiksi. Se on niin koomisessa ristiriidassa itsensä kanssa, että jopa palstan idaripersut huomaavat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Tässä on ne sukupuolen erot hyvin nähtävissä. Naisetkin aloittavat heti jankkaamaan töistä ja urasta, vaikka ne eivät jaksa miehiä kiinnostaa ollenkaan. Ei miehiä voisi vähempää kiinnostaa onko nainen raksa-amis vai jakkukalkkuna.
Kerro toki mikä ihme teitä tylsiä jätkiä sitten kiinnostaa? Muu kuin raha ja seksi. Jumalauta että miehet on yksinkertaista ja tylsää sakkia.
Itse sivuutan automaattisesti, jos naisella on beige "villa" kangastakki ja kolmen jänskän raidan lenkkarit. Niin ja blondatut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Raha, raha ja ulkonäkö. Pieni korjaus. Tosin, sellainen ulkonäöltään priimaa oleva tyyppi, jonka joku nainen saa väkisin väännettyä mieleiseensä muotoon, kelpaa myös. Tai sellainen reissukka, joka ei pärjää ilman sitä naisen hoivaa.
Omat asiansa hoitava, omilla jaloillaan seisova mies on naisille näkymätön. Varsinkin jos tällä miehellä on vielä moraalinen selkäranka. Sellaista naiset suorastaan pakenevat karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikille. Jos se jollekin on, kyseessä on tylsä puurtaja, joka heikokopäisyyttään alistuu rahan edessä.
En ole etsimässä miestä elämääni, mutta kyllä raha olisi yksi kriteeri. En enää halua miestä, jota pitäisi elättää, olen sitä aikaisemmin tehnyt. En myöskään halua pelkästään istua kotona, vaan haluan käydä konserteissa, teattereissa, ravintoloissa ja matkoilla. Ja olisi mukava, jos mies voisi enimmäkseen maksaa näistä oman puolikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo 4-vuotiaan isä on hyvin olennainen tieto. Minulla ei ole enää noin pieniä lapsia, joten en kaipaa myöskään kumppania, jolla on.
Totta kyllä. Mutta outoa silti kertoa VAIN tuollainen asia. Eihän tuo ole mikään vetovoimatekijä kenellekään. Kannattaisi kertoa itsestään myös jotain kiinnostavaa, siltä varalta, että jollekin lapsi ei ole turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, raha ja ulkonäkö. Pieni korjaus. Tosin, sellainen ulkonäöltään priimaa oleva tyyppi, jonka joku nainen saa väkisin väännettyä mieleiseensä muotoon, kelpaa myös. Tai sellainen reissukka, joka ei pärjää ilman sitä naisen hoivaa.
Omat asiansa hoitava, omilla jaloillaan seisova mies on naisille näkymätön. Varsinkin jos tällä miehellä on vielä moraalinen selkäranka. Sellaista naiset suorastaan pakenevat karkuun.
Mies ja "moraalinen selkäranka" samassa lauseessa on oksymoron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos paljastuu että on tavallinen duunari niin se olennainen osa yksilön elämää ei kelpaa, kun nainen haaveilee vähän paremmasta, eli statusmiehestä jolla on rahaa. Tietysti kaikki selitetään parhain päin niin että "kiinnostaa mies jolla on kunnianhimoa ja on kouluttautunut korkealle kuten minäkin typerällä ja turhalla humanistitutkinnollani".
Onko yllätys, että humanistinainen ei halua miestä, jonka asenne on tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kysyisi asiaa ensimmäisessä lauseessa, mutta kyllä minua kiinnostaa mitä mies tekee työkseen. Teen itse paljon töitä, välillä päivät ovat pitkiä ja osan vuodesta olen hyvinkin kiireinen. Ja pidän työstäni, se ei ole välttämätön paha vaan tosi mielekästä. En haluaisi miestä, joka valittaa jatkuvasti omasta työstään, joka on miehelle vain välttämätön paha ja kaiken pahan alku ja juuri. Tai joka mieluummin makoilisi sohvalla muiden piikkiin. Tai joka valittaisi jatkuvasti, kun en olekaan heti kello 17 vapaa tai joudun olemaan joskus töissä viikonloppunakin.
Mulla on kohtuullisen hyvät tulot, sijoituksia ja omaisuuttakin hiukan. En koskaan kerro tästä heti tapailun alussa, mutta siitä on tullut ongelma joillekin miehille, sitten kun olen kertonut.
Ja voin muuten kertoa, että sen jälkeen kun olen asiasta kertonut, mun oletetaan makselevan sitä ja tätä, tarjoavan tuota ja tämän. Onneksi -onneksi- miehet ei ole golddiggereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ne sukupuolen erot hyvin nähtävissä. Naisetkin aloittavat heti jankkaamaan töistä ja urasta, vaikka ne eivät jaksa miehiä kiinnostaa ollenkaan. Ei miehiä voisi vähempää kiinnostaa onko nainen raksa-amis vai jakkukalkkuna.
Kerro toki mikä ihme teitä tylsiä jätkiä sitten kiinnostaa? Muu kuin raha ja seksi. Jumalauta että miehet
Ei minua raha ainakaan kummemmin kiinnosta. Yhteiskunnalliset asiat kiinnostaa, harrastukset, kulttuuri eri muodoissaan ja vaikkapa historia. Kaikista noista keskustelen paljon mieluummin kuin jostain töistä, jos ei sitten satu joku oikein erityinen ammatti olemaan. Se ei jaksa kiinnostaa yhtään, että Pirkko kertoi Mirkun sanoneen näin ja Sallakin kuulemma kuvittelee ansaitsevansa ylennyksen.
Kyllä minusta pelkästään työasioita miettivät ihmiset ovat niitä tylsiä ja mitäänsanomattomia, kun tässä maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin mistä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo 4-vuotiaan isä on hyvin olennainen tieto. Minulla ei ole enää noin pieniä lapsia, joten en kaipaa myöskään kumppania, jolla on.
No ei se 4-vuotiaan isä sinua ollutkaan etsimässä.
Miehet kuin myös naiset voisivat kirjoittaa deittiprofiiliin ainakin seuraavat asita:
- ikä ja paikkakunta
- pituus ja kehonkoostumus (laiha/hoikka/normaalipainoinen/lipainonen/ lihava) - nämä ovat yleensä tärkeitä kriteerejä ja jokaisella oma mieltymyksensä, ei turhaan kursailla.
- elämäntavat (tupakointi, alkoholin käyttö, vegaanisuus/ruokavaliot, liikunnallisuus/liikkumattomuus jne.)
- lapset ja lapsihaaveet
- kuvaus omasta persoonasta
- harrastukset
- arki (kuvaus omasta arkirytmistä)
- kuvaus minkälaista suhdetta etsit (Etsitkö tosissasi parisuhdetta, kaveria, rentoa seuraa vai jotain muuta)
- toiveet kumppanista (lyhyt kuvaus minkälaista seuraa etsit)
- yhteiset intressit (mitä toivoisit uuden kumppanisi kanssa tekevän)
Lisäksi laitat kuvia itsestäsi erilaisissa tilanteissa, esim. harrastuksissa , arjessa tmv. Ei filttereitä kuvissa niinkään, jotta annat mahdollisimman aidon kuvan.
Vielä kun kaikki alkaisivat toimimaan rehellisesti yllämainitusti niin loppuisi se hankaluus löytää kumppani ja appi-firmat eivät pääsisi käyttämään ihmisten epätoivoa hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
No jos nainen ei ole statuksen ja rahan perässä niin se ei hirveästi lohduta koska sitten nainen viehättyy miehessä:
Naamageeneistä
Pituusgeeneistä
Äänigeeneistä
Penisgeeneistä
Siis ulkonäköähän te miehetkin arvotatte naisissa? Oikeastaan ylitse kaiken muun. Pitää olla nuori, nätti, hoikka, rintava, persevä, antava.
Raha, pituus, perhetilanne
siinäpä ne naisten kiinnostuksen kohteet
tietty jos on naamatatuoitu narkki niin sekin käy kun on niin jännä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako naista AP edustaa?
Kaikkia. Miesten profiilit luokattoman huonoja. Mulla oli myös pitkä ja vivahteikas profiili. Heti hylkyyn, jos siitä ei osannut sanoa muuta kuin: "Mitäs sinne?"
Noita p**** profiileja kaikki paikat täynnä.
Ne miehet sitten loistavat, jotka osaavat kirjoittaa.
Kyllä, lähden treffeille vain niiden kanssa, jotka osaavat oma-aloitteisesti tuottaa mielenkiintoista ulosantia, eikä kaikkea tarvitse yrittää kiskoa pihdeillä ulos, ja joiden elämä on riittävän mielenkiintoista mulle. Poimikoot talteen joku muu ne tylsemmät, olkaa hyvä. Tai pysykööt villeinä ja vapaina aivan vapaasti mun puolesta.