Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.
Ei nyt sentään pelkkä raha. Raha, laatikkoleuka ja valta.
Vierailija kirjoitti:
Montaako naista AP edustaa?
Ai että miehille sitten riittää tollaiset vastaukset, mitä ap kertoo? Jos, niin kertoo teistä miehistä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Niin, miehen työ on olennainen asia.
Itselleni heteronaisena kyllä. Luulen että myös minun työni kiinnostaisi miestä joka miettii pariutumista kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
On luonnollista olla kiinnostunut miehen asioista mutta miksi se miehen status ja raha on kynnyskysymys?
Status ja raha ei ole kynnyskysymys, vaan se kertoo aika paljon ihmisen luonteesta, mille alalle on lähtenyt, mitä opiskellut, mikä ammatti on kiinnostanut ja miksi.
Mitä ihmeen jankutusta siitä mitä miehet taitavat tai eivät taida. Entä naiset. Olemmeko me niin täydellisiä?Voisitte hävetä te joilla jatkuvasti ongelmia miesten (olemattomissa) suhteissa.
Hakekaa vikoja itsestänne.
Eiköhän se ole monen kohdalla ihan siitä kyse, että ei kannata liikoja kertoja heti alkuun, kun pääsääntöisesti naiset on noissa sovelluksissa yms ihan saatanan laiskoja kirjoittelemaan mitään. Jää sitten edes illuusio jonkinlaisesta "keskustelusta", kun jättää mahdollisimman paljon ilmiselviä kysymyksiä vastaamatta ennen kuin kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!
Kyllä minäkin tällä avaisin. M51
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos isälläsi oli rahaa että äitis sai?
Vai maksoi kerran virolaiselle ja olet h u o r a n penikka?
En ole kysynyt, mutta kai siitä voi jotain päätellä, että molemmat vanhemmat yrittivät vuosien ajan itsekkäästi pakottaa orjaksi töihin vastoin omaa tahtoani. Kumpikaan ei vielä vieläkään pyytänyt anteeksi.
En siis väitä, että miehet on keskimäärin yhtään sen parempia. Yhtä pahoja yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ko miehet eivät kykene keskustelemaan, ja heillä ei ole sosiaalisia taitoja eikä empatiakylyä. Sellaista se tulisi olemaan parisuhteessakin.
Lisäksi miehet ovat Tinderissä spray and pray-taktiikalla, eli tykkäävät kaikista naisista, eivät lue heidän biojaan, ja laittavat kaikille naisille saman viestin. Kun saavat mätsin/mätsejä alkaa se valkkaaminen, eli kauneimmillaan ja nuoremmille eniten ja muille sitten vähemmän viestejä. Miehillä tavoitteena Tinderissä on kerätä pilluhaaremi.
Mutta ei ne reppanat saa edes sitä haaremia. Tulevat sitten tänne ulisemaan incelin ulinoita.
Nainen saa seuraa aina. Aina.
Vaihteeksi tämmöinen teema wanharouva Tyhjäpäältä, että mies on huono ja nainen erinomainen.
Aloitan pyytämällä naista pussikaljalle polttemaan pilveä. Tästä tiedän heti onko edellytyksiä suhteelle. Jos nainen ei ole innoissaan lähdössä mukaan, passaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään pelkkä raha. Raha, laatikkoleuka ja valta.
Mitä ajattelit tehdä asialle? Miekkari eduskuntatalolle? Istumalaikko Manskulle?Soihtukulkue Töölöntorille?
Vapaat markkinat on puhuneet. Jaxuja, miehet 🤗
Vauvan tappaminen?
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
No jos nainen ei ole statuksen ja rahan perässä niin se ei hirveästi lohduta koska sitten nainen viehättyy miehessä:
Naamageeneistä
Pituusgeeneistä
Äänigeeneistä
Penisgeeneistä
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!
Kunpa naisetkin laittaisivat aina pussypiccejä!
Vierailija kirjoitti:
kysehän ei ole siitä että ei pärjäisi vaan siitä että haluaa paremman elintason. Naisilla on paljon korkeammat kriteerit miesten tulojen suhteen kuin koskaan, vaikka eivät enää miesten rahoja tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla on niin hyvät tulot itsellä, että voin pitää miehen tuloja ehkä jopa ykköskriteerinä. Harmittaako?
Tai vaihtoehtoinen versio:
Mies: Moi, olen sairaalassa laitoshuoltajana töissä
Nainen: Hei oon nyt vähän miettinyt mun asioita ja vaikutat tosi mukavalta, mutta tajusin juuri että en ole vieläkään päässyt yli exästä!