Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (208)
Otsikkoon vielä kommentti: ei miehet ymmärrä mikä naisia kiinnostaa, koska ne eivät halua vaivata päätään asialla pätkääkään,
jos ei kiinnosta niin silloin ei voi ymmärtääkään.
Lisäksi on totuttu puhumaan lähinnä äidin kanssa, niin kyllä äitiä aina kiinnostaa vaikka puhuis omasta korva-vaikusta, tai autoista, tai yleisurheilusta, kyllä äiti kuuntelee, niin kyllä sitten muutkin fiksut naiset.
Olen meidän töissä (muutama sata ihmistä) huomannut, että ehkä vain noin 30% harrastaa jotain.
Valtaosalla vapaa-aika on siivoamista, ruoan laittoa, tv ohjelmien katsomista, lasten kuljettamista harrasteisiin jne...
Lisäksi ne ketkä harrastavat, eivät ole mitenkään erityisen hyviä siinä harrastamisessaan, eli oikeasti juuri kukaan ei kovin hyvin osaa mitään, ei moni edes tee tai yritä mitään.
Tämä liittyy tähän aloitukseen juuri siten, että ihmisillä ei ole oikein muuta kerrottavaa kuin töissä tai työtön ja joku pituus ja kotikunta ja siinä ne sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
Just tämä. Ja yleensä nämä incelit jotka tätä harhakuvitelmaa levittävät ovat itse jotain työttömiä tai minimipalkalla paskatöitä tekeviä luusereita. Ja vielä luulevat että yksikään nainen heidän roposiaan muka havittelee.
Siksihän ne vaatiikin työssäkäyntiä, että on rahaa mitä havitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.
Just tämä. Ja yleensä nämä incelit jotka tätä harhakuvitelmaa levittävät ovat itse jotain työttömiä tai minimipalkalla paskatöitä tekeviä luusereita. Ja vielä luulevat että yksikään nainen heidän roposiaan muka havittelee.
Puhut harhakuvitelmasta vaikka itse kirjoituksessasi juuri vahvistat tämän naisten status ja rahahimon :D
Miksi naiset eivät voisi olla kiinnostuneita työttömästä tai minimipalkkatyöntekijästä? Koska raha ja status.
Naiset taas eivät tunnu ymmärtävän että ihmiset eivät ehkä ole lähtökohtaisesti niin kiinnostavia, jolloin esimerkiksi ulkonäöllä ja kuvilla on enemmän merkitystä.
Harvoin tulee sellanen daami eteen jonka kanssa on oikeasti jotain yhteistä ja paljon juteltavaa jostain hyvin spesifiikistä aiheesta (musiikkimaku yms.). Yleisesti ottaen naisessa kiinnostaa fyysisyys, seksuaaliset preferenssit. Sen sellaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen ei ole statuksen ja rahan perässä niin se ei hirveästi lohduta koska sitten nainen viehättyy miehessä:
Naamageeneistä
Pituusgeeneistä
Äänigeeneistä
Penisgeeneistä
Totta. Onko sulla tarjota näitä kaikkia? Jos ei, niin pysy poissa deittailemasta. Kukaan ei kelpuuta, eikä halua sua.
Suomalaisen miehen elämässä ei ole paljon kerrottavaa, käy töissä, kaupassa, kuskaa lapsia ja makaa sohvalla. Keskustele siinä sitten.
Itelle tärkeämpi tietää pitääkö mies esim eläimistä ja tähtitieteestä. Muu on toissijaista.
Ulkonäkö ja työ, siinä on ne mitkä naisia ensisijaisesti kiinnostaa. Jos nuo osuu kohdalleen, niin sitten tulee loputon lista täysin epäolennaisia kysymyksiä ja/tai ilmoituksia jostain vanhempien ja sisarusten ammateista yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut harhakuvitelmasta vaikka itse kirjoituksessasi juuri vahvistat täm
Onpa todella rahanhimoista haluta työssäkäyvä kumppani, varsinaisia gold diggereitä 😂
Ap, ole vain tyytyväinen, että heti kättelyssä paljastavat itsensä, että ovat yksinkertaisesti tylsiä ja elämänsä on tyylsää, eikä heillä suhteessakaan olisi yhtään enempää annettavaa. Vältit luodin.
En mä ainakaan tee sellaisella miehellä yhtään mitään. Ehkä menetän jonkun kultakimpaleen, mutta eipä kiinnosta, kun 99,9% miehistä on mulle pelkkää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Mitä sellaista tarjottavaa sullakin muka on, että viinan ja huumeiden sijaan valittaisiin sut ja työ? Suuret luulot itsestäsi sulla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Koska ko miehet eivät kykene keskustelemaan, ja heillä ei ole sosiaalisia taitoja eikä empatiakylyä. Sellaista se tulisi olemaan parisuhteessakin.
Lisäksi miehet ovat Tinderissä spray and pray-taktiikalla, eli tykkäävät kaikista naisista, eivät lue heidän biojaan, ja laittavat kaikille naisille saman viestin. Kun saavat mätsin/mätsejä alkaa se valkkaaminen, eli kauneimmillaan ja nuoremmille eniten ja muille sitten vähemmän viestejä. Miehillä tavoitteena Tinderissä on kerätä pilluhaaremi.
Hyhhyh ukot on ällöjä.
Miehet haluavat vain pimpinpussua.
Siis katkerat työttömätkö täällä tähän aikaan u l i s e e?
Työssäkäyvä nainen haluaa työssäkäyvän miehen, koska haluaa, että parisuhteessa molemmilla on suunnilleen sama elintaso. Että voidaan tehdä joskus jotain muutakin kuin pakastepizzaa jommankumman luona. Käydä ehkä ulkona syömässä, tai jopa jollain ulkomaan matkalla, ilman, että se pitää sille toiselle tarjota. Ihan että molemmat maksavat osuutensa.
Siihenkin riittää jopa alle mediaanin palkka, jos ei ole peliongelmaisuuspäissään aiheuttanut itselleen ulosottovelkoja.
Nää asiat jotenkin kertoo elämänhallintataidoista ja naiset nyt vaan ei halua olla minkään sosiaalitapauksen hoivaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut harhakuvitelmasta vaikka itse kirjoituksessasi juuri vahvistat täm
Voi ei, aivan kammottavaa vaatia mieheltä sitä että on normaali yhteiskunnan jäsen ja ansaitsee oman elantonsa työllä! Hyi että me naiset ollaan nirppanokkia kun vaaditaan miehiltä liikoja.
Huvittavaa, miten miehet pelkää, että naiset on (vain) rahan perässä ottaen huomioon Suomalaisten tulotason, niin ei miehillä edes ole rahaa 😂
Ja kukahan se oikea golddigger on? Miehet haluaa naisen hoitamaan taloutta, miestä, s eksiä, synnyttämään, hoitamaan lapset, hoitamaan molempien vanhemmat, käymään töissä ja osallistuvan menoihin 50/50. Kyllä, todella kannattava diili naiselle 😂 Olisi tosi kiva, jos sillä miehellä olisi EDES rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis katkerat työttömätkö täällä tähän aikaan u l i s e e?
Työssäkäyvä nainen haluaa työssäkäyvän miehen, koska haluaa, että parisuhteessa molemmilla on suunnilleen sama elintaso. Että voidaan tehdä joskus jotain muutakin kuin pakastepizzaa jommankumman luona. Käydä ehkä ulkona syömässä, tai jopa jollain ulkomaan matkalla, ilman, että se pitää sille toiselle tarjota. Ihan että molemmat maksavat osuutensa.
Siihenkin riittää jopa alle mediaanin palkka, jos ei ole peliongelmaisuuspäissään aiheuttanut itselleen ulosottovelkoja.
Nää asiat jotenkin kertoo elämänhallintataidoista ja naiset nyt vaan ei halua olla minkään sosiaalitapauksen hoivaaja...
Ei kukaan mies ole täällä vaatinut että pitäisi kelvata pitkäaikaistyöttömänä työssäkäyvälle naiselle.
Miehet täällä ovat kritisoineet naisten status ja rahahimoa, sitä, että miehen pitää kertoa olevansa lääkärijuristi että nainen kiinnostuu jatkamaan tutustumista.
Jos mies vastaa deittisovelluksessa naiselle olevansa esim. amisammatissa niin ne keskustelut päättyvät välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
En kyllä kysyisi asiaa ensimmäisessä lauseessa, mutta kyllä minua kiinnostaa mitä mies tekee työkseen. Teen itse paljon töitä, välillä päivät ovat pitkiä ja osan vuodesta olen hyvinkin kiireinen. Ja pidän työstäni, se ei ole välttämätön paha vaan tosi mielekästä. En haluaisi miestä, joka valittaa jatkuvasti omasta työstään, joka on miehelle vain välttämätön paha ja kaiken pahan alku ja juuri. Tai joka mieluummin makoilisi sohvalla muiden piikkiin. Tai joka valittaisi jatkuvasti, kun en olekaan heti kello 17 vapaa tai joudun olemaan joskus töissä viikonloppunakin.
Olisihan se miehistä soma ajatus, että naiset haluaa miehiltä vain statusta ja rahaa. Voi sitten haaveilla harhoissaan, että on naisten yläpuolella, kun omissa mielikuvissa nainen on avuton ja rahaton kotiäitityyppi, joka on miehestä riippuvainen. Mites niille palleille kävisi, kun joutuisikin näkemään tosielämän faktat? Että ne naiset saattaakin olla niitä, joilla on statusta ja kovat tulot? Kutistaako se pallit vai keikauttaako maailmankuvan, kun ei voi enää vinkua sitä samaa mantraa? Maailma on muuttunut. Se on muuttunut jopa siihen malliin, että ne on ne miehet, joista tulee helposti naisen siivellä eläjiä. Useamman tapailukumppanin olen pistänyt pois, kun on alkanut silmät kiilua siihen malliin, että lasketaan jo rahoja. Ja kyse on niistä tavallisista 'kunnon' miehistä.
Niin että kannattaisi vaihtaa jo levyä. Ihan hiton väsynyttä ja aikansaelänyttä pas*aa.
N55