Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa

Vierailija
21.10.2025 |

Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?

Kommentit (554)

Vierailija
541/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!

Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi. 

Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂

Että alat kassajonossa niinku huutelemaan?Syyllistyt laittomaan herjaamiseen julkisella paikalla! Juttu jota et voi voittaa!

Vierailija
542/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä kiinnostu miehestä vaikka naiselle kertoisi omasta elämästään ja mitä haluaa niin naisia kiinnostaa vain miehen ulkonäkö ja paljonko on omaisuutta. Olen kyllä kertonut mitä haluaisin naisen kanssa harrastaa kuten vaikka veneilyä ja vaeltamista ja tehdä pitkän pyöräreissun polkupyörällä norjaan vaikka. Sitten naiset sanoo haluan talveksi kanarialle makoilemaan.

En yhtään ihmettele, että naiset eivät innostu, jos heti ensimmäseksi pitäisi polkea Norjaan tai lähteä viikoksi vaeltamaan erämaahan. Kävisikö sinulle vaikka päiväpatikointi vai onko se liian mukavuudenhaluista sinun mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä kiinnostu miehestä vaikka naiselle kertoisi omasta elämästään ja mitä haluaa niin naisia kiinnostaa vain miehen ulkonäkö ja paljonko on omaisuutta. Olen kyllä kertonut mitä haluaisin naisen kanssa harrastaa kuten vaikka veneilyä ja vaeltamista ja tehdä pitkän pyöräreissun polkupyörällä norjaan vaikka. Sitten naiset sanoo haluan talveksi kanarialle makoilemaan.

Halvempaahan se sinne Kanarialle on mennä lomalle kuin vaeltamaan Suomessa. Ulkomailla vaeltaminen on vielä kalliimpaa. Kanarialle pääsee halvalla, ja siellä eläminen on halpaa. 

Miksi haikailet näiden Kanarialla makoilijoiden perään etkä etsi sellaista joka on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä?

Minäkin olen viettänyt muutaman talven Kanarialla ja se tulee halvemmaksi kuin Suomessa oleminen ihan kotona. 😀 Siis vaikka maksaa oman Suomen kodin laskuja ja lisäksi myös vuokraa Kanarialla. Kanarialla on hyvin halpaa olla jos ei kuukausitolkulla ole hotellissa. Kanarialla muuten on todella upeita vaellusreittejä, huikeat pyöräilymahdollisuudet (sekä maasto- että katupyörällä) ja veneilykin onnistuu erinomaisen hyvin. 

Patikoitiin pari vuotta sitten Transgrancanaria-reitti, 126km. Aivan huikeita vuoristomaisemia, suosittelen kaikille kiinnostuneille. Meillä tähän meni 5pv (neljä yötä), mutta paikoin maastot ovat raskaita niin kokemattoman patikoijan kannattaa varata enemmän aikaa. Me olemme kovakuntoisia maraton-harrastajia, emme tosin pitäneet kiirettä vaan pysähdyimme nautiakelemaan maisemista usein, ja kokkailtiin trangialla eväitä rauhassa. 

Ultrajuoksijat juoksevat koko reitin kevyellä varustuksella noin 24 tunnissa. 

Vierailija
544/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväksyt valehtelun ja vedätyksen itsellesi, mutta kritisoit (ehkä jopa haukut?) miestä, joka tekee niin sinulle."

En ymmärrä, mitä tarkoitat. Minulle oli täysin ok, että osa miehistä swaippasi mahdollisesti minutkin oikealle, vaikka ei oikeasti kiinnostanut. Enkä itse todellakaan edes olettanut, että match tarkoittaisi kiinnostusta. Osasin kyllä suhtautua sillä lailla rennosti.

t. Se, jolta kysyit

Vierailija
545/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä näinkään. Tinderissä pitää algoritmin vuoksi swaipata oikeallekin ihmisiä, joten vaikka kukaan ei olisi just sitä mitä etsii, täytyisi laittaa joitain ei-niin-kiinnostaviakin oikealle. Jos swaippaa kaikki vasemmalle, algoritmi saattaa laittaa pakan alle ja oma näkyvyys heikkenee. Sen vuoksi oikealle laitetaan välillä näitä "ihan ok" -tyyppejä. He siis tavallaan saavat algoritmin takia mahdollisuuden, mutta juuri koskaan heistä ei paljastu mitään kiinnostavaa.

Naiset nimittäin eivät toimi kuten miehet silloin, jos oikeasti kiinnostava ei haluakaan tavata. Naiset eivät ala tyytyä epäkiinnostaviin vain siksi, että eivät löydä etsimäänsä. Vaan naiset jatkavat etsimistä. Miehillä tuntuu olevan toimintamallina se, että yritetään saada "edes joku", "kuka vaan", jos se tekoälyn luoma Milla-Sofia ei lähdekään treffeille, mutta koittakaa muistaa, että naiset eivät toimi

Naisella tulee olla täysi ja totalitaarinen valta kaikissa pariutumiseen liittyvissä asioissa. Naisilla tulee olla valta määrätä millaisia miesten tulee olla ja miten miesten tulee toimia. Tämän toteutumisen varmistamiseksi on kehitetty feminismi ja sosialismi.

No tietysti naisella tulee olla valta siitä kenen kanssa hän haluaa pariutua. 😂

Aivan samalla tavalla miehellä on valta siitä kenen kanssa se mies haluaa pariutua. 

Silloin, kun nämä mieltymykset osuvat yhteen, muodostuu parisuhde. Ketään ei saa pakottaa parisuhteeseen, vaan jos sopivaa ei löydy niin silloin ollaan sinkkuja. 

Oletko oikeasti sitä mieltä että naisen pitäisi alkaa parisuhteeseen epämieluisan miehen kanssa? 

Vierailija
546/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikset palkkaa itsellesi miestä rahoillasi?

Miten miehinen ratkaisu."

Miten tuo eroaa siitä, että nainen käskee miestä hankkimaan puhallettavan barbaran?

-eri

Vaikka miten. Barbara on muoviesine, mies on ihminen. Tuossa yksi ero noin alkuun.

Okei. Toinen kysymys. Miten eroaa siitä, että käskee miestä hakemaan naisen sieltä Thaimaasta tms?

Miehet tuosta Thaimaasta hakemisesta puhuvat ja kehottavat muitakin siihen. Tai Turkista tai Filipiineiltä. Olen ymmärtänyt, että se on sellainen 'lällällää - me pojat emme suomalaisia naisia tarvitse'. En sitten tiedä, miksi kuitenkin roikkuvat tällä palstalla.

Vierailija
547/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla täysi ja totalitaarinen valta kaikissa pariutumiseen liittyvissä asioissa.  Naisilla tulee olla valta määrätä millaisia miesten tulee olla ja miten miesten tulee toimia.  Tämän toteutumisen varmistamiseksi on kehitetty feminismi ja sosialismi.

Miehet saavat olla mitä ovat. Mutta niin naisilla ja miehilläkin on ja tulee ollakin täysi valta määrittää se, millaisen ihmisen kanssa haluavat olla suhteessa. Mikä muka olisi parempi systeemi kuin tämä? Ihan samoin mies päättää asiasta omalta kohdaltaan.

Parempi systeemi olisi sellainen että myös naisten rooli ja tehtävät olisi siirretty yhteiskunnalle kuten miesten roolille on sosialismin toimesta tehty.

Perheen elättäjän roolia on siirretty miehiltä naisille. Naiset tuovat myös leipää pöytään nykyään, ja se on tuonut vapautta valita puoliso omien mieltymysten mukaan.

Minusta tämä on loistava diili myös miehille kun eivät yksin ole vastuussa koko perheen elannosta. Siihen toki liittyy myös se, että sen puolison saamiseksi pitää olla mukava ja miellyttävä naisille, ja tehdä puolet niistä kotitöistäkin.

Molemmat sukupuolet saavat nykyään tavoitella sellaista kumppania kuin haluavat, tai sitten valita olla sinkkuna. 

Vierailija
548/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta, mitkä asiat ovat naisille tärkeitä. 

Vierailija
549/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei inceleitä kannata opettaa kun ne on kyvyttömiä oppimaan. Ja hyvä vain kun poistuvat geenipoolista.

Tyhmät miehet karsitaan pois tässä sukupolvessa.

Yksinhuoltajien määrä on ollut koko ajan lisääntymään päin, lasten syntyvyys on ollut koko ajan vähenemään päin. Mikä tässä sanoo olevasi oikeassa?

Syntyvyys laskenut ---- karsinta on alkanut. Vain fiksut miehet pääsee lisääntymään. Ne yksinhuoltajat on naisia. Mietippä sitä. 

Ihmisen evoluutiolle nykytilanne on parasta mitä on tuhanteen vuoteen tapahtunut, ehkäpä jopa koko historian aikana. Vihdoin huonoja geenejä ei enää pääse jatkamaan vain siksi että naisten on ollut käytössä pakko mennä naimisi

Tämähän pätee myös naisiin! Vain parhaiden 20 % miesten ja naisten tulisi lisääntyä! 

Ei päde. Naisilla on kohtu, joka pystyy kantamaan vain noin yhden lapsen vuodessa, yksikin mies pystyy siittämään tuhansia naisia siinä samassa ajassa. Naisen kohtu on todella paljon arvokkaampi evoluution kannalta kuin miehen siittiöt, sen tuhat kertaa perinteisellä tavalla (yhdyntä), satoja miljardeja kertoja nykyteknologian ansiosta. Tämän vuoksi evoluution kannalta parasta on karsia pois miehiä jotka eivät kanna riittäviä geenejä.

Vierailija
550/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ei edes yritä ymmärtää mikä on miesten mielestä kiinnostavaa ja naiset ei edes esitä että olisi kiinnostunut miehiä kiinnostavista asioista kyn naiset on itsekkäitä ja omahyväisiä jotka ei miesten hyvöksi syostu mitäön tekemöän mutta kuitenkin vaatii että miesten on tehtävä kaikkensa naisten eteen

En mä mitään keneltäkään vaadi. Ole juuri sellainen kuin haluat vaan, jopa kannustan sinua olemaan oma itsesi! Ainoastaan sillä tavalla voit löytää itsellesi rakkaan jota kiinnostaa samat asiat! 

Siinä olet oikeassa, että minua ei juuri kiinnosta mikä sinun mielestäsi on kiinnostavaa... Minulla on oma mies, jonka kanssa meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita paljon, vietämme ihanaa aikaa yhdessä kivojen harrastusten parissa. Seksitoiveetkin osuvat yhteen. 

Vierailija
551/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla täysi ja totalitaarinen valta kaikissa pariutumiseen liittyvissä asioissa.  Naisilla tulee olla valta määrätä millaisia miesten tulee olla ja miten miesten tulee toimia.  Tämän toteutumisen varmistamiseksi on kehitetty feminismi ja sosialismi.

Miehet saavat olla mitä ovat. Mutta niin naisilla ja miehilläkin on ja tulee ollakin täysi valta määrittää se, millaisen ihmisen kanssa haluavat olla suhteessa. Mikä muka olisi parempi systeemi kuin tämä? Ihan samoin mies päättää asiasta omalta kohdaltaan.

Pitäiskö naisten siis hyvöjsyö se että jotkut miehet ei halua feministiä, lihavaa tai lapsellista naista eikä aina ala haukkumaan miestä kun mies esittää omat vaatimukset?

Sellaisen miehen kannattaa pysyä erossa naisista jotka ovat feministejä, lihavia tai mielestäsi lapsellisia. Et sinä voi noita naisia vaatia muuttumaan tai sinua haluamaan. 

Vierailija
552/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla se ymmärtäminen on naisille vaikeaa. Olen tarkasti profiilissani kertonut millainen ihminen olen ja millaista elämää vietän (liikun paljon, kalastan, retkeilen ym) ja nainen saattaa kertoa profiilissa tekevänsä samoja asioita mutta sitten käy ilmi ettei häntä kiinnostakaan kyseiset asiat. Nainen saattaa olla vaikka sen verran huonokuntoinen ettei hän pysty harrastamaan vaellusta ja sitten kun on muutaman kerran tapailtu hän voi alkaa väheksyä minun tapaani elää vaikka hän itse profiilissaan antaa elämästään aivan erilaisen kuvan.

Muutaman kerran on käynyt näin eikä suuria odotuksia sille että löytäisin elämääni ihmisen enää juurikaan ole. Olen myös yrittänyt suhdetta jossa olisimme vähemmän yhdessä ja minä harrastaisin omia juttuja yksin ja sitten tekisimme yhdessä jotain muuta mutta ei sekään käy. Nainen haluaa heti alkaa muuttamaan miestä itselleen sopivaksi. 

Vierailija
553/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin. Miehet eivät ole kokemusasiantuntijoita, vaan heidän tulee uskoa mitä naiset sanovat. Teot EIVÄT puhu puolestaan.

Vierailija
554/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?

Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.

"Moi, mitä teet työksesi?"

Työ kertoo myös miehen kiinnostuksenkohteista. Jos on autonasentaja, niin tykkää rassata autoja. Jos on fyysikko, niin tykkää jumpata aivojaan. Jne.

Moni päätyy sattumalta ammattiinsa, ja sinnittelee siinä ammatissa vaikka joku muu ala kiinnostaisi myöhemmin enemmän.

No sittenhän voi sanoa, että "teen työkseni asiaa X, mutta enemmän kiinnostaisi ammatti Y, ja olenkin miettinyt sen vuoksi alan vaihtoa". ja lisäksi kun kertoo itsestään kaikkea muutakin, pystyy työstä huolimatta kertomaan myös persoonastaan. Esim. "Teen työkseni sitä-ja-sitä, mutta varsinainen intohimoni elämässä on XXX, jota olen harrastanut jo pitkään" tms.