Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa

Vierailija
21.10.2025 |

Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?

Kommentit (554)

Vierailija
441/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mitään noloja fb deittinkejä enkä ole sinkku muutenkaan, mutta noin muuten: joo, kiinnostaa ihan vítusti tietää, että Keijo tykkää kalastamisesta ja hyvästä ruuasta (minä itse tykkään pahasta ruuasta, joten pidän aina mielenkiintoisena kun törmään erilaisiin ihmisiin) ja että hänen oma ruhonsa painaa 85 kg. Miekkosen paino on aina kiinnostanut minua ihan hèlvétisti ja koenkin, että 85 kg on täydellisen optimaalinen paino, koska 78 kg olisi aivan hirvittävä paino monella eri tapaa, puhumattakaan jos kilogrammoja olisi sellainen määrä kuin 81. Myös pituus on tärkeä. Minun on totaalisen mahdotonta kuvitella yhteistä tulevaisuutta miekkosen kanssa, jos hän on 177 cm. Tulevaisuuden näkymät ovat HUOMATTAVASTI kirkkaammat, jos varressa on mittaa 180 cm. Sen yli ei mielellään saisi mennä, koska yhteinen tulevaisuus on synkkä, jos pituutta alkaa olemaan siellä 185 cm hujakoilla. Kalastaminen on aina ihan sáátanan mielenkiintoinen aihe. Tykkään usein kysyä, että miltä miekkosesta tuntuu, jos hän saa affenen eikä kuhaa. Tuleeko siitä jonkin sortin masennuksen kaltainen olotila vai onko se neutraali asia. Jne. Tykkään myös puhua siiman pituudesta, koska mielestäni se kertoo miekkosesta paljon sellaisia piilossa olevia asioita. Liian pitkä siima antaa mielestäni ylimielisen vaikutelman, kun taas liian lyhyt siima kertoo huonosta itsetunnosta.

Vierailija
442/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh!

Tätä lukiessa oon kyllä äärimmäisen tyytyväinen, että oon onnistunut törmäämään omaan mieheeni ja vieläpä deittisovelluksessa. En tiedä vaikuttiko, että oltiin jo molemmat 30+ ikäsiä, mutta kyllä alusta asti puhuttiin ihan asioista, (musiikista, maailmanpolitiikasta, arvoista, lapsihaaveista). Ja ilman turhaa small talkia tai paskanjauhantaa mies teki selväksi, että on hyvin kiinnostunut paitsi minusta myös siitä mitä mulla on sanottavaa.

Ihan vinkkinä niille miehille, jotka täällä marmattavat naisten pinnallisuudesta, niin miljoona kertaa innostavampaa on kuulla kehuja älykkyydestään ja mielipiteistään kuin jotain geneeristä 'oot nätti' -kommentointia, joka ei tarkoita yhtään mitään. Kysy mieluummin joku kysymys ja kun siihen vastataan, jatka aiheesta ja osoita, että olet lukenut ja ymmärtänyt vastauksen. Tätä kutsutaan keskusteluksi. Toimii huomattavasti paremmin  kuin dickpick, joka on syytä aina jättää lähettämättä.

Onnea vain kaikille etsijöille, joskus se natsaakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh!

Tätä lukiessa oon kyllä äärimmäisen tyytyväinen, että oon onnistunut törmäämään omaan mieheeni ja vieläpä deittisovelluksessa. En tiedä vaikuttiko, että oltiin jo molemmat 30+ ikäsiä, mutta kyllä alusta asti puhuttiin ihan asioista, (musiikista, maailmanpolitiikasta, arvoista, lapsihaaveista). Ja ilman turhaa small talkia tai paskanjauhantaa mies teki selväksi, että on hyvin kiinnostunut paitsi minusta myös siitä mitä mulla on sanottavaa.

Ihan vinkkinä niille miehille, jotka täällä marmattavat naisten pinnallisuudesta, niin miljoona kertaa innostavampaa on kuulla kehuja älykkyydestään ja mielipiteistään kuin jotain geneeristä 'oot nätti' -kommentointia, joka ei tarkoita yhtään mitään. Kysy mieluummin joku kysymys ja kun siihen vastataan, jatka aiheesta ja osoita, että olet lukenut ja ymmärtänyt vastauksen. Tätä kutsutaan keskusteluksi. Toimii huomattavasti paremmin  kuin dickpick, joka on syytä aina j

Melkein kaikki naiset ovat kauniita, juuri kukaan ei ole älykäs.

Vierailija
444/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies sanoo että naisia kiinnostaa vain raha.

Ruma mies sanoo että naisia kiinnostaa vain komeat.

Ilkeä mies sanoo että naiset vaativat huumorintajua ja empatiaa.

Silti, esim. se rikas ja komea kauramaitoukkeli ei saa rinnalleen kuin pinnallisia gold diggereitä.

Noista miesten kertomista naisten vaatimuksista voi aina päätellä, mitä se mies itse ei ole.

M9ikäs minä olen, kun sanon naisia kiinnostavan vain rentut.

Epäkiinnostava riippakivi. Rentut ovat sentään hauskoja, toisin kuin tönköt tuppisuut, jotka odottavat naisen hoitavan treffeillä puhumisen.

Vierailija
445/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies sanoo että naisia kiinnostaa vain raha.

Ruma mies sanoo että naisia kiinnostaa vain komeat.

Ilkeä mies sanoo että naiset vaativat huumorintajua ja empatiaa.

Silti, esim. se rikas ja komea kauramaitoukkeli ei saa rinnalleen kuin pinnallisia gold diggereitä.

Noista miesten kertomista naisten vaatimuksista voi aina päätellä, mitä se mies itse ei ole.

M9ikäs minä olen, kun sanon naisia kiinnostavan vain rentut.

Epäkiinnostava riippakivi. Rentut ovat sentään hauskoja, toisin kuin tönköt tuppisuut, jotka odottavat naisen hoitavan treffeillä puhumisen.

No nyt meni kyllä aika huti, sillä oon ollu se puheliaampi osapuoli treffeillä. 

Vierailija
446/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei inceleitä kannata opettaa kun ne on kyvyttömiä oppimaan. Ja hyvä vain kun poistuvat geenipoolista.

Tyhmät miehet karsitaan pois tässä sukupolvessa.

Yksinhuoltajien määrä on ollut koko ajan lisääntymään päin, lasten syntyvyys on ollut koko ajan vähenemään päin. Mikä tässä sanoo olevasi oikeassa?

Syntyvyys laskenut ---- karsinta on alkanut. Vain fiksut miehet pääsee lisääntymään. Ne yksinhuoltajat on naisia. Mietippä sitä. 

Eli fiksut miehet on sinusta sellaisia, että he eroavat eivätkä kanna vastuuta jälkeläisestään?

Vierailija
447/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan. Vaan eipä ap myöskään näköjään ymmärrä miehiä. Että se on tasapeli. 

Aika moni nainen silti kuvittelee voittaneensa. Jotain.

Onkin voittanut kun väistää kaltaisesi luodin.  Vaikka se onkin hyvin helppoa. Olet hidas ja pienikaliiberinen luoti.

Perseeni taitaa maistua aika hyvältä kun noin innokkaasti nuoleskelet.

Vierailija
448/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei inceleitä kannata opettaa kun ne on kyvyttömiä oppimaan. Ja hyvä vain kun poistuvat geenipoolista.

Yksinhuoltajien määrä on ollut koko ajan lisääntymään päin, lasten syntyvyys on ollut koko ajan vähenemään päin. Mikä tässä sanoo olevasi oikeassa?

Ne fiksut karsitaan pois. Onkohan tämä ihan tietoista toimintaa?

Vierailija
449/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se selittää linnakundien suosion? (tutkittu tosiasia)

Joo, eikä mua huvita muuttua linnakundiksi, joten elän sit yksin. Mut ainakaan ei tarvi käyttää sitä rahaa yhteenkään naiseen. Voin käyttää sen itseeni.

-eri

Vierailija
450/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys laskenut ---- karsinta on alkanut. Vain fiksut miehet pääsee lisääntymään. Ne yksinhuoltajat on naisia. Mietippä sitä. 

Ne yksinhuoltajat eivät ole lisääntyneet niiden fiksujen miesten kanssa. Ovat lisääntyneet juuri niiden luusereiden kanssa, jotka eivät välitä vastuustaan. Eli molemmat saivat ilmeisesti haluamansa. Sit se yksinhuoltajaäiti myrkyttää lapsensa mielen toistamalla "miehet sitä ja tätä". Ei ilmeisesti se lapsensa etu ole kovin korkealla äidin tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
451/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ketju. Naiset sanovat ettei ulkonäöllä ole väliä ja heti perään miten miehen pitää olla pitkä. Rahalla ei ole väliä, mutta heti perään kerrotaan mikä on vaatimus elintasolle. Ja sitten vielä väitetään ettei olla pinnallisia. En tiedä kuvitteletteko huijaavanne enemmän itseänne vai muita?

Kaiken kruunaa vielä se, että jos mies suoraan sanoo haluavansa kauniin naisen niin hän on pinnallinen sika ja kokoomusm*lkku.

Hyvä tärppi, koska täällä vaaditasn hyvin kokoomuslaista tyyliä mieheltä parisuhteessa. Jaksetaan jauhaa vaikka lopun ikää jostain arvoista, mitkä konkretisoituvat lähinnä siihen, että omaisuutta pitää haalia ja tienata rahaa sitä varten.

Jos nämä akat ovat samoja tyyppejä, jotka vastustavat täällä suureen ääneen kokoomusta, niin eipä siihen voi kuin sanoa, että on sitten koomisiin mittasuhteisiin yltävää tekopyhyyt

Kiinnostava lähestymistapa. Mutta antaisitko pari konkreettista esimerkkiä naisten kokoomuslaisesta ajattelusta?

Kyllähän tuokin arvomaailmaan liittyy, jos raha ja omaisuus nousee keskiöön. Kaikki arvot eivät ole "jaloja" ja pehmeitä arvoja. Juuri tämän takia niihin arvoihin kannattaa kiinnittää huomiota jo alussa - pariudu sellaisen kanssa jonka kanssa arvomaailmat osuvat yksiin. Veikkaan myös, että näissä keskusteluissa ne naiset, jotka puhuvat arvoista, eivät ole rahakeskeisiä naisia. Rahakeskeiset ihmiset eivät tosiaan puhu suoraan rahasta - sen olet havainnut oikein - mutta he eivät naamioi prioriteettiään arvomaailmasta puhumiseen.

Mutta sitten kun tullaan henkilökohtaiseen pariutumiseen, niin siinä on AINA mariinilainen erivapaus. Kaikilla. Ehkäpä sinullakin. Vaikka kuinka listaisi kriteerit ja toiveet, niin kaikki nämä täyttävä ihminen saattaa silti saada pakit, jos henkilökohtaisella tasolla ei ole kemiaa ja vetovoimaa. Ja sama toisinpäin. Vaikka joku ei olisi kaikkien toiveiden mukainen, niin niinkin simppeli asia kuin ihastuminen saa heti aikaan mariinilaisen joustovaran. Näin ihmissuhteet toimivat.

Vierailija
452/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tottakai tärkein

Vierailija
453/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä odotat että miehet kirjoittavat heti jonkun pitkän sepustuksen elämästään ihan tuntemattomalle ihmiselle jota ei ole koskaan tavannut? 

Olen nainen enkä nettideittaile. En vaan pystyisi kertomaan tuntemattomalle mitään itsestäni näkemättä ihmistä. Mun pitää ensin tuntea jotain kautta, jotta voin alkaa edes olemaan kiinnostunut. Enkä ole livetilanteissa ujo, en vaan luota nettiin että mitä siellä koneen takana on. Netissä kuka vaan voi esittää mitä vaan. 

Käytännössä kerroit kaikki ne syyt, miksi yksikään järkevä ihminen ei paljasta mitään yksityisasia netissä kenellekään. Oli kyse sitten deittipalstasta tai mistään muustakaan.

-mies

Mistä yksityisasioiden paljastamisesta tässä on kyse? Eihän kukaan mitään tavattoman henkilökohtaista edes toivo ekoissa viesteissä - päinvastoin, sellainen rajattomuus olisi aika red flag. Mutta on ihan turvallista kertoilla vaikkapa harrastuksistaan, mielenkiinnon kohteistaan, elämäntyylistään. 

Vierailija
454/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä taas keskustelu. Ensin luetellaan parempien ihmisten parempia vaatimuksia ja sitten vollotetaan sivukaupalla ikävistä miehistä, jotka eivät ymmärrä alistua vaatimuksiin.

Voi, ei suinkaan. Miehet saavat kaikin mokomin jatkossakin laittaa naisille sellaisia aloitusviestejä, jotka johtavat ainoastaan välittömään mielenkiinnon loppumiseen ja vasemmalle swaippaamiseen.

Vierailija
455/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä miehet edes tekevät deittipalstaloilla/ sovelluksissa. Valtaosalla vaikuttaa olevan oma tavoite ja naisten ajatusmaailma täysin hukassa.

Monilla on myös suorastaan harhainen suuruuskäsitys itsestään, kun laittavat mahtipontisen vatsa pullistettuna pömpölleen olevan susirumaakin kamalamman lähikuvan itsestään, resuisissa vaatteissa vessan tmv. peilistä. Ei mitään profiilitekstiä, vain tuo yksi kamala kuva. Olisi kiva tietää, luulevatko he olevansa Luojan lahja naisille, ja mitä he luulevat saavuttavansa tuollaisella profiililla? Ajattelevatko he olevansa samalla viivalla itseään esittelevien instabeibien kanssa, jotka poseeraavat vimpan päälle laittautuneina.. Että susiruma möllikkä pallomahoineen ja harottavalla roikkuparralla on puoleensavetävä naisten silmissä? 

Vierailija
456/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku mies kertoa, miksi herättää noin suuren vastareaktion ja suorastaan tunnutaan melkein suuttuvan, jos naiset sanovat, että ei kiinnosta yhtään miehet, joiden aloitusviesti on ulkonäkökehu, pelkkä moikkaus, tai jotka eivät kerro itsestään muita kuin joko tuikitavallisia (työssäkäynti) tai epäolennaisia/triviaaleja tietoja, kuten pituus?

Haluatteko siis mieluummin elää valheellisessa luulossa, että nainen kuin nainen kiinnostuu heti, kun hänelle laittaa viestin "Ootpa kaunis!"

Vierailija
457/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljasta ja makkarasta? 

Vierailija
458/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.

Ja sitä rahaa ei kannata mainita, koska nainen haluaa huomata sen itse.

Itse veikkaisin, että miehet eivät panosta profiiliin siksi, koska eivät katso sen olevan vaivan arvoista. Deittiprofiili on vain siellä joukossa mukana, ja suurin osa ajasta ja energiasta uhrataan "livenä" naisten tapaamiselle. Tai ainakin toivon, että näin ajatus kulkee.

Toki on se niinkin, että jos profiiliin ei lainkaan panosta, ei kontakteja tule senkään vertaa kuin muuten olisi mahdollista.

Vierailija
459/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh!

Ihan vinkkinä niille miehille, jotka täällä marmattavat naisten pinnallisuudesta, niin miljoona kertaa innostavampaa on kuulla kehuja älykkyydestään ja mielipiteistään kuin jotain geneeristä 'oot nätti' -kommentointia, joka ei tarkoita yhtään mitään. Kysy mieluummin joku kysymys ja kun siihen vastataan, jatka aiheesta ja osoita, että olet lukenut ja ymmärtänyt vastauksen. Tätä kutsutaan keskusteluksi. Toimii huomattavasti paremmin  kuin dickpick, joka on syytä aina j

Sulla on kyllä melkoisen ruusuinen kuva siitä mitä nuo "keskustelut" noissa sovelluksissa pääsääntöisesti on. Luonnollisesti ilmiselvät vonkaukset nakkikuvineen kaikkineen on turhanpäiväisiä, mutta suurelle osalle miehistä, vaikka koittaa miten asiallisesti kysyä ja kommentoida takaisin, niin ei siitä seuraa mitään vastavuoroisuutta, vaan paremmin kuulustelu, jossa mies koittaa keksiä loputtoman jonon kysymyksiä saaden takaisin vain parin sanan vastauksia. Kun kysymykset loppuu, niin loppuu "keskustelukin". 

Tästä syystä moni onkin ns lopettanut haaveilun ja skippaa tuon vaiheen kokonaan ja ehdottaa heti tapaamista. Onnistumisprosentti on jotakuinkin sama, mutta säästyy siltä loputtomalta vesikidutukselta, jota tuossa aiemmin kuvailin. 

Vierailija
460/554 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on kyllä melkoisen ruusuinen kuva siitä mitä nuo "keskustelut" noissa sovelluksissa pääsääntöisesti on. Luonnollisesti ilmiselvät vonkaukset nakkikuvineen kaikkineen on turhanpäiväisiä, mutta suurelle osalle miehistä, vaikka koittaa miten asiallisesti kysyä ja kommentoida takaisin, niin ei siitä seuraa mitään vastavuoroisuutta, vaan paremmin kuulustelu, jossa mies koittaa keksiä loputtoman jonon kysymyksiä saaden takaisin vain parin sanan vastauksia. Kun kysymykset loppuu, niin loppuu "keskustelukin". 

Tästä syystä moni onkin ns lopettanut haaveilun ja skippaa tuon vaiheen kokonaan ja ehdottaa heti tapaamista. Onnistumisprosentti on jotakuinkin sama, mutta säästyy siltä loputtomalta vesikidutukselta, jota tuossa aiemmin kuvailin."

Voin vahvistaa kokemuksesi tavismiehenä.

Vaikka naisille yrittää jutella aktiivisen asiallisesti niin hyvin heikot keskustelutaidot heillä tuntuu olevan ja keskustelu on juuri tuollaista yksipuolista kidutusta että nainen ei ikinä kirjoita vastavuoroisesti vaan kaikki pitää nyhtää naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän