Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa

Vierailija
21.10.2025 |

Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?

Kommentit (446)

Vierailija
321/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan, 312, epämääräisiä ja ristiriitaisia jo itse vaatimusten suhteen. Väitetään, että raha on toissijaista ja muut jutut painaa enemmän, mutta silti sanotaan, että kyllä nyt tienata pitää, muuten ei tule kysymyksenkään. Eihän se nyt ole mahdollista, et muut jutut painaa enemmän, mutta slti asetetaan tienaamiseen vaatimus ja tämän pitää täyttyä tai ne muut jutut ei paina mitään.

Teidän höpinänne ei kestä tarkastelua.

Vierailija
322/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, miehet kyllä tietävät mikä naisia kiinnostaa. Sinä vain olet alemman tason nainen, eivätkä miehet jaksa nähdä tarpeeksi vaivaa eteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulle oli tärkeää miehen koulutus & älykkyys ja niin löysinkin oman tutkijani, jonka kanssa oltu yhdessä 21 v. Rahasta siinä ei ollut koskaan kyse.

Vierailija
324/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan, 312, epämääräisiä ja ristiriitaisia jo itse vaatimusten suhteen. Väitetään, että raha on toissijaista ja muut jutut painaa enemmän, mutta silti sanotaan, että kyllä nyt tienata pitää, muuten ei tule kysymyksenkään. Eihän se nyt ole mahdollista, et muut jutut painaa enemmän, mutta slti asetetaan tienaamiseen vaatimus ja tämän pitää täyttyä tai ne muut jutut ei paina mitään.

Kuten jo sinulle on selitetty, niin oman elannon tienaaminen on ihan eri asia kuin se että miehellä pitäisi rahaa määrä x. Onko täällä joku sitten vaatinut, että rahaa pitää olla miehellä tietty summa? Jos on, se on vain sen yhden ihmisen mielipide, ei muuta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin. Jos ei, niin se on vain sinun oma päähän pinttynyt kuvitelma naisten vaatimuksesta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin. 

Älä jumita yhdessä pisteessä, vaan vastaa siihen helppoon ja yksinkertaiseen kysymykseen: mitä ovat ne muut epämääräisiksi sanomasi asiat. 

Vierailija
325/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisova pitkä ja paksu kulli.

Naisten mielestä tärkeintä ja kiinnostavinta miehessä.

Ainoastaan miehiä kiinnostaa nuo asiat. Miksi jotkut miehet kuvittelevat että naisille tärkeää on samat jutut kuin joita itse katselevat muissa miehissä? 💀

Vierailija
326/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
327/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Lukemaan et sitten ole kuitenkaan oppinut... 

Vierailija
328/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, jotka ymmärtävät, ymmärtävät myös, etteivät naiset ole tavoittelemisen arvoisia.

Vierailija
329/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!

Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi. 

Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂

Tuo on rikos, että ei muuta kuin suoraan rikosilmoa netin kautta menemään!

Vierailija
330/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten kuvitelma että naiset olis (puhun nyt yli 20-v. Naisista) olisi jotenkin erityisesti rahan perässä on todella outo?? Ei me asuta missään kehitysmaassa, joka ikinen suomalainen nainen pärjää ihan hiton hyvin ilman yhdenkään äijän rahoja. Sitä paitsi keskimäärin ne äijät on enemmän tarkkoja rahojensa suhteen. Yhtäkään kahvikuppia ei tarjota ilman että sillä saadaan jotain.. oletusarvo on että jos tarjoan jotain, naisen pitää antaa minulle jotain.. huomiota, aikaansa, pesää jne.

Just tämä. Ja yleensä nämä incelit jotka tätä harhakuvitelmaa levittävät ovat itse jotain työttömiä tai minimipalkalla paskatöitä tekeviä luusereita. Ja vielä luulevat että yksikään nainen heidän roposiaan muka havittelee. 

Juu se on hieno kognitiivinen dissonanssi että nämä äijät valittavat jostakin golddigereistä ja itse tienaavat jonkun hikisen 20 tonnia vuodessa ja kerran on espresso housessa suodatinkahvin tarjonnut naiselle joka ei tajunnut antaa pesää. On se rankkaa juu. Olen itse rahakkaissa hommissa naisena ja monella mieskollegalla on kotirouva. Hyvin lämpimästi puhuvat rouvistaan ja pitävät kunnia-asiana, että naisella ja lapsilla on kaikki hyvin ja saavat mitä tarvitsevat. Mutta heillä onkin rahaa ja älyä. Oma mies käy töissä mutta tienaa paljon vähemmän kuin minä, minä sitten maksan meidän kulujamme paljon enemmän. Ei tuollainen euroista hikoilu kuulu kun tyhjänpäiväsille vässyköille.

Vierailija
331/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, 292, kuitenkin täällä aina väitetään, ettei kyse ole rahasta. Miten on mahdollista, ettei kyse ole rahasta, mutta silti tienaaminen on yksi ehdottomista vaatimuksista?

Kiinnostaisiko naisia rikas, koroilla elävä perijämies, joka käyttää aikansa peräkammarissa pelaillen tietokonepelejä? Tuskin. 

Kai se tienaaminen viestii jonkinlaisesta aktiivisuudesta elämässä. Jos tuo perijä on monessa mukana ja tekee asioita, on aktiivinen, voi kiinnostaakin. 

Kummasti raha on täällä silti se, mistä ollaan tarkkoja. Muuten ollaan epämääräisempiä. Olis kiva jos olis tällanen ja kiva jos olis tollanen, mutta sen tarkemmin näitä ei määritellä. Rahan suhteen ollaan kuitenkin jämptejä: sitä pitää olla, muu ei käy.

Silti samaan aikaan väitetään, että raha on toissijaista

Harva on sanonut että sitä rahaa pitää olla. Moni tosin sanoo, että pitää olla työ ja elättää itsensä. Se on aivan yhtä epämääräisesti sanottu kuin että pitää olla kiva tai hauska.

Vierailija
332/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on se ykköskriteeri naisissa, jonka täytyttyä kuka tahansa ja minkälainen tahansa nainen kelpaa? Tää sun logiikkasi nimittäin edellyttää sen, että voi olla vain yksi ainoa kriteeri puolisehdokkaalle...

Vierailija
333/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sinulle on selitetty, niin oman elannon tienaaminen on ihan eri asia kuin se että miehellä pitäisi rahaa määrä x. Onko täällä joku sitten vaatinut, että rahaa pitää olla miehellä tietty summa? Jos on, se on vain sen yhden ihmisen mielipide, ei muuta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin. Jos ei, niin se on vain sinun oma päähän pinttynyt kuvitelma naisten vaatimuksesta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin.

Kiinnostus kirjallisuudesta, taiteesta, koulutus, joku samanhenkisyys, matkustelu ja mitä muita näitä nyt on. Käytännössä ne ei kerro mitään noin löyhästi määriteltynä. Tämän tarkemmin ei osata määritellä näitä tärkeitä vaatimuksia, jotka ovat kuulemma kuitenkin paljon tärkeämpiä kuin ehdoton tienaamisesta.

Väitteen uskottavuus on nollatasoa tuon takia. Valehtelette, koska ette kehtaa myöntää, mikä painaa oikeasti enemmän.

Vierailija
334/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tykkään älykkäistä ja lukevista naisista. Sitä on vain ulkonäön perusteella vaikea päätellä, kuka on oikeasti älykäs. 

Et saa mitään osviittaa profiilitekstistä tähän? Kyllä ainakin itse olen onnistunut seulomaan fiksuja miehiä isosta massasta, ja lukeviakin on löytynyt ihan profiilitekstien perusteella.

Tämä. Kyllähän nuo pystyy aika pitkälti päättelemään toisen tyylistä ja tavasta kirjoittaa. Se mielenkiintoinen teksti nimenomaan on älykästä. 

Vierailija
335/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis katkerat työttömätkö täällä tähän aikaan u l i s e e?

Työssäkäyvä nainen haluaa työssäkäyvän miehen, koska haluaa, että parisuhteessa molemmilla on suunnilleen sama elintaso. Että voidaan tehdä joskus jotain muutakin kuin pakastepizzaa jommankumman luona. Käydä ehkä ulkona syömässä, tai jopa jollain ulkomaan matkalla, ilman, että se pitää sille toiselle tarjota. Ihan että molemmat maksavat osuutensa.

Siihenkin riittää jopa alle mediaanin palkka, jos ei ole peliongelmaisuuspäissään aiheuttanut itselleen ulosottovelkoja.

Nää asiat jotenkin kertoo elämänhallintataidoista ja naiset nyt vaan ei halua olla minkään sosiaalitapauksen hoivaaja...

Kunpa se olisikin näin! Olen nainen ja samaa mieltä kanssasi, mutta valtaosalla naisista tuntuu olevan vaatimuksia miehen työstä, esim. että täytyy tykätä työstään. No hyvä jos ei vihaa työtään päivittäin, mutta iso vaatimus tuo tykkääminen. Ei kaikki mitenkään pääse esim. koulutustaan vastaaviin töihin.

Monelle naiselle miehen täytyy olla korkeasti koulutettu, koulutustaan vastaavassa työssä ja tienata hyvin.

Vierailija
336/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, 331, viitsi olla ihan noin naurettava. Että sekin on jo tulkittu väärin, jos tuon tulkitsee siten, että rahaa pitää tienata? :D

Vierailija
337/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset:

Miksi miehet kertovat pituuden, painon, ammattinsa ja onko heillä lapsia?

Myös naiset:

Miksi pituus puuttuu profiilista? Totta kai oletan miehen olevan lyhyt, ja juuri minä en vain satu tykkäämään lyhyistä miehistä! En myöskään tykkää hintelistä miehistä koska en halua näyttää amatsonilta miehen rinnalla!!!1 Joo ei kiitos työttömille miehille, ammatti kertoo persoonasta ja kunnianhimosta ja määrätietoisesta, ja tottakai se pitää kertoa jos on lapsia koska en ala sijaisäidiksi kenellekään!!!!!!!!!!

Vierailija
338/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on se ykköskriteeri naisissa, jonka täytyttyä kuka tahansa ja minkälainen tahansa nainen kelpaa? Tää sun logiikkasi nimittäin edellyttää sen, että voi olla vain yksi ainoa kriteeri puolisehdokkaalle...

Mistä alkaen nämä teidän kriteerit ovat myös mun kriteetejä ja millä logiikalla päättelet, että jos yksi asettaa yhden ehdottoman kriteerin, niin silloin kaikilla on yksi ehdoton kriteeri? Itse en aseta mitään kriteejä, vaan katson ennakkoluulottomasti mitä tuleman pitää.

Vierailija
339/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaako naista AP edustaa?

Ai että miehille sitten riittää tollaiset vastaukset, mitä ap kertoo? Jos, niin kertoo teistä miehistä paljonkin. 

Ei ihmiseen tutustu minkään tekstin välityksellä, sen oppii tuntemaan vasta kun on tavannut. Onko 2 samassa työpaikassa olevaa naista luonteeltaan samanlaisia ja kuin samasta muotista tehtyjä?

Tekstien (tai niiden puutteen) perusteella rankataan pois ne, keihini ei kiinnosta tutustua. 

Vierailija
340/446 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Miksi miehet kertovat pituuden, painon, ammattinsa ja onko heillä lapsia?

Myös naiset:

Miksi pituus puuttuu profiilista? Totta kai oletan miehen olevan lyhyt, ja juuri minä en vain satu tykkäämään lyhyistä miehistä! En myöskään tykkää hintelistä miehistä koska en halua näyttää amatsonilta miehen rinnalla!!!1 Joo ei kiitos työttömille miehille, ammatti kertoo persoonasta ja kunnianhimosta ja määrätietoisesta, ja tottakai se pitää kertoa jos on lapsia koska en ala sijaisäidiksi kenellekään!!!!!!!!!!

Missasit pointin. Kyllä nuo asiat voi kertoa, ja esim. lapsista on suotavaa ja toivottavaakin kerrottavan. Pointti oli se, että jos tuollaiset asiat on AINOAT mitä kerrotaan, se vaan on aika epäkiinnostavaa. Valtaosa naisista haluaisi tietää, millainen mies on IHMISENÄ. Eli miksi nainen haluaisi treffeille juuri tietyn miehen kanssa? Ei se syy ole miehen pituus tai lapsi, vaan se, millainen persoona se mies on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä