Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuultu moneen kertaan. "Kunhan käy töissä eikä lusmuile, raha ei ratkaise".
Riittää kunhan on kiva koti mukavalla alueella suuressa kaupungissa, auto ei saa olla vanha kosla, käydään ulkomaanmatkoilla, ravintoloissa ja kylpylöissä.
Millä tällaiset hankitaan jos palkka on vaikka selkeästi alle mediaanin? Säästämällä ja joskus tulevaisuudessa? Säästäväinen ei saa olla, koska pihi mies on turn-off.
Ei raha se katsos kiinnosta rahan takia, vaan siksi, että se kertoo miehestä :D
Ihme märehtimistä koko ketju.
Itse olen käynyt suihkussa ja painunut yöelämään. Lähes joka kerta on joku mimmi löytynyt peiton alta seuraavana aamuna.
En omista yhtäkään sometiliä, tai deittiäppiä.
-M43, eronnut, 2-lasta, akateeminen, 50% velkainen omakotitalo, yksityisautoilija, sekaruokainen, tykkää käyttää aikaansa golfaten, crossfitissä ja talvisin rinteessä. Reissut teen kavereiden kanssa pääasiassa, sori. ... mut kiitos, oli hauskaa. Moro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan, 312, epämääräisiä ja ristiriitaisia jo itse vaatimusten suhteen. Väitetään, että raha on toissijaista ja muut jutut painaa enemmän, mutta silti sanotaan, että kyllä nyt tienata pitää, muuten ei tule kysymyksenkään. Eihän se nyt ole mahdollista, et muut jutut painaa enemmän, mutta slti asetetaan tienaamiseen vaatimus ja tämän pitää täyttyä tai ne muut jutut ei paina mitään.
Teidän höpinänne ei kestä tarkastelua.
Kuten jo sinulle on selitetty, niin oman elannon tienaaminen on ihan eri asia kuin se että miehellä pitäisi rahaa määrä x. Onko täällä joku sitten vaatinut, että rahaa pitää olla miehellä tietty summa? Jos on, se on vain sen yhden ihmisen mielipide, ei muuta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin. Jos ei, niin se on vain sinun oma päähän pinttynyt kuvitelma naisten vaatimuksesta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin.
Tuo tyyppi nyt vain haluaa sellaisen hottiksen älykkään, eli on täysi gold-digger. Sellainen nainen haluaa kaltaisensa, ei tuota tyyppiä, ja sekös tätä harmittaa.
Sellainen hottis-älykäs nainen ei mitenkään samaistu tuollaiseen incel-torveloon.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Incelillä taas poksahti verisuoni aivoissa kun samaa ikivanhaa paskaansa pasteaa? Tuo kuvaus on juuri sellainen josta homomiehet kiinnostuvat. Naiset se lähinnä karkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan, 312, epämääräisiä ja ristiriitaisia jo itse vaatimusten suhteen. Väitetään, että raha on toissijaista ja muut jutut painaa enemmän, mutta silti sanotaan, että kyllä nyt tienata pitää, muuten ei tule kysymyksenkään. Eihän se nyt ole mahdollista, et muut jutut painaa enemmän, mutta slti asetetaan tienaamiseen vaatimus ja tämän pitää täyttyä tai ne muut jutut ei paina mitään.
Kuten jo sinulle on selitetty, niin oman elannon tienaaminen on ihan eri asia kuin se että miehellä pitäisi rahaa määrä x. Onko täällä joku sitten vaatinut, että rahaa pitää olla miehellä tietty summa? Jos on, se on vain sen yhden ihmisen mielipide, ei muuta. Koeta päästä yli asiasta ja jatka eteenpäin. Jos ei, niin se on vain sinun oma päähän pinttynyt kuvitelma naisten vaatimukses
Kiinnostus kirjallisuudesta, taiteesta, koulutus, joku samanhenkisyys, matkustelu ja mitä muita näitä nyt on. Käytännössä ne ei kerro mitään noin löyhästi määriteltynä. Tämän tarkemmin ei osata määritellä näitä tärkeitä vaatimuksia, jotka ovat kuulemma kuitenkin paljon tärkeämpiä kuin ehdoton tienaamisesta.
No eihän tienaamisellekaan ole mitään tarkkoja määreitä asetettu 🤦🏻. Mistä sinä olet sellaisen repinyt päähäsi? Tienatahan voi sen verran, että se raha riittää omaan elämiseen ja menoihin, tai tienata voi niin paljon, että rahaa jää ihan tosi paljon yli siitä, mitä oikeasti itse tarvitsisi ja kuluu normaaliin elämään, tai se tienata voi olla ihan mitä tahansa tältä väliltä. Mikä tuossa on sinulle mielestäsi tarkkaa? Siis tarkempaa kuin esim kirjallisuus, taide tai matkustelu?
Ja miksi noita muitakaa pitäisi edes yrittää rajata tarkasti? Matkustelusta pitävä tai sitä haluava voi haluta matkustaa puolisonsa kanssa hyvinkin erilaisissa paikoissa ja kohteissa, eikä vain juuri nimenomaan Aasiassa tai Suomessa tai Keski-euroopassa tai aina vain ja ainoastaan talvella. Taidetta haluava voi nauttia kaikista taiteenmuodoista, mitään pois rajaamatta. Tai vaikka eri taidetta arvostaisikin, niin pystyvät sellaiset ihmiset ihan eri tavalla keskustelemaan aiheesta ja ymmärtämään toista, löytämään samaistumispintaa, kuin ihmisen kanssa, jota taide ei voisi vähempää kiinnostaa. Kirjallisuuden harrastaminen linkittyy moneen muuhunkin ominaisuuteen/asiaan kuin vaan lukemiseen (mm yleissivistys ja älykkyys). Ja monet tuntemani kirjallisuutta harrastavat ovat kiinnostuneita monenlaisesta kirjallisuudesta, ei vain yhdestä genrestä. Itsekin luen eri tyyppisiä ja olen kiinnostunut kuulemaan erilaisista kirjoista, vaikka se tietty suosikkigenrekin löytyy. Miksi ihmeessä minä edes haluaisin jonkun sopivan ehdokkaan torpata ihan vain siksi, että hän ei vaikka lue juuri sitä yhtä tiettyä genreä, jota itse yleensä eniten tykkään lukea, koska luenhan minä itsekin myös muun tyyppisiä?
Toki voi olla ihmisiä, jotka haluavat kumppanin tykkäävän matkustaa nimenomaan vain aurinkorannikoille tai lukevan venäläisiä klassikoita tai harrastavan oopperaa, mutta he varmasti tuovat sen sitten esillekin. Moni muu sen sijaan ei ole niin "rajoittunut". Kuulostaa siltä, että nämä tällaiset sivistykseen tai kulttuuriin liittyvät asiat ovat sinulle täysin vieraita tai epäkiinnostavia aiheita, koska sinusta ne ovat vain jotain hyvin epämääräisiä ja vaikeasti ymmärrettäviä möhkäleitä naisten vaatimuksissa. Noh, sinä vain et ole tällaisille naisille sopiva mies, joten etsi muunlaisia naisia. Ongelma ratkaistu.
Naurettava ketju. Naiset sanovat ettei ulkonäöllä ole väliä ja heti perään miten miehen pitää olla pitkä. Rahalla ei ole väliä, mutta heti perään kerrotaan mikä on vaatimus elintasolle. Ja sitten vielä väitetään ettei olla pinnallisia. En tiedä kuvitteletteko huijaavanne enemmän itseänne vai muita?
Kaiken kruunaa vielä se, että jos mies suoraan sanoo haluavansa kauniin naisen niin hän on pinnallinen sika ja kokoomusm*lkku.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä odotat että miehet kirjoittavat heti jonkun pitkän sepustuksen elämästään ihan tuntemattomalle ihmiselle jota ei ole koskaan tavannut?
Olen nainen enkä nettideittaile. En vaan pystyisi kertomaan tuntemattomalle mitään itsestäni näkemättä ihmistä. Mun pitää ensin tuntea jotain kautta, jotta voin alkaa edes olemaan kiinnostunut. Enkä ole livetilanteissa ujo, en vaan luota nettiin että mitä siellä koneen takana on. Netissä kuka vaan voi esittää mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuultu moneen kertaan. "Kunhan käy töissä eikä lusmuile, raha ei ratkaise".
Riittää kunhan on kiva koti mukavalla alueella suuressa kaupungissa, auto ei saa olla vanha kosla, käydään ulkomaanmatkoilla, ravintoloissa ja kylpylöissä.
Millä tällaiset hankitaan jos palkka on vaikka selkeästi alle mediaanin? Säästämällä ja joskus tulevaisuudessa? Säästäväinen ei saa olla, koska pihi mies on turn-off.
Jos palkka on alle mediaanin, ei kannata deittailla ihmisiä, joiden elämäntyyli on ihan erilainen. On niitä sellaisia naisiakin, joiden palkka on alle mediaanin - onko jokin syy, miksi nämä naiset eivät kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, 331, viitsi olla ihan noin naurettava. Että sekin on jo tulkittu väärin, jos tuon tulkitsee siten, että rahaa pitää tienata? :D
Miksi pitää olla jatkuvasti tulkitsemassa jotain ylimääräistä teksteistä? Miksi ei vaan voi lukea niitä viestejä sellaisena kuin ne on kirjoitettu? Ilman, että pitää kaikkea tulkita sen oman päähän pinttyneen vinouman kautta vaikka väen väkisin 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tällaiset hankitaan jos palkka on vaikka selkeästi alle mediaanin? Säästämällä ja joskus tulevaisuudessa? Säästäväinen ei saa olla, koska pihi mies on turn-off.Jos palkka on alle mediaanin, ei kannata deittailla ihmisiä, joiden elämäntyyli on ihan erilainen. On niitä sellaisia naisiakin, joiden palkka on alle mediaanin - onko jokin syy, miksi nämä naiset eivät kelpaa?
Sellaiset naiset ei ehkä ole niin markkinoilla. Ainakaan itse en ole. Olen köyhä osa-aikatyöllinen ja elämässä menee aika paljon voimia ihan ns. tavallisen arjen elämiseen. En jaksais katsella toista, jolla menee yhtä huonosti ja sitten taas joku jolla menee paremmin ei ymmärtäis mun arkea ja todennäköisesti katsoisi alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ketju. Naiset sanovat ettei ulkonäöllä ole väliä ja heti perään miten miehen pitää olla pitkä. Rahalla ei ole väliä, mutta heti perään kerrotaan mikä on vaatimus elintasolle. Ja sitten vielä väitetään ettei olla pinnallisia. En tiedä kuvitteletteko huijaavanne enemmän itseänne vai muita?
Kaiken kruunaa vielä se, että jos mies suoraan sanoo haluavansa kauniin naisen niin hän on pinnallinen sika ja kokoomusm*lkku.
Mikähän riemu siitä repeäisi, jos perustelisi ulkonäkövaatimuksetkin sillä, että eihän ulkonäöllä sinänsä ole mitään väliä, mutta kun se nyt vaan kertoo naisen luonteesta, persoonasta, asenteesta ym.?
Vierailija kirjoitti:
Ihme märehtimistä koko ketju.
Itse olen käynyt suihkussa ja painunut yöelämään. Lähes joka kerta on joku mimmi löytynyt peiton alta seuraavana aamuna.
En omista yhtäkään sometiliä, tai deittiäppiä.
-M43, eronnut, 2-lasta, akateeminen, 50% velkainen omakotitalo, yksityisautoilija, sekaruokainen, tykkää käyttää aikaansa golfaten, crossfitissä ja talvisin rinteessä. Reissut teen kavereiden kanssa pääasiassa, sori. ... mut kiitos, oli hauskaa. Moro!
Sitä ne urheiluharrastukset teettää. Ja pääkin on jossain kondiksessa kun ei somea tartte. Tällä palstalla oot kuitenkin...
Monet nykynaiset on ihan tööt. Ne ei edes ite tiedä mitä haluavat ja tarvivat, paitsi jotain elämän rinnalla aivan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän höpinänne ei kestä tarkastelua.
Mikä sinulle on se ykköskriteeri naisissa, jonka täytyttyä kuka tahansa ja minkälainen tahansa nainen kelpaa? Tää sun logiikkasi nimittäin edellyttää sen, että voi olla vain yksi ainoa kriteeri puolisehdokkaalle...
Mistä alkaen nämä teidän kriteerit ovat myös mun kriteetejä ja millä logiikalla päättelet, että jos yksi asettaa yhden ehdottoman kriteerin, nii
Eihän ne mistään lähtien ole ollut myös sinun kriteereitä! Kukaan ei ole sellaista edes vihjannut. Tuossahan nimenomaan kysytään niitä JUURI SINUN kriteereitäsi. Opettele lukemaan. Ihan sinun omalla logiikallasi tuon kysymyksen esitin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus kirjallisuudesta, taiteesta, koulutus, joku samanhenkisyys, matkustelu ja mitä muita näitä nyt on. Käytännössä ne ei kerro mitään noin löyhästi määriteltynä. Tämän tarkemmin ei osata määritellä näitä tärkeitä vaatimuksia, jotka ovat kuulemma kuitenkin paljon tärkeämpiä kuin ehdoton tienaamisesta.
Väitteen uskottavuus on nollatasoa tuon takia. Valehtelette, koska ette kehtaa myöntää, mikä painaa oikeasti enemmän.
Missä sinä olet määritellyt kuinka paljon naiset sitä rahaa miehillä tulee olla että kiinnostaa?
100€? 100 miljoonaa€?
Aivan yhtä epäselvää sun määrittelyt ovat kuin se, että "kulttuurin pitää kiinnostaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tällaiset hankitaan jos palkka on vaikka selkeästi alle mediaanin? Säästämällä ja joskus tulevaisuudessa? Säästäväinen ei saa olla, koska pihi mies on turn-off.Jos palkka on alle mediaanin, ei kannata deittailla ihmisiä, joiden elämäntyyli on ihan erilainen. On niitä sellaisia naisiakin, joiden palkka on alle mediaanin - onko jokin syy, miksi nämä naiset eivät kelpaa?
Osa naisista on köyhiä, koska arvot on muuta kuin raha. Niillä on sitten kovemmat vaatimukset muilla elämänalueilla esim. miehen maailmankuvan suhteen.
Osa naisista on köyhiä, koska erilaiset ongelmat elämässä on estäneet rahan hankkimisen. Voi olla, että naisia on vaikea tavoittaa, tai sitten niiden ongelmien vuoksi ne naiset ei ole kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole noihin varaa tai et ole noista kiinnostunut, niin miksi ihmeessä edes lähestyisit tuollaista naista tai käytät sellaiseen tutustumiseen aikaasi??
Onpa harvinaisen tyhmä mies palstailemassa...
Osaatko, 355, lukea? Vastaus kysymykseesi oli viestissä, jota lainasit. Toisin kuin luulet, mulla ei ole mitään kriteerejä (ts. ennakkoluuloja.)