Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanpa lävistyksistä.. ja tatuoinneista! :)

Vierailija
14.04.2007 |

Mitäs lävistyksiä teillä on?

Entä minkälaisia tatuointeja ja missä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio sitä tähän kuvailla :-)

Vierailija
2/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo ees harkinnut sellasta, vaikka monilla kavereilla tosi kivoja onkin. Lävistyksiä korvissa yhteensä 4, kolme korvalehdissä ja yks rustossa. Riittävät mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiä on ollut korvissa, kulmassa ja navassa. Napa ja kulmalävistys " kasvoi" pois. Korviksia en ole käyttänyt vuosiin, koska korostavat hörökorviani.

Vierailija
4/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksäs " tilauksessa" ;). Kuvailemaan,en ala, heti tunnistettais! :)

Vierailija
5/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiä ei enää yhtään :(

Oli kielessä, alahuulessa ja tuossa silmien välissä. Jälkimmäistä harkitsen uudestaan, mutta en tiedä miten se vaikuttaa töiden saamiseen... Lävistyksiä ei opettajahommissa niin hyvällä katsota...

Vierailija
6/7 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa teettää lävistys ja millaine on hoitojakso napa, huuli ja kieli lävistyksellä? Ja miten se kasvaa pois niinkö ettei pidä korua vai??? kauanko se kestää ja kuinka paljon se sattuu sattuuko enemmän kuin synnytys???

Entä tatuoinnit paljon maksaa ja miten hoidetaan? Miten se aika siihen tilataan mennäänkö sitä vain sinne liikkeeseen ja sanotaan minä haluan tuon vai saako ensin katsella ja sit sanoo että tuo. Vai voiko vaan mennä kattelemaan muuten vaan ja jos jostain tykkää ja sit voi vaikka jonku ajan varata milloin menee teettämään että ehtii miettiä asiaa. Ja keskustellaanko siitä henkilökunnan kanssa ja mitä puhutaan jos puhutaan? Näkeekö netistä valmiita malleja ja varmaan pystyy itse myös oman mallin suunnitelemaan mitä siihen sit tarvitaan?

Vierailija
7/7 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maksaa teettää lävistys ja millaine on hoitojakso napa, huuli ja kieli lävistyksellä? Ja miten se kasvaa pois niinkö ettei pidä korua vai??? kauanko se kestää ja kuinka paljon se sattuu sattuuko enemmän kuin synnytys???

Näihin saa vastauksen parhaiten jonkun lävistysliikkeen sivuilta (Google).

Lävistyksen teko ei kauaa kestä, riippuu toki paikastakin. Sekunnin pari pääasiassa.

Lävistyksien teko harvemmin sattuu. Kielilävistys oli minulla täysin kivuton!

Entä tatuoinnit paljon maksaa ja miten hoidetaan? Miten se aika siihen tilataan mennäänkö sitä vain sinne liikkeeseen ja sanotaan minä haluan tuon vai saako ensin katsella ja sit sanoo että tuo. Vai voiko vaan mennä kattelemaan muuten vaan ja jos jostain tykkää ja sit voi vaikka jonku ajan varata milloin menee teettämään että ehtii miettiä asiaa. Ja keskustellaanko siitä henkilökunnan kanssa ja mitä puhutaan jos puhutaan? Näkeekö netistä valmiita malleja ja varmaan pystyy itse myös oman mallin suunnitelemaan mitä siihen sit tarvitaan?

Netistä näkee malleja. Hinta riippuu tietenkin kuvasta! Kuvan koko, värit ym. vaikuttavat.

Usein homma menee niin, että menet liikkeeseen (sielläkin ihan pirusti kuvia), katselet ja keskustelet tatuoijan kanssa. Varataan aika ja maksetaan varausmaksu (joka riippuu liikkeestä).