Entinen poikaystävä teinivuosilta otti yhteyttä, uhka vai mahdollisuus?
Noniin, arvon palstalaiset, mitä mieltä? Käytän aika harvoin sosiaalista mediaa ja nyt pitkästä aikaa kirjauduin vanhalle tililleni. Huomasin että sinne oli tullut kaveripyyntö entiseltä poikaystävältäni, jonka pyynnön parin viinilasillisen jälkeen päätin hyväksyä. Käytän "poikaystävä" nimitystä, sillä olimme teinejä seurustellessamme. Olimme yhdessä 13-17 ikäisinä noin nelisen vuotta. Kerroin, että olen tulossa kotipaikkakunnalle äitiäni tapaamaan parin viikon päästä, ja hän kutsui minut oluelle, syömään tai vaikka hänen luoksen elokuvaa katsomaan.
Menenkö vai en? Molemmat olemme sinkkuja, lapsettomia eikä oikein muutakaan estettä olisi. Aikanaan erosimme siksi, että toinen lähti toiseen suuntaan opiskelemaan ja toinen toiseen, eli mitään konfliktia suhteessa ei ollut. Molemmat olemme tällä hetkellä reilut 30-vuotiaita.
Jotenkin kutkuttaa ajatus nähdä hänet, mutta en sitten tiedä. Kertokaa ajatuksianne?
N32
Kommentit (22)
Kerron taas isästäni (hänestä siksi, koska hänelle vaan sattui kaikkea, niinkuin minullekin ....).
Oli saanut joulukortin, joltain täysin tuntemattomalta naiselta, ja vielä toiselta puolelta maata. Ihmeteltiin sitä, kysyin, et jos se on joku niistä sun existä (ennenkuin tapasi mun äidin)? Ei saanut päähän ja se jäi täysin epäselväksi.
Vuosia myöhemmin, isän 1 vuotta nuorempi sisko soitti isälle/veljelleen ja pyysi anteeksi, kaikkea. Isä vastasi siihen, ettei ole mitään anteeksipyydettävää. Kuulin, että tädillä sitten diag. muistisairaus ja kait jollain lailla halusi välit selviksi.
Nuo nyt mulle tulee mieleen.
No voihan siinä särkyä illuusio menneisyydestä. Kuulostaa varmaan aika typerältä ja vähän sitä se ehkä onkin, mutta joskus on parempi elää mitä jos maailmassa.
Itse kyllä katsoisin tämän kortin ehdottomasti