Sinä joka olet lihava! Mikset laihduta liikakilojasi pois?
Oletko masentunut, etkö väkitä muuten terveydestäsi vai mikä siihen on syynä ettet laihduta itseäsi terveisiin mittoihin?
Kommentit (47)
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi et ap. hallitse oikeinkirjoitusta, vaikka Suomessa ilmainen koulutus? Oletko masentunut?
Sittenhän en olisi enää lihava. Olen rakentanut identiteettini sen ympärille.
Hyvä olla vähän lisä kiloja. Ei tule kylmä talvella.
Pieni ylipainoni ei haittaa minua juurikaan.
Mikä olis se palkinto, minkä siitä saisi? Nii just ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi et ap. hallitse oikeinkirjoitusta, vaikka Suomessa ilmainen koulutus? Oletko masentunut?
Tai miksi hän on niin kiinnostunut toisten henkilökohtaisista asioista? Viiraa omassa päässä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkirjoitus vaatii opettelua,laihdutus ei vaadi yhtään mitään,päinvastoin, ei tarvi ku jättää syömättä maha pinkeeksi .
Jotkut eivät osaa kirjoittaa oikein ja toiset taas eivät halua laihduttaa.
Kärsin mielen velttoudesta, ja se on jonkun muun syy.
Miten sinäkin käyttäisi aikasi, jos kaikki olisi ihanne mitoissa ja painoisia? Miten kävisi sun egolle? Luulen, kurjasti.
Your report is already on moderation process!
Laihdutan kyllä, mutta kilot eivät lähde yhdessä päivässä. Ja jojolaihdutus vain pahentaisi tilannetta.
Näin mulle vaan tapahtui. Ja en jaksa enää välittää.
Aina, kun olen laihduttanut itseni normipainoon, mun nuppi ei kestä sitä vaan sekoaa.
Tykkään herkuista liikaa.