Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aseksuaali mies, kysy aiheesta

Vierailija
19.10.2025 |

Ehkä saan korjattua väärinkäsityksiä

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huuhdot jauhenlihan?

Vierailija
62/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras liukuvoide anaaliseksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asek-mies ja ketjua lukiessa yritin, ja siis yritin aidosti kiinnostua muiden mielipiteistä. Sen verran kuitenkin, että en ole ylimielinen. Hyvää päivänjatkoa. 

Tämä minua aseksuaalimiehissä juuri mietityttää, sillä kokemukseni on, että miehiä kiinnostaa naisissa lähinnä paneminen. Ja muutoin nauttivat lähinnä toistensa seurasta. Että muuttuuko tuo vai onko tilanne sitten se, että naiset eivät kiinnosta millään tasolla.

Hyvännäköiset naiset kiinnostaa myös visuaalisesti ja etenkin naisellisilta muodoiltaan. Ikää kun tulee, niin tarve päästä välittömästi panemaan ei välttämättä ole päällimmäisenä mielessä. Eikä silti tarvitse olla asekersantti, eiku aseksuaali.

Vierailija
64/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko testot normaalilla tasolla?

Vierailija
65/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asek-mies ja ketjua lukiessa yritin, ja siis yritin aidosti kiinnostua muiden mielipiteistä. Sen verran kuitenkin, että en ole ylimielinen. Hyvää päivänjatkoa. 

Tämä minua aseksuaalimiehissä juuri mietityttää, sillä kokemukseni on, että miehiä kiinnostaa naisissa lähinnä paneminen. Ja muutoin nauttivat lähinnä toistensa seurasta. Että muuttuuko tuo vai onko tilanne sitten se, että naiset eivät kiinnosta millään tasolla.

Hyvännäköiset naiset kiinnostaa myös visuaalisesti ja etenkin naisellisilta muodoiltaan. Ikää kun tulee, niin tarve päästä välittömästi panemaan ei välttämättä ole päällimmäisenä mielessä. Eikä silti tarvitse olla asekersantti, eiku aseksuaali.

Eli siis esteettisesti. Itsekin pidän naisellisuutta esteettisenä, mutta en koe sitä seksuaalisesti kiihottavana. Maskuliinisia muotoja en pidä edes esteettisinä vaan karuina.

Vierailija
66/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen a-seksuaali nainen.

Seksi kiinnostaa muutaman kerran vuodessa. On niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoista puuhattavaa. Etten edes aina muista koko seksiä.

Mites sinä a-seksuaali mies. Ajatteletko koskaan seksiä? 

Et siis ole a-seksuaali. Ei heitä kiinnosta seksi lainkaan.

Väärin. Aseksuaalia voi kiinnostaa seksi, mutta ei kiinnostu kenestäkään seksuaalisesti. Wikipedia kertoo aika hyvin.

Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa ihminen kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.

Vierailija
67/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti aseksuaalisena naisena haluan kysyä ei-aseksuaaleilta naisilta: Kiihotutteko siis miehistä ihan spontaanisti, vai vaatiiko lähempää kanssakäymistä?

Itse en ole koskaan tavannut miestä, joka pelkällä olemisellaan kiihottaisi minua. Mutta on tapahtunut sitä, että yllättäen kiihotun siitä, kun väärä mies laittaa kätensä alaselälleni. Oman mieheni kanssa olen ollut jo 15 vuotta, enkä koskaan ole kiihottunut hänestä. Spontaanisti seksihaluja on tullut minulle hänen seurassaan ehkä max 10 kertaa. Masturbointihaluja minulle tulee usein spontaanisti esim. romanttisista tv-ohjelmista. Seksifantasioita minulle on tullut elämäni aikana hyvin harvoin ja vain muutamasta miehestä, mutta ei koskaan omasta miehestä.

Olen yrittänyt lokeroida itseäni aseksuaaliksi, mutta toisaalta en ole varma, koska en kuitenkaan ole täysin seksihaluton. 

N35

Minulla seksuaalisuus on ollut vaihtelevaa koko iän. Nuoresta lähemmäs kolmekymppiseen kiihotuin ihan tuntemattomista miehistä. Heidän ulkonäöstään, tuoksustaan, joskus pelkkä silmien katse sai pöksyt kostumaan. Kun olin pitkässä suhteessa ei enää ulkonäkö saanut aikaan reaktiota, siihen tarvittiin ensin kosketus. Loppujen lopuksi ei sekään riittänyt joten erottiin. Nykyään koen itseni melkeinpä aseksuaaliksi, ehkä ovulaation aikaan saatan fantasioida seksistä jonkun kanssa mutta ei pelkkä miehen läsnäolo saa enää sukkia pyörimään jaloissa. Suudelma muuten viehättävältä, ehkä.

sinkkunainen 38

sinkkunainen 38

Vierailija
68/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas vallallaan käsitys ettei aseksuaali ole kiinnostunut seksistä. Koko aseksuaalisuuden määritelmä perustuu siihen ettei ole kiinnostunut seksuaalisesti MUISTA. Kuten muutkin suuntautumiset, aseksuaali tarkoittaa nimensä mukaisesti seksuaalista kiinnostusta ei kehenkään.

T. Aseksuaali joka ei harrastaisi mistään hinnasta seksiä toisen ihmisen kanssa mutta rakastaa itsetyydytystä

Vierailija
69/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas vallallaan käsitys ettei aseksuaali ole kiinnostunut seksistä. Koko aseksuaalisuuden määritelmä perustuu siihen ettei ole kiinnostunut seksuaalisesti MUISTA. Kuten muutkin suuntautumiset, aseksuaali tarkoittaa nimensä mukaisesti seksuaalista kiinnostusta ei kehenkään.

T. Aseksuaali joka ei harrastaisi mistään hinnasta seksiä toisen ihmisen kanssa mutta rakastaa itsetyydytystä

Ja tämähän se nimenomaan loukkaa seksuaalisia ihmisiä, kun heistä ei aseksuaali kiinnostu. Tätä ihmettelen, ei homot tai lesbot saa samanlaista vihaa. Jostain syystä aseksuaali loukkaa kaikkia🙄

Vierailija
70/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhana ukkona vetää mieluummin lapaseen kuin menee tositoimiin, silti nuoria naisia on kiva katsella

Vierailija
71/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tiesit että olet aseksuaali?

Haluaisitko perheen ja/tai parisuhteen?

Vierailija
72/72 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tiesit että olet aseksuaali?

Haluaisitko perheen ja/tai parisuhteen?

Joskus 25-vuotiaana monen mutkan kautta päädyin siihen. En ole tavannut tähän mennessä ihmistä jonka kanssa haluaisin perheen/parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän