Olen aseksuaali mies, kysy aiheesta
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Näin meitä on monenlaisia. Itse en ole kertonut aseksuaalisuudestani kenellekään muille kuin noille kahdelle ystävämiehelle, jotka ymmärtävät ja hyväksyvät asian. Heillä oli tutustumisemme alussa toiveena fyysinen suhde, mutta koska luottamuksemme oli syvä, kerroin heti asian oikean laidan.
Olen siis se nainen joka kirjoitti aiemmin tälle palstalle ja kertoi elämäntarinansa.
Minä olen a-seksuaali nainen.
Seksi kiinnostaa muutaman kerran vuodessa. On niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoista puuhattavaa. Etten edes aina muista koko seksiä.
Mites sinä a-seksuaali mies. Ajatteletko koskaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä seksi tuntuu sinusta? Mistä tiedät olevasi aseksuaali?
Epäilemättä samalta, kuin jos ihminen harrastaa seksiä tuntematta seksuaalista vetoa seksikumppaniin, tästä on varmasti usealla ei aseksuaalillakin kokemusta.
Tiedän siitä, ettei kukaan ihminen herätä minussa halua seksuaaliseen kanssakäymiseen, mitä se halu sitten tarkoittaakaan. Minulla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko parisuhdetta tai vuorovaikutusta naisen kanssa vai ovatko he sinulle täysin evvk?
En kaipaa parisuhdetta tai vuorovaikutusta naisten kanssa siksi, että kyse on naisesta. Romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä naiset ovat minulle täysin evvk, mutta ei tietenkään ihmisinä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aromanttinen vai romanttinen aseksuaali?
Sanoisin, että arormanttinen, ehkä yhden kerran poikkeuksella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko autismin kirjolla?
en
Vierailija kirjoitti:
Oletko syönyt nuorena/lapsena jotain masennuslääkkeitä esim. Ssri?
en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko parisuhdetta tai vuorovaikutusta naisen kanssa vai ovatko he sinulle täysin evvk?
En kaipaa parisuhdetta tai vuorovaikutusta naisten kanssa siksi, että kyse on naisesta. Romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä naiset ovat minulle täysin evvk, mutta ei tietenkään ihmisinä muuten.
No onko sinulla naisystäviä? Pidätkö naisista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se huvittaa aina kuinka seksuaaliset loukkaantuu siitä kun joku ei ole kiinnostunut heidän aktiviteeteistaan. Ihan kuin se olisi suora loukkaus heitä kohtaan jos jotain ei kiinnosta paneskelu. Ja tätä huomaa varsinkin miehissä. Aseksuaali nainen on suorastaan miehille inhon ja haukkumisen kohde, joskus myös haaste. Toki kanssasisaretkin osaa. Kerroin joskus aseksuaalisuudestani ystävälleni ja hän parahti kuinka jään paitsi maailman suurimmasta nautinnosta. Enpä nyt tiedä kun samainen ystävätär avautui siitä kuinka häntä inhottaa miehen tapa räplätä sormella väärää paikkaa mutta antaa niin tehdä kun ilman sitä ei toisella seiso
He häpeävät omaa käytöstään ja pyrkivät normalisoimaan sen koskettamaan kaikkia, sillä perversiot näyttävät usein aika ällöiltä ei-perversoituneiden silmissä.
Olen asek-mies ja ketjua lukiessa yritin, ja siis yritin aidosti kiinnostua muiden mielipiteistä. Sen verran kuitenkin, että en ole ylimielinen. Hyvää päivänjatkoa.
Mahdollisesti aseksuaalisena naisena haluan kysyä ei-aseksuaaleilta naisilta: Kiihotutteko siis miehistä ihan spontaanisti, vai vaatiiko lähempää kanssakäymistä?
Itse en ole koskaan tavannut miestä, joka pelkällä olemisellaan kiihottaisi minua. Mutta on tapahtunut sitä, että yllättäen kiihotun siitä, kun väärä mies laittaa kätensä alaselälleni. Oman mieheni kanssa olen ollut jo 15 vuotta, enkä koskaan ole kiihottunut hänestä. Spontaanisti seksihaluja on tullut minulle hänen seurassaan ehkä max 10 kertaa. Masturbointihaluja minulle tulee usein spontaanisti esim. romanttisista tv-ohjelmista. Seksifantasioita minulle on tullut elämäni aikana hyvin harvoin ja vain muutamasta miehestä, mutta ei koskaan omasta miehestä.
Olen yrittänyt lokeroida itseäni aseksuaaliksi, mutta toisaalta en ole varma, koska en kuitenkaan ole täysin seksihaluton.
N35
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut vastauksia
Näki varmaan noi muutamat etusivun perseilyviestit, eikä varmaan paljoa kiinnostanut vastailla sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti aseksuaalisena naisena haluan kysyä ei-aseksuaaleilta naisilta: Kiihotutteko siis miehistä ihan spontaanisti, vai vaatiiko lähempää kanssakäymistä?
Itse en ole koskaan tavannut miestä, joka pelkällä olemisellaan kiihottaisi minua. Mutta on tapahtunut sitä, että yllättäen kiihotun siitä, kun väärä mies laittaa kätensä alaselälleni. Oman mieheni kanssa olen ollut jo 15 vuotta, enkä koskaan ole kiihottunut hänestä. Spontaanisti seksihaluja on tullut minulle hänen seurassaan ehkä max 10 kertaa. Masturbointihaluja minulle tulee usein spontaanisti esim. romanttisista tv-ohjelmista. Seksifantasioita minulle on tullut elämäni aikana hyvin harvoin ja vain muutamasta miehestä, mutta ei koskaan omasta miehestä.
Olen yrittänyt lokeroida itseäni aseksuaaliksi, mutta toisaalta en ole varma, koska en kuitenkaan ole täysin seksihaluton.
N35
Minulle seksuaalisuus on henkinen asia. Se kyllä herää jos joku esim. tuijottaa minua seksuaalisesti, sillä tämä on eyefuckaamista. Mutta koska olen ymmärtänyt tämän, välttelen miesten huomion herättämistä, jotta en joudu tällaisten loitsujen kohteeksi.
Niin ei ole tainnut koskaan käydä, että olisin kiinnostunut miehestä ilman, että tämä on tuolla tavoin ensin loitsinut minut. Useimmiten pariutuminen on tapahtunut niin, että näen miehessä jotakin muuta kiinnostavaa, ja sitten joudun tuon loitsun alle. Mutta tätä ei ole tapahtunut enää vuosiin, kun ymmärsin miten mekaniikka toimii ja osaan siltä suojautua.
Minkäänlainen halu tai himo ei ole osa arkeani ilman tällaista mieslähdettä siis. Itsetyydytystä harrastan joskus, mutta sekin on vähän sellaista kuin sadeaamuna lenkille lähtö, että jaksaako vai ei jaksaako, vaikka ihan hauskaltahan se tuntuu jos jaksaa lähteä. Lisäksi koen olevani vapaampi, jos ja kun ei ole ehdollistumaa seksiin tai edes itsetyydytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen asek-mies ja ketjua lukiessa yritin, ja siis yritin aidosti kiinnostua muiden mielipiteistä. Sen verran kuitenkin, että en ole ylimielinen. Hyvää päivänjatkoa.
Tämä minua aseksuaalimiehissä juuri mietityttää, sillä kokemukseni on, että miehiä kiinnostaa naisissa lähinnä paneminen. Ja muutoin nauttivat lähinnä toistensa seurasta. Että muuttuuko tuo vai onko tilanne sitten se, että naiset eivät kiinnosta millään tasolla.
Runkkaatko ikinä?
Oletko nähnyt unta että harrastat seksiä esim Pamela Andersonin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen a-seksuaali nainen.
Seksi kiinnostaa muutaman kerran vuodessa. On niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoista puuhattavaa. Etten edes aina muista koko seksiä.
Mites sinä a-seksuaali mies. Ajatteletko koskaan seksiä?
Et siis ole a-seksuaali. Ei heitä kiinnosta seksi lainkaan.
ikävä kuulla, että olet impotentti