Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aseksuaali mies, kysy aiheesta

Vierailija
19.10.2025 |

Ehkä saan korjattua väärinkäsityksiä

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt nuorena/lapsena jotain masennuslääkkeitä esim. Ssri? 

Vierailija
22/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä siitä, että sulla ei kertakaikkiaan muna seiso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autismin kirjolla?

Vierailija
24/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi voi aseksuaalista tuntua fyysisesti hyvältä, mutta se ei vaan kiinnosta yhtään. Eli koskaan ei tee mieli, mutta jos on pakko kuten suhteessa monesti on, niin sitä voi harrastaa.

Ei ole pakko harrastaa parisuhteessa seksiä.

Ei ole ei, mutta hyvin äkkiä se suhde kaatuu jos ei harrasta seksiä kun toinen haluaisi. Aseksuaalien suhteessa tämmöistä ongelmaa ei ole. Itsellä matala libido ja haluan seksiä ehkä pari kertaa vuodessa jos sitäkään. Kun olen yrittänyt olla oma itseni niin eipä se suhde kukoista kun ei seksiä ole, toinen kokee tällöin etten hänestä välitä. Ehkä pitäisi etsiä aloittajan kaltainen mies tai avoin suhde

Vierailija
25/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaipaatko läheisyyttä?

2. Pidätkö lainkaan pusuttelemisesta tai suutelemisesta?

Vierailija
26/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja vaan aseksuaalinen nainen.Kerron tässä  tarinani. Olin vuosia parisuhteissa, olin nätti nuori nainen ja iskuyrityksiä minuun kohdistui paljonkin. Ne olivat vastenmielisiä, vaikka miehet olivat kiinnostavia ja fiksuja sinänsä. Parisuhteenikin muuttui kaveruudeksi, koin seksin ahdistavaksi. Silloin olin ajatellut, että kuuluu normeihin seurustella yms. Elin pitkään yksin, ihmettelin, miksi en halua enää fyysistä läheisyyttä. Sitten luin aseksuaalisuudesta ja ymmärsin viimein mistä on kyse. Se oli helpotus, minulla on nyt pari läheistä miespuolista kaveria ilman seksiä. Tunnen heitä kohtaan lämpöä ja hellyyttä, mutta aseksuaalisuudesta en ole tiedottanut julkisesti. Se on ehkä  vielä hieman tuntemattomampi seksuaalivähemmistöjen asia. Toisaalta, miksi puhuisin seksistä muutenkaan, se ei kuulu elämääni.

Vierailija
27/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja vaan aseksuaalinen nainen.Kerron tässä  tarinani. Olin vuosia parisuhteissa, olin nätti nuori nainen ja iskuyrityksiä minuun kohdistui paljonkin. Ne olivat vastenmielisiä, vaikka miehet olivat kiinnostavia ja fiksuja sinänsä. Parisuhteenikin muuttui kaveruudeksi, koin seksin ahdistavaksi. Silloin olin ajatellut, että kuuluu normeihin seurustella yms. Elin pitkään yksin, ihmettelin, miksi en halua enää fyysistä läheisyyttä. Sitten luin aseksuaalisuudesta ja ymmärsin viimein mistä on kyse. Se oli helpotus, minulla on nyt pari läheistä miespuolista kaveria ilman seksiä. Tunnen heitä kohtaan lämpöä ja hellyyttä, mutta aseksuaalisuudesta en ole tiedottanut julkisesti. Se on ehkä  vielä hieman tuntemattomampi seksuaalivähemmistöjen asia. Toisaalta, miksi puhuisin seksistä muutenkaan, se ei kuulu elämääni.

Aseksuaalisuus on erittäin yleistä. On naisia, jotka ovat täysin aseksuaalisia ja sellaisia, jotka ovat empaattisesti seksuaalisia (=kiihottuvat kun heistä kiihotutaan). Tiedän vain vähän jos ollenkaan naisia, jotka kiihottuisivat esim. miehen kuvasta.

Vierailija
28/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kuulu koirat tai lapset elämään, mutta kyllä siitä sanon treffeillä kun haluan kuitenkin parisuhteen ja osalla nuo kuuluu elämään, kuten osalla seksikin kuuluu elämään. Olisi typerää jos treffailisin ihmistä js hän ei kertoisi olevansa aseksuaali, aika olennainen tieto minulle. Toki jos haluat elää elämäsi yksin niin ymmärrettävää.

Vierailija
29/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi voi aseksuaalista tuntua fyysisesti hyvältä, mutta se ei vaan kiinnosta yhtään. Eli koskaan ei tee mieli, mutta jos on pakko kuten suhteessa monesti on, niin sitä voi harrastaa.

On se sitten kumma jos se hyvältä tuntuva seksi ei kiinnosta siinä missä hyvältä maistuva ruoka tai muukin. Kai sitä nyt mielellään harrastaa jos tuntuu kerran hyvältä. Itse taas en tuntuvuusosastolla saa seksistä yhtään mitään joten siksi en näe mitään järkeä sitä harrastaa, sama kun katsoisi maalin kuivumista.

Vierailija
30/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on erittäin yleistä. On naisia,

Itse taas en tiedä yhtäkään naista joka ei kiihottuisi miehistä tai kumppanistaan. Osa toki  on vähän liian p e niskeskeisiä eikä se itse vehkeen haltija ole niin kiinnostava:D

Vierailija
31/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sitten kumma jos se hyvältä tuntuva seksi ei kiinnosta siinä missä hyvältä maistuva ruoka tai muukin. Kai sitä nyt mielellään harrastaa jos tuntuu kerran hyvältä. Itse taas en tuntuvuusosastolla saa seksistä yhtään mitään joten siksi en näe mitään järkeä sitä harrastaa, sama kun katsoisi maalin kuivumista.

Mulle hyvä ruoka tuo henkisestikin hyvän olon mitä seksi ei, orgasmi on fyysinen sekunnin mielihyvän tunne kuten p*skantaminen, mutta en silti ole halukas menemään ähkimään pytonia vain sen vuoksi että se onkin hyvän ja helpottavan tuntuista

Vierailija
32/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksi" on aivan eri asia kuin hyvä ruoka. Ruokaa saa juuri silloin ja sen määrän mitä itse haluaa, eikä se esimerkiksi häpäise itseä tai tuijota sinua ällöttävästi oksettavine ajatuksineen. Jopa itsetyydytys on ihan eri asia kuin "seksi". Nainen voi tyydyttää itsensä vaikka kylpyammeessa ilman minkäänlaista sotkua tai härdelliä, ja erityisesti ilman sitä karvaista ja oksettavaa apinaa, joka haluaa tehdä kaikkea oksettavaa, koskettaa naista väärällä ja halvalla tavalla, haluaa jopa vahingoittaa tätä. Ja leikkiä kirjaimellisesti ulosteilla.

Vierailija
33/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Seksi ei ole mitään verrattavissa muihin nautintoihin. Siinä pitää huomioida toinen ihminen toisin kuin muut hyvältä tuntuvat asiat. En ole kiinnostunut harrastamaan seksiä muiden kanssa, mutta masturboin päivittäin, monta kertaa. Eli tykkään seksistä kyllä, ilman häiriötekijöitä. Ei se toinen ihminen tuo mitään lisää, paitsi henkisellä tasolla jos on tullakseen, itse en kuulu näihin.

T. Aseksuaali jonka suurin nautinto on perunamuussi uunimakkaroilla ja jooga

Vierailija
34/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista se maa päällän kantaa. Mietin vaan että millaisia ali-ihmisiä ovat naiset jotka haluavat miehiä, kun pidän jo miehiä ali-ihmisinä...

Vierailija
35/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksi" on aivan eri asia kuin hyvä ruoka. Ruokaa saa juuri silloin ja sen määrän mitä itse haluaa, eikä se esimerkiksi häpäise itseä tai tuijota sinua ällöttävästi oksettavine ajatuksineen. Jopa itsetyydytys on ihan eri asia kuin "seksi". Nainen voi tyydyttää itsensä vaikka kylpyammeessa ilman minkä

TÄMÄ

Vierailija
36/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja vaan aseksuaalinen nainen.Kerron tässä  tarinani. Olin vuosia parisuhteissa, olin nätti nuori nainen ja iskuyrityksiä minuun kohdistui paljonkin. Ne olivat vastenmielisiä, vaikka miehet olivat kiinnostavia ja fiksuja sinänsä. Parisuhteenikin muuttui kaveruudeksi, koin seksin ahdistavaksi. Silloin olin ajatellut, että kuuluu normeihin seurustella yms. Elin pitkään yksin, ihmettelin, miksi en halua enää fyysistä läheisyyttä. Sitten luin aseksuaalisuudesta ja ymmärsin viimein mistä on kyse. Se oli helpotus, minulla on nyt pari läheistä miespuolista kaveria ilman seksiä. Tunnen heitä kohtaan lämpöä ja hellyyttä, mutta aseksuaalisuudesta en ole tiedottanut julkisesti. Se on ehkä  vielä hieman tuntemattomampi seksuaalivähemmistöjen asia. Toisaalta, miksi puhuisin seksistä muutenk

Olen salaa sitä mieltä että kaikki ihmiset ovat ali-ihmisiä himoineen. Tunnen olevani ylempänä seksuaalisen halun puuttumisen vuoksi, en kyllä tätä kellekään kerro

Vierailija
37/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huvittaa aina kuinka seksuaaliset loukkaantuu siitä kun joku ei ole kiinnostunut heidän aktiviteeteistaan. Ihan kuin se olisi suora loukkaus heitä kohtaan jos jotain ei kiinnosta paneskelu. Ja tätä huomaa varsinkin miehissä. Aseksuaali nainen on suorastaan miehille inhon ja haukkumisen kohde, joskus myös haaste. Toki kanssasisaretkin osaa. Kerroin joskus aseksuaalisuudestani ystävälleni ja hän parahti kuinka jään paitsi maailman suurimmasta nautinnosta. Enpä nyt tiedä kun samainen ystävätär avautui siitä kuinka häntä inhottaa miehen tapa räplätä sormella väärää paikkaa mutta antaa niin tehdä kun ilman sitä ei toisella seiso

Vierailija
38/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ei, mutta hyvin äkkiä se suhde kaatuu jos ei harrasta seksiä kun toinen haluaisi. Aseksuaalien suhteessa tämmöistä ongelmaa ei ole. Itsellä matala libido ja haluan seksiä ehkä pari kertaa vuodessa jos sitäkään. Kun olen yrittänyt olla oma itseni niin eipä se suhde kukoista kun ei seksiä ole, toinen kokee tällöin etten hänestä välitä. Ehkä pitäisi etsiä aloittajan kaltainen mies tai avoin suhde

No ole ollut naimisissa toista vuosikymmentä vaikka puolisoa ei seksi kiinnosta pätkääkään. Joten väitteesi meni metsään taas.

Muut asiat ovat tärkeämpiä kuin se, että kuinka usein ronklataan sukupuolielimiä.

Vierailija
39/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ole ollut naimisissa toista vuosikymmentä vaikka puolisoa ei seksi kiinnosta pätkääkään. Joten

Niin, sinulla näin, mutta itse en olisi parisuhteessa jossa ei osoiteta rakkautta toista kohtaan ja seksi on suurinta rakkautta maailmassa. Mikään ei ole niin ihanaa kuin rakastelu kumppanin kanssa. Näin yli 30 vuotta yhdessäolon jälkeen:)

Vierailija
40/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meitä on monenlaisia. Itse en ole kertonut aseksuaalisuudestani kenellekään muille kuin noille kahdelle ystävämiehelle,  jotka ymmärtävät ja hyväksyvät asian. Heillä oli tutustumisemme alussa toiveena fyysinen suhde, mutta koska luottamuksemme oli syvä, kerroin heti asian oikean  laidan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän