Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen baarissa juomassa drinkkejä ja ihmettelen, että miksi naiset pilaavat mahdollisuudet tutustumisiin tuomalla koko kaveriporukkansa

Vierailija
19.10.2025 |

Jotenkin noloa seurata sitä jatkuvaa katseilla vilkuilua, kun todellisuudessa ei ole uskallusta tulla jutulle koska 'kaverit näkee'?

Kommentit (283)

Vierailija
81/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistunut provo. Naiset pääsee nostamaan omaa egoaan ja haukkumaan miehiä. 🤣 Girl power💪

Miksi noin luulet? Minä en ole haukkunut.

Sinä nyt oletkin muita parempi ihminen, eli nostit juuri sitä omaa egoasi.🤣

Vierailija
82/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa notkumisesta kysymys. Ilmeisesti suuri osa etsii sieltä seuraa, sillä oikee Alkon ystävä kyllä juo kotona tai jossain kämpässä.

Se porukka, joka siel yökerhossa käy, on käsittääkseni ihmisiä, jotka rakentaa minuutensa lihasten tai takamuksen esittelyyn ja niiden rakentamiseen se aika kuluu.

Niin, se kysymys.

Mitä sen kauan haaveillun ja odotetun aktin jälkeen? Mitä te puhutte tai teette? Proteiinipirtelön? Puhutte salitreenistä? Katsotte toisianne peilistä, toinen pyllistää ja toinen tekee hauiskääntöö? Lähette juoksemaan? Vertailette hajuvesiä? 

Maailmalla yleistyy ilmiö, jossa naisille järjestetään ihan omia discoja. Saa tanssia ja vaikka juodakin ja vain naisseurassa, joten se on turvallista. Ovat todella suosittuja tilaisuuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina baareissa on käyty kavereiden kans. Kyllä ne sosiaalisemmat miehet tulee jutteleen vaikka olisi muitakin. Mikä sun ongelma ap oikeastaan on? Ilmeisesti olet ihan kivan näköinenkin, jos sinua katsellaan, silti möllötät pettyneenä sunnuntaiaamuna vauviksella.

Älä jaksa olla lapsellinen. Ap yritti nyt vähän provota siihen suuntaan, että nainenkin voi tehdä sen aloitteen.

No voihan se, mutta kun Allu ei ole kiinnostava. Yleensäkään yksinään jurottava juoppo, joka mulkoilee vihaisesti räystäsotsansa alta, ei herätä kenenkään kiinnostusta. Varsinkaan kun on menty likkaporukalla pitämään hauskaa. Miehet pilaa sen hauskan kuvittelemalla (kuten Allu tekee), että naiset on miestä vailla. Hyi helvetti miten naisvihainen ajatus!

Vierailija
84/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet etsimässä miesystävää, vaan viettämässä iltaa yhdessä, veikkaan.

No, jos kuitenkin jonkun pillua vähän kutitti, mutta ei uskaltanut ryhmäpaineen takia lähestyä? 

Vierailija
85/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti. 

Naisilla valuu puolet viinasta suoraan pilluun ja sitten lähdetään jonkun tuntemattoman matkaan vaikka portsari yrittää varmistaa oletko nyt ihan varma.

Mä en oo itseasiassa lähteny baarista koskaan kenenkään mukaan. En oo uskaltanut. En edes humalassa. Ja siitäkös miehet on repineet pelihousunsa, kun on antanut ymmärtää, mutta.... 

Vierailija
86/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaveriensa kanssa? kaveriensa kanssa?

Hei urvelo, se taivutetaan suomen kielessä näin: kavereidensa kanssa. 

Anna kun arvaan, vierailet myös usein Thaimaasessa? 

Vierailija
87/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän odotti että sinä teet aloitteen. Miksi et tehnyt? Pelkäsitkö kavereiden reaktiota? 

En pelkää kavereiden reaktiota mutta en pidä siitä. Tulevat tuhoamaan alkavan keskustelun jo ennen kuin ensimmäinen lause on päättynyt.

Kaverille ei anneta, nimittäin mahdollisuutta onneen.

Eiköhän noiden naisten onni ole ihan muualla kuin juopon Allun alla. Niillä on jo miehet, poikaystävät, lasten isät kotona vahtimassa kersoja.

Vierailija
88/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naiset vilkaisevat, että katsooko joku heitä, ei tarkoita, että nainen olisi kiinnostunut sinusta sen enempää. Ja tämä voi olla tosi vaikea käsite, mutta kaikki eivät lähde yökerhoihin tai baareihin seuranhaku mielessä, vaan nauttimaan illasta ja tunnelmasta. Mutta yksin on helvetin vaikea saada vieras mies välillä mies ymmärtämään tämä konsepti, niin kavereista on turvaa ja parempaa seuraa.

Vierailija
89/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa rauhassa keskittyä juomaansa niin miksi se ei pysy kotonaan vetämässä kalsarikännejä? 

Niinhän me pysytäänkin. Käyn baareissa ainoastaan naisten takia.

M34

Vierailija
90/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olin monet kerrat yksin baarissa. Ei uskallettu tulla mulle juttelemaan. Mieluiten olen kaverin kanssa baarissa.

Vierailija
91/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistunut provo. Naiset pääsee nostamaan omaa egoaan ja haukkumaan miehiä. 🤣 Girl power💪

Miksi noin luulet? Minä en ole haukkunut.

Sinä nyt oletkin muita parempi ihminen, eli nostit juuri sitä omaa egoasi.🤣

Mitä sä sekoot? 

Vierailija
92/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ehkä juuri siksi 😎 

Annatko persettä?

Sinä voit mennä antamaan persettä muille miehille. Tai jos et uskalla, hanki puolimetrinen anaalitappi ja laajenna itseäsi. Olet niin kiinnostunut aiheesta, että

kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Kun julma Schmeisseli soutaa anuksessasi, tunnet eläväsi ja huudat HII.

Mitä sä homo selität? .jos sä homo tykkäät miehistä ja sulla noita mieltymyksiä tunkea perseeseen tavaraa niin pidä omana tietonas.

Vierailija
93/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti. 

Naisilla valuu puolet viinasta suoraan pilluun ja sitten lähdetään jonkun tuntemattoman matkaan vaikka portsari yrittää varmistaa oletko nyt ihan varma.

Ei näy käyneen noin, koskapa te incelit ruikutatte nyt täällä, että ette saaneet eilen.

Vierailija
94/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverit blokkaa ja yrittää estää jos joku tulisi jutteleen. Lisäksi kilpailu ja keskinäinen kateus.

Mulla oli yksi tällainen blokkikaveri. Vaikka tuli mulle ihan tuttu mies juttelemaan se alkoi kyselemään mitä sä tulet mun naista iskemään, jne. 

Vierailija
95/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpa asetelma toisinpäin. Baariin kävelee nainen yksinään. Ihan saman tekevää, minkä näköinen tai miten pukeutunut. Pääasia, että ikää on alle 30 vuotta. Miesten huomio on aivan taattu ja kiinni tarrataan terrierin lukkopurennalla.

Kouritaan ja kähmitään. Ystävällinen jutuille tulo on ihan höpötystä, miehet kyttäävät vain helppoa panoa.

Naisten liikkuminen porukalla suojelee juuri tuota vastaan. 

En usko. Ensinnäkään eivät miehetkään kai niin epätoivoisia ole, että kaikki käy. Toisekseen on minusta vähän törkeää olettaa kaikkia miehiä kähmijöiksi. Itse kävin baareissa yksin aikana, jolloin kähmintä oli vielä ihan ok. Kerran minua on puristettu perseestä. En saanut traumoja.

Vierailija
96/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina baareissa on käyty kavereiden kans. Kyllä ne sosiaalisemmat miehet tulee jutteleen vaikka olisi muitakin. Mikä sun ongelma ap oikeastaan on? Ilmeisesti olet ihan kivan näköinenkin, jos sinua katsellaan, silti möllötät pettyneenä sunnuntaiaamuna vauviksella.

Älä jaksa olla lapsellinen. Ap yritti nyt vähän provota siihen suuntaan, että nainenkin voi tehdä sen aloitteen.

No voihan se, mutta kun Allu ei ole kiinnostava. Yleensäkään yksinään jurottava juoppo, joka mulkoilee vihaisesti räystäsotsansa alta, ei herätä kenenkään kiinnostusta. Varsinkaan kun on menty likkaporukalla pitämään hauskaa. Miehet pilaa sen hauskan kuvittelemalla (kuten Allu tekee), että naiset on miestä vailla. Hyi helvetti miten naisvihainen ajatus!

Mä menen takaisin nukkumaan.🥱

Vierailija
97/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.

Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.

Pieni asunto ja hiljaisuus klo 22:00.

Miksi pitää jatkaa tuota pidempään? Voihan aloittaa jo aamulla.

Vierailija
98/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpa asetelma toisinpäin. Baariin kävelee nainen yksinään. Ihan saman tekevää, minkä näköinen tai miten pukeutunut. Pääasia, että ikää on alle 30 vuotta. Miesten huomio on aivan taattu ja kiinni tarrataan terrierin lukkopurennalla.

Kouritaan ja kähmitään. Ystävällinen jutuille tulo on ihan höpötystä, miehet kyttäävät vain helppoa panoa.

Naisten liikkuminen porukalla suojelee juuri tuota vastaan. 

Totta. 30v täytettyäni olen saanut olla ihan rauhassa. 🤔

Onnellinen sinä. Minä en vielä 60 v saa olla tarhassa.

Vierailija
99/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juomassa drinkkejä ". No, miehet pilaavat itsensä alkoholilla. Aivan sama olenko yksin vai tyttöporukassa, känniset äijänkäppyrät pilaavat sen tavalla tai toisella. 

Niin, viinihän ei ole alkoholia.😂

Kyse on määrästä ja myös laadusta. Mies juo määrää, naiset laatua (sama homma muuten seksissäkin, naiset on laatutietoisia ja siksi joku humalainen, kaljan turvottama incel ei kiinnosta). Viiniä ei viitsi kiskoa 12 annosta illassa, mutta kaljaahan kyllä menee helposti sen verran jopa sossuloisella.

Vierailija
100/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän odotti että sinä teet aloitteen. Miksi et tehnyt? Pelkäsitkö kavereiden reaktiota? 

En pelkää kavereiden reaktiota mutta en pidä siitä. Tulevat tuhoamaan alkavan keskustelun jo ennen kuin ensimmäinen lause on päättynyt.

Kaverille ei anneta, nimittäin mahdollisuutta onneen.

Minä olin kuuden kaverini kanssa viihteellä, kun mieheni tuli juttelemaan. Kaverit pitivät miehelle kuulustelun ja vastaukset saatuaan totesivat minulle, ota tuo. Otin ja hyväksi on osoittautunut. Samalla mieheni tutustui ystäviini ja siihen, miten minun ja ystävieni keskinäinen kemia toimii. On joskus todennut, että näki kuulema heti, että ystävät arvostivat minua,  joten minussa täytyy olla jotain ja niin on. 

Noin toimii fiksu mies, jolle naiset ovat tasavertaisia ihmisiä. 

Alluhan näkee naiset vain tappia vailla olevina reikinä, mikä on helvetin oksettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme