Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen baarissa juomassa drinkkejä ja ihmettelen, että miksi naiset pilaavat mahdollisuudet tutustumisiin tuomalla koko kaveriporukkansa

Vierailija
19.10.2025 |

Jotenkin noloa seurata sitä jatkuvaa katseilla vilkuilua, kun todellisuudessa ei ole uskallusta tulla jutulle koska 'kaverit näkee'?

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.

Onko sulla jokin harhaluulo jostain muusta? Että ne olis muka tulleet sinne SUN TAKIA?

Vierailija
42/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.

No pitäisivät sitten katseensa kavereissaan, kun kerrankin mies yrittää keskittyä juomatarjontaan eikä naisiin.

Pidä saatanan älykääpiö itse naamasi siinä lasissa, jos siihen haluat keskittyä.

Ihmiset saa katsella ihan vapaasti kaikkea sukupuoleen katsomatta. Se, että joku katselee jotain, ei ole mikään vtun parittelukutsu. Maailma ei pyöri sun hikisen pikku pilin ympärillä.

Ihminen on joko taistelija tai sitten karkuun lähtijä, yhteistä molemmille on tuntea heihin kohdistetut katseet vaikka selän takaa. et voi olla arvioimatta sitä, että kummasta on kyse. Kyse on vuosimiljoonien aikana kehittyneestä vaistosta, ja siksi mikään tasa-arvohömppäkään ei tule koskaan toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ehkä juuri siksi 😎 

Miksi 

Ettei yritettäisi tutustua 

Vierailija
44/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juomassa drinkkejä ". No, miehet pilaavat itsensä alkoholilla. Aivan sama olenko yksin vai tyttöporukassa, känniset äijänkäppyrät pilaavat sen tavalla tai toisella. 

Vierailija
45/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan jälkeen menimme yhteen baariin juttelemaan vielä hetkeksi ennen kuin kukin oli lähdössä omaan suuntaana. 

Eikös pöytäämme tunkenut joku tyyppi kyselemään, mitäs te "tytöt" täällä yksin teette. 

Yksin - meitä oli kahdeksan ja meillä oli jutut kesken.

Ihan kohteliaasti kerroimme että haluamme nyt jutella keskenämme. 

Mies meni viereiseen pöytään ja tuijotti meitä sen loppu ajan, mitä paikalla olimme. Kyllä sellaista vihaista tuijottajaa välillä vilkaisee, koska ihan varmaa ei ole mitä sen päässä liikkuu. 

Vierailija
46/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.

Naiset on tarkkoja tarjoilusta, siisteydestä, kattauksesta jne. jos kutsuvat kavereita kotiin istumaan iltaa. Baariin mennään, ettei kukaan joudu stressaamaan järjestelyjen kanssa.

Onhan se selvä, että jos baarin vessa on siistimpi kuin naisen oma vessa, aikaa kannattaakin viettää baarissa.

Baarin sotkut ei ole asiakkaiden vastuulla ja siksi eivät tuota kenellekään heistä sosiaalista häpeää.

Vierailija
47/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti. 

Naisilla valuu puolet viinasta suoraan pilluun ja sitten lähdetään jonkun tuntemattoman matkaan vaikka portsari yrittää varmistaa oletko nyt ihan varma.

Vierailija
48/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina baareissa on käyty kavereiden kans. Kyllä ne sosiaalisemmat miehet tulee jutteleen vaikka olisi muitakin. Mikä sun ongelma ap oikeastaan on? Ilmeisesti olet ihan kivan näköinenkin, jos sinua katsellaan, silti möllötät pettyneenä sunnuntaiaamuna vauviksella.

Älä jaksa olla lapsellinen. Ap yritti nyt vähän provota siihen suuntaan, että nainenkin voi tehdä sen aloitteen.

Miksi tekisi? Sillä saa riesakseen jonkun perässä vedettävän lasiin tuijottajan. Miehet jotka ylipäätään saa mitään aikaiseksi, saa aikaiseksi myös aloitteita.

Vierailija
49/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.

Ei sulla ole mitään valtaa naisten tekemisiin. Meillä on työtulot ja omat rahat ja me käytämme ne kuten itse haluamme.  Sinähän yrität leikkiä jotain talebania ja teljetä naiset kotiin. Pysy itte kotonas ja ryyppää itsekses, jos sulla on noin tiukkaa rahasta ja naisten olemassaolo ahdistaa. Sähän myös elät sossuloisena. Ostat sen mäyräkoiran ruostekaljaa ja kiskot naamariin, ei tartte pelätä että kukaan katsoo.

Vierailija
50/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa rauhassa keskittyä juomaansa niin miksi se ei pysy kotonaan vetämässä kalsarikännejä? 

Baareissa on hieman eri juomatarjonta ja osaavat baarimikot, jotka tuottavat palvelua satunnais-alkoholistille. Toki sieltä hanasta saa aina sen marketista löytyvän perusoluen, mutta muunkin alkoholismin kuin viininmaistelun harrastamisesta voi saada aikaan taidetta.

Vierailija
51/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tarkkoja tarjoilusta, siisteydestä, kattauksesta jne. jos kutsuvat kavereita kotiin istumaan iltaa. Baariin mennään, ettei kukaan joudu stressaamaan järjestelyjen kanssa.

Ei baareissa ole kattausta. Valetta koko selitykseksi.

Vierailija
52/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään valtaa naisten tekemisiin. Meillä on työtulot ja omat rahat ja me käytämme ne kuten itse haluamme.  Sinähän yrität leikkiä jotain talebania ja teljetä naiset kotiin. Pysy itte kotonas ja ryyppää itsekses, jos sulla on noin tiukkaa rahasta ja naisten olemassaolo ahdistaa. Sähän myös elät sossuloisena. Ostat sen mäyräkoiran ruostekaljaa ja kiskot naamariin, ei tartte pelätä että kukaan katsoo.

Heh

Vierailija
53/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vai olikos niin et niitä naisia ei uskalla lähestyä kun naiskaverit näkee.

Vierailija
54/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverit blokkaa ja yrittää estää jos joku tulisi jutteleen. Lisäksi kilpailu ja keskinäinen kateus.

No ei susta kyllä kukaan kilpaile, vtun munakas :D

Vierailija
55/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP, yksin baarissa olevaa naista pidetään friikkinä outolintuna eikä todellakaan kukaan tule juttelemaan.

T. Kokemusasiantuntija

Vierailija
56/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juomassa drinkkejä ". No, miehet pilaavat itsensä alkoholilla. Aivan sama olenko yksin vai tyttöporukassa, känniset äijänkäppyrät pilaavat sen tavalla tai toisella. 

Niin, viinihän ei ole alkoholia.😂

Vierailija
57/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos yksin ei koe oloaan turvalliseksi miesten keskuudessa?

Tässähän nyt kävi niin, että ap koki olonsa ja suhteensa kaljaan uhatuksi, kun läsnä oli kokonainen porukka naisia. 

Ehkä tollaisen mimosan pitäisi ryypätä yksin kotonaan kun vaikuttaa rahastakin olevan tiukkaa.

Vierailija
58/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän odotti että sinä teet aloitteen. Miksi et tehnyt? Pelkäsitkö kavereiden reaktiota? 

En pelkää kavereiden reaktiota mutta en pidä siitä. Tulevat tuhoamaan alkavan keskustelun jo ennen kuin ensimmäinen lause on päättynyt.

Kaverille ei anneta, nimittäin mahdollisuutta onneen.

Minä olin kuuden kaverini kanssa viihteellä, kun mieheni tuli juttelemaan. Kaverit pitivät miehelle kuulustelun ja vastaukset saatuaan totesivat minulle, ota tuo. Otin ja hyväksi on osoittautunut. Samalla mieheni tutustui ystäviini ja siihen, miten minun ja ystävieni keskinäinen kemia toimii. On joskus todennut, että näki kuulema heti, että ystävät arvostivat minua,  joten minussa täytyy olla jotain ja niin on. 

Vierailija
59/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisivät sitten katseensa kavereissaan, kun kerrankin mies yrittää keskittyä juomatarjontaan eikä naisiin.

MItäpä jos sä pitäisit katseesi siinä lasissasi, kun kerran yrität keskittyä juomatarjontaan. Sullahan silmämunat muljahteli väärään suuntaan.

Vierailija
60/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki naiset lähde ravintolaan tyttölauman kanssa. Itse kävin usein yksin baarissa, koska halusin tutustua ihmisiin, enkä pitää seuraa kavereille. Minulla oli vielä silloin sellaisia kavereita, että he itse saattoivat jutella omien tuttaviensa kanssa koko illan, mutta suuttuivat, jos tilanne oli toisinpäin, eli minulla oli seuraa ja heillä ei. Ärsytti kuunnella sitä valitusta. Totesinkin sitten, että helpompaa on käydä baarissa yksin.

Mutta minä huolehdin aina myös turvallisuudestani. Ensinnäkin olin sopinut kyydin kotiin etukäteen. Läheiset tiesivät missä ravintolassa olin. Enkä koskaan juonut itseäni humalaan.

Älä ny huijaa 🥵

Miksi huijaisin? Kai se jonkilaista rohkeutta vaatii, että uskaltaa mennä tutustumaan muihin ihmisiin. Minä olen sosiaalinen ja yleensä aina joku mies tuli juttelemaan, kun istuin hetkeksi alas. Jos ravintolan miestarjonta vaikutti surkealta, niin menin juttelemaan jonkun tyttöpörukan kanssa. Siis ihan hetero olen, mutta eihän sen niin tarvitse olla, että möllöttää yksinään koko illan. Täytyy sanoa, etten ole koskaan joutunut baarissa yksin olemaan, vaikka kymmeniä kertoja olen sinne yksin mennyt. Aina löytyi miesseuraa tai joku porukka, jonka kanssa jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi