Olin eilen baarissa juomassa drinkkejä ja ihmettelen, että miksi naiset pilaavat mahdollisuudet tutustumisiin tuomalla koko kaveriporukkansa
Jotenkin noloa seurata sitä jatkuvaa katseilla vilkuilua, kun todellisuudessa ei ole uskallusta tulla jutulle koska 'kaverit näkee'?
Kommentit (283)
Laitetaanpa asetelma toisinpäin. Baariin kävelee nainen yksinään. Ihan saman tekevää, minkä näköinen tai miten pukeutunut. Pääasia, että ikää on alle 30 vuotta. Miesten huomio on aivan taattu ja kiinni tarrataan terrierin lukkopurennalla.
Kouritaan ja kähmitään. Ystävällinen jutuille tulo on ihan höpötystä, miehet kyttäävät vain helppoa panoa.
Naisten liikkuminen porukalla suojelee juuri tuota vastaan.
Ööh... Ne tuovat sen kaveriporukan varmaan todennköisesti juuri pilatakseen mahdollisuuden predatorien kuten sinun heitä saalistaa ja raisata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.
No pitäisivät sitten katseensa kavereissaan, kun kerrankin mies yrittää keskittyä juomatarjontaan eikä naisiin.
Pidä saatanan älykääpiö itse naamasi siinä lasissa, jos siihen haluat keskittyä.
Ihmiset saa katsella ihan vapaasti kaikkea sukupuoleen katsomatta. Se, että joku katselee jotain, ei ole mikään vtun parittelukutsu. Maailma ei pyöri sun hikisen pikku pilin ympärillä.
Naiset tekevät aloitteita passiivisesti esim juuri katseella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.
No pitäisivät sitten katseensa kavereissaan, kun kerrankin mies yrittää keskittyä juomatarjontaan eikä naisiin.
Tämä. Naisiahan tunnetusti kiinnostaa erityisesti ne baarin juomatarjontaan keskittyvät miehet.
Kuten ap:n toivottomasta ja pettyneestä ulinasta ymmärrämme, niin naiset nimenomaan keskittyivät omaan porukkaan ja hauskanpitoon keskenään. Se on ap, jolla katse harhaili, joka jo otsikossa ilmoitti haluavansa tutustua johonkuhun ja jonka mielestä naisten ei pitäisi liikkua ollenkaan kodin ulkopuolella, elleivät ole etsimässä kyr pää.
Ap on tyypillinen incel-talebanin edustaja: itsekäs, naisia halveksuva, täysin kyvytön itsereflektioon ja munallaan ajatteleva. Ja säälittävä tapaus, koska hänellä ei ole yhtään miespuolistakaan ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti.
Naisilla valuu puolet viinasta suoraan pilluun ja sitten lähdetään jonkun tuntemattoman matkaan vaikka portsari yrittää varmistaa oletko nyt ihan varma.
Inhottavaa! Naisten pitäisi lähteä vain ja ainoastaan Minun Minun Minun matkaan! Puhuu se portsari nyt ihan mitä tahansa!
Kolme vuotta opiskeluaikoina yökerhossa töissä, naisten ihan turha yrittää edes katsoa miehiä nenävartta pitkin.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi tää kyrpäolento on möllännyt naisia itse nakki tanassa.
Spermaämpärin copet.
Ihmisk y r v ä n copet. Sä näet koko maailman mälläämisesi kohteena, vaikka sun mälläämiset ei kiinnosta ketään muuta kuin sitä, joka joutuu ne sellistäsi siivoamaan. Lieneekö aikuissosiaalityöntekijä vai äiti?
Baareissa notkumisesta kysymys. Ilmeisesti suuri osa etsii sieltä seuraa, sillä oikee Alkon ystävä kyllä juo kotona tai jossain kämpässä.
Se porukka, joka siel yökerhossa käy, on käsittääkseni ihmisiä, jotka rakentaa minuutensa lihasten tai takamuksen esittelyyn ja niiden rakentamiseen se aika kuluu.
Niin, se kysymys.
Mitä sen kauan haaveillun ja odotetun aktin jälkeen? Mitä te puhutte tai teette? Proteiinipirtelön? Puhutte salitreenistä? Katsotte toisianne peilistä, toinen pyllistää ja toinen tekee hauiskääntöö? Lähette juoksemaan? Vertailette hajuvesiä?
Onnistunut provo. Naiset pääsee nostamaan omaa egoaan ja haukkumaan miehiä. 🤣 Girl power💪
Vierailija kirjoitti:
Onnistunut provo. Naiset pääsee nostamaan omaa egoaan ja haukkumaan miehiä. 🤣 Girl power💪
Miksi noin luulet? Minä en ole haukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä saatanan älykääpiö itse naamasi siinä lasissa, jos siihen haluat keskittyä.
Ihmiset saa katsella ihan vapaasti kaikkea sukupuoleen katsomatta. Se, että joku katselee jotain, ei ole mikään vtun parittelukutsu. Maailma ei pyöri sun hikisen pikku pilin ympärillä.
Naiset tekevät aloitteita passiivisesti esim juuri katseella.
Juu ei, se että silmät sattumalta kohtaa, ei tarkoita mitään. Sähän oot ku joku lomakohteen basaariahdistelija luuloines. Oletko suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa asetelma toisinpäin. Baariin kävelee nainen yksinään. Ihan saman tekevää, minkä näköinen tai miten pukeutunut. Pääasia, että ikää on alle 30 vuotta. Miesten huomio on aivan taattu ja kiinni tarrataan terrierin lukkopurennalla.
Kouritaan ja kähmitään. Ystävällinen jutuille tulo on ihan höpötystä, miehet kyttäävät vain helppoa panoa.
Yksinkerstavaa ja miesvihamielistä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. 30v täytettyäni olen saanut olla ihan rauhassa. 🤔
Se on vain flirttiä, akat on kaikki naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän odotti että sinä teet aloitteen. Miksi et tehnyt? Pelkäsitkö kavereiden reaktiota?
Ei minulla ollut mitään kiinnostusta häneen, minulla oli jo drinkki seuralaisena. Toki olisin voinut siirtää sen hetkeksi sivuun, sillä eihän sitä koskaan tiedä.
AP
Sä siis jo unohdit aloituksesi otsikon, jossa kirjoitit päinvastaista. Puuttuuko sulta tosiaan puoli päätä, Allu?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti.
Tarinat aina muuttuu. Joskus pelkäätte miehiä ja joskus taas ette, menee ihan agendan mukaan. Ehkä olisi parempi että olisitte vain kotona ja rakentaisitte lattialle turvapesän.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei mutta osa vastauksista on kyl aika hauskoja ja siksi hyvä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.
Naiset on tarkkoja tarjoilusta, siisteydestä, kattauksesta jne. jos kutsuvat kavereita kotiin istumaan iltaa. Baariin mennään, ettei kukaan joudu stressaamaan järjestelyjen kanssa.
Onhan se selvä, että jos baarin vessa on siistimpi kuin naisen oma vessa, aikaa kannattaakin viettää baarissa.
Vietätkö siis paljonkin aikaa vessassa? Syö enemmän kuituja.
Eivät olleet etsimässä miesystävää, vaan viettämässä iltaa yhdessä, veikkaan.