Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen baarissa juomassa drinkkejä ja ihmettelen, että miksi naiset pilaavat mahdollisuudet tutustumisiin tuomalla koko kaveriporukkansa

Vierailija
19.10.2025 |

Jotenkin noloa seurata sitä jatkuvaa katseilla vilkuilua, kun todellisuudessa ei ole uskallusta tulla jutulle koska 'kaverit näkee'?

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat ryhmässä baariin, koska ryhmä tuo turvaa. Jos lähestyvä mies osoittautuu uhkaavaksi, portsari turvaa vain ulko-oveen saakka, kaverit siitä kotiin asti. 

Tarinat aina muuttuu. Joskus pelkäätte miehiä ja joskus taas ette, menee ihan agendan mukaan. Ehkä olisi parempi että olisitte vain kotona ja rakentaisitte lattialle turvapesän.

...kuten sinä ilmeisesti olet tehnyt ja nyt möyhäät sieltä turvapesästäsi naisvihaa, koska himoitset ja pelkäät etkä ikinä tule saamaan.

Vaimo nukkuu vieressä, pitää kohta herättää kun lähdetään sienestänään. Kuvittele toki mitä haluat.

Vaimo vieressä nukkuu kun sinä uliset, et

Koita ymmärtää että täällä on muitakin kirjoittajia kuin ap. En ole baarissa käynyt pitkään aikaan. Aamupalan syömiseen menee max 15 min eikä se sisällä olutta. Ei tässä mikään kiire ole. Jokunen tunti vain metsässä ollaan.

Vierailija
282/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kauheasti houkuta lähestymään naista joka silmäpelillä antaa luvan lähestyä kun siinä on lupa ystäviä ja hyeenoita valmiina hyökkäämään ja haukkumaan miestä joka kehtaa heidän ystävää lähestyä.

Näissä naisten  ystävä porukoissa tuntuu ajatuksena olevan se että yksikään nainen ei saa jutella miehen kanssa jos kaikille ei löydy miestä kenen kanssa jutella kun muut pilaa sen yhden keskustelun alun aivan varmasti jos niillä ei ole miehiä kenen kanssa keskustella.

En tiiä sitten johtuuko se kateudesta vai mistä mutta lähes aina niin tapahtuu jos lähestyy naista jolla on paljon ystäviä mukana baarissa

Jos muut pilaavat sen yhden keskustelun miehes kanssa, niin se johtuu ainoastaan ja vain siitä, että se yksi on niin pyytänyt heitä tekemään. Hei, tuo örkki tuotti mua ja nyt se on tulossa tänne päin, auttakaa. Ja kaverihan auttaa. Kat

Eli toisin sanoen naiset tuomitsevat miehet ulkonäön perusteella ilman että mies edes puhuu tai sanoo mitään. Miksi te naiset sitten valehtelette että ette ole ulkonäkökeskeisiä ja ahdistusten jos jossain puhutaan naisemten olevan ulkonäkökeskeisiä ja naiset alkaa korostamaan kuinka ulkonäöllä ei ole merkitystä kun sisin ja luonne on se merkitsevä asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kauheasti houkuta lähestymään naista joka silmäpelillä antaa luvan lähestyä kun siinä on lupa ystäviä ja hyeenoita valmiina hyökkäämään ja haukkumaan miestä joka kehtaa heidän ystävää lähestyä.

Näissä naisten  ystävä porukoissa tuntuu ajatuksena olevan se että yksikään nainen ei saa jutella miehen kanssa jos kaikille ei löydy miestä kenen kanssa jutella kun muut pilaa sen yhden keskustelun alun aivan varmasti jos niillä ei ole miehiä kenen kanssa keskustella.

En tiiä sitten johtuuko se kateudesta vai mistä mutta lähes aina niin tapahtuu jos lähestyy naista jolla on paljon ystäviä mukana baarissa

Jos muut pilaavat sen yhden keskustelun miehes kanssa, niin se johtuu ainoastaan ja vain siitä, että se yksi on niin pyytänyt heitä tekemään. Hei, tuo örkki tuotti mua ja nyt se on tulo

Mä olen nainen ja myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Olen pari kertaa yrittänyt suhdetta muuten mukavan miehen kanssa vaikka ulkonäkö ei iske, ja kummallakin kerralla seksihalut katosivat hyvin nopeasti. Luulen että monilla naisilla on muitakin yhtä isoja kriteereitä miehelle kuin vain ulkonäkö ja lisäksi miehet ehkä ymmärtävät naisten ulkonäkökriteerit väärin. Esim. toitotus pituudesta on jatkuvaa, mutta itselleni lihavuus on paljon isompi miinus kuin lyhyys. Olisin mielummin itseni mittaisen hyväkroppaisen kanssa kuin 185cm pitkän mutta lihavan ja pehmeän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi