Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena haaveilin että mulla olisi MUHVI

Vierailija
18.10.2025 |

En kyllä tiedä miten ajattelin osallistuvani pihaleikkeihin sen kanssa. Ehkä olisin vain seissyt arvokkaan ja tärkeän näköisenä muhveineni. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toive tuntuu olleen erityisesti 70-luvun tytöillä. Missä lienee se innoittaja? Kirjojen ohella voisi olla jokin lastenohjelmakin? 

Vierailija
62/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut aikuisiällä yksityishenkilön käsityönä kierrätysmatskuista ompeleman kankaisen muhvin, minäkin yksi joka ei lapsena sellaista saanut. :D Kerran olen sitä ulkona käyttänyt, lämmittää kyllä hyvin, mutta aika epäkäytännöllinen kuten olettaa saattaa. Olen kuitenkin säästänyt sen, hieno on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toive tuntuu olleen erityisesti 70-luvun tytöillä. Missä lienee se innoittaja? Kirjojen ohella voisi olla jokin lastenohjelmakin? 

Joku kirja mielestäni. En muista muita nimeltä kuin Iris rukan.

Vierailija
64/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen lukeneeni jotakin tyttökirjaa jo 60-luvulla, jossa päähenkilöllä on ollut muhvi.

Vierailija
65/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirja mielestäni. En muista muita nimeltä kuin Iris rukan.

Siinä kirjassa oli rikas kaveritutkaan, jolla oli muhvi, mutta köyhä kaveri oli kauniimpi.

Vierailija
66/66 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Muumeissa se jokuu keksijä ollut Muhvi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi