Lapsena haaveilin että mulla olisi MUHVI
En kyllä tiedä miten ajattelin osallistuvani pihaleikkeihin sen kanssa. Ehkä olisin vain seissyt arvokkaan ja tärkeän näköisenä muhveineni.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
pikku naisissa nyt ainakin,ja olisko ollut jossain neiti etsivässäkin?
Mutta kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilosta tai Biltemasta saa muhvin edullisimmin.
Ei taida mun kädet mahtua niiden sisään ja onko ne lämpimiä edes? 🤨
Ap
Luulisi jo 110 milliseen mahtuvan.
https://www.biltema.fi/rakentaminen/lvi/vesijarjestelmat-ja-saniteetti/…
Voi hyvänen aika, tuossa Bilteman työntömuhvin käyttöohjeessa pitäisi olla K18! 😳
"Levitä voiteluainetta. Myös tiivistysrenkaalle tarvittaessa. Työnnä putki vähän kiertäen muhvin pohjaan ja vedä sen jälkeen sitten hieman taaksepäin (510 mm), jotta se laajenee."
Mulla oli muhvi :D sain sen mummilta joululahjaksi. Ei sitä kovin usein tullut käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muhvi?
Mikä on google?
teknisessä yhteydessä "muhvi" on yleensä sleeve tai socket, kun taas käsien lämmittämiseen tarkoitettu vaatekappale on muff.
Ajetella, että täällä on monta samanlaista. Minäkin haaveilin muhvista, enkä koskaan saanut!
Tää ketju kertoo niin paljon tämän palstan nykytilasta: toiset keskustelevat itse aiheesta, lapsuuden muistoista, ja toiset huutelevat PIPPELI! PYLLY! PIMPPI!
Remonttia tehdessä tuli tuo sama. Vanhaan viemäriputkeen joka oli piikattu esiin ei saanut sitten millään sopimaan tarvittavia jatkoja ja käyriä. Mikään pala ei sopinut ahtaaseen tilaan niin että olisi saanut liukumaan paikalleenkin. Oli kuitenkin myöhä viikonloppuna joten jäin vain haaveilemaan muhvista.
Muhvi, balettitossut, korkokengät ja merenneidon alaosa, ne oli lapsuuden haaveitani.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kertoo niin paljon tämän palstan nykytilasta: toiset keskustelevat itse aiheesta, lapsuuden muistoista, ja toiset huutelevat PIPPELI! PYLLY! PIMPPI!
Jäivät sinne potta ajalle.
Mä muotoilin paksusta kaulaliinasta sellaisen, mutta ei se ollut sama asia :(
Mietin jossain vaiheessa hypistelymuhvin ostamista levottomien käsien ja huonon verenkierron takia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Elsa Beskowin kirjoissa tai jossain kuvitetussa Astrid Lindgrenin kirjassa?
Lindgreniä veikkaisin, en muista itse lapsena lukeneeni Beskowia ollenkaan. Silti mulla on vahva mielikuva omin silmin kirjan sivulta nähdystä muhvista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muhvi?
Etkö malttanut edes tätä keskustelua lukea alusta asti? Se on selitetty jo aika monta kommenttia taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Elsa Beskowin kirjoissa tai jossain kuvitetussa Astrid Lindgrenin kirjassa?
Lindgreniä veikkaisin, en muista itse lapsena lukeneeni Beskowia ollenkaan. Silti mulla on vahva mielikuva omin silmin kirjan sivulta nähdystä muhvista.
Entäs ne Gullasta kertovat kirjat? Kirjailijaa en muista saati kirjojen nimiä, mutta vanhempaan aikaan sijoittuva ruotsalainen kirjasarja tuo oli.
Miksi lapsi haluaisi rakennusmateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi haluaisi rakennusmateriaalia?
Minun lapsuudessani muhvit olivat vain ja ainoastaan käsienlämmittimiä.
pikku naisissa nyt ainakin,ja olisko ollut jossain neiti etsivässäkin?