Minkälainen ihminen menee yksityiselle lääkäriin tai hammaslääkäriin?
Siksihän veroja maksetaan, että julkiset palvelut toimisivat. Miksi ette käyttäisi niitä?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä puhe kumpuaa, että julkiella olisi jotenkin huonompaa palvelua? Samat lääkärit siellä on kuin yksityiselläkin. Itse olen ollut julkisella ja yksityisellä samalla lääkärillä.
Ap
Miksi kävit yksityisellä, jos kerran saat julkisella puolella saman hoidon? Taisit nyt puhua itsesi pussiin.
Hurjassa nuoruudessa menin yksityiselle, mutta vanhemmiten olen alkanut ajatella. Ap
Nyt ei kyllä sanat ja teot kohtaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin aina päässyt julkisella hammaslääkäriin ja lääkäriin ihan hyvin. Jos on kiireellinen asia, niin pääsee jo samana päivänä. Ap
Riippuu varmaan missäpäin suomea olet.
Juuri niin. Epäilen ettei Ap asu pk- seudulla ainakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan tämä avaus, mutta ärsyttää kun kaikki suostuvat lampaina pilaamaan hyvinvointiyhteiskunnan. (Ja itselleni julkinen on toiminut hyvin, ja toivoisin että se toimisi jatkossakin.)
Ap
No mene itkemään niille, jotka sen ovat pilanneet eli hallitukselle joka runnoi väkisin läpi tämän pahoinvointialuemallin. Turhaan sinä täällä kiukuttelet, kun vika on ihan muualla.
Miksei keskustelupalstalla saisi kiukutella ja keskustella?
Minä. Julkinen ei hoida kaikkia vaivoja tai hoitoa on tosi vaikea saada.
Hinnassakaan ei itseasiassa yleensä ole ihan hirmuista eroa. Purentakisko maksoi vuosia sitten 250€ julkisella. Hinta vuonna 2025 on varmasti infernaalisesti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan tämä avaus, mutta ärsyttää kun kaikki suostuvat lampaina pilaamaan hyvinvointiyhteiskunnan. (Ja itselleni julkinen on toiminut hyvin, ja toivoisin että se toimisi jatkossakin.)
Ap
No mene itkemään niille, jotka sen ovat pilanneet eli hallitukselle joka runnoi väkisin läpi tämän pahoinvointialuemallin. Turhaan sinä täällä kiukuttelet, kun vika on ihan muualla.
Miksei keskustelupalstalla saisi kiukutella ja keskustella?
Keskustella saa, mutta ei tämä mikään uhmaikäisten kiukkupalsta ole.
Maaseudulla kohta jokainen. Tänne alkaa kasvamaan pörriäisiä kuin sieniä sateella kun terveyskeskukset loppuvat. Sinne sitten vain mummut ja papat kuluttamaan. Mutta vastineeksi verot tietenkin laskevat eikös vaan??? Jooko persut? Ei tarvitse maksaa veroja jos ei käytä julkisia? Hyvä.
Sellainen joka kustantaa muidenkin lääkärikäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin aina päässyt julkisella hammaslääkäriin ja lääkäriin ihan hyvin. Jos on kiireellinen asia, niin pääsee jo samana päivänä. Ap
Miksi pk-suodulla pitäisi hyväksyä soten sakkaus? 🤔
Nooo, minulle kirjoitettiin julkisella puolella lähtete yksityiselle, koska julkisella ei ole mahdollista teettää toimenpidettä, johon sain sen lähetteen. Mitäs arvon "pitäisi toimia" tähän tuumaa?
Minä, hammaslääkärifobiasta kärsivä.
En tiedä. En ole koskaan käynyt yksityisen puolen lääkärillä. Lääkäriin olen aina päässyt, kun on ollut tarvetta. Työterveydenhuollosta ei ole minkäänlaista tietoa eikä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä puhe kumpuaa, että julkiella olisi jotenkin huonompaa palvelua? Samat lääkärit siellä on kuin yksityiselläkin. Itse olen ollut julkisella ja yksityisellä samalla lääkärillä.
Ap
Miksi kävit yksityisellä, jos kerran saat julkisella puolella saman hoidon? Taisit nyt puhua itsesi pussiin.
Hurjassa nuoruudessa menin yksityiselle, mutta vanhemmiten olen alkanut ajatella. Ap
Miten niin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olisi pöljää olla hyväksymättä tosiasioita, joiihin ei itse voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin? Ap
Siinäpä sinulle mietittävää loppuillaksi. Tule huomenna kertomaan keksitkö vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olisi pöljää olla hyväksymättä tosiasioita, joiihin ei itse voi vaikuttaa.
Kuka niihin sitten vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyväksymisestä kiinni. Vai meinaatko että jättää terveysasiat hoitamatta sen takia ettei julkiset palvelut toimi?
Ihanan naiivia ajatella, että julkinen puoli muuttuu toimivaksi, jos oikein kovasti vaatii. Tuollainen 3-vuotiaan logiikka, jossa tarpeeksi paljon jankkaamalla kuvitellaan äidin taipuvan lapsen tahtoon.
Lopettakaa julkinen niin ei tarvitse kitistä! Säästyy heti 40 miljardia!!!!!!!!! Saatte niitä pyssyjä tilalle. Loppuu muuten minun veronmaksunikin siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin? Ap
Siinäpä sinulle mietittävää loppuillaksi. Tule huomenna kertomaan keksitkö vastauksen.
Noniin, ihan höpöjä siis puhut, kun et osaa perustella väitettäsi. Ap
Oletko varma, että ap:llä on aivot? Hänen kommenttinsakin vuotaa kuin seula ja mielipiteet vaihtuu useammin kuin ehtii päätänsä kääntää.