Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tue minua kun olen sairaana

Vierailija
18.10.2025 |

Sen sijaan on ilkeä. 

Suunnilleen syyllistää minua kuin olisi mun oma vika että olen sairas.

Jos mietin tilanteen toisin päin niin tukisin häntä ja yrittäisin auttaa.

Ei taida perustua rakkaudelle suhde. Tuntuu siltä että jos olen heikoimmillani ja tavallaan hyödyttömämpi niin minulla ei ole mitään arvoa .

Niin huono olo että itkettää. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat keskimäärin todella itsekkäitä. 

*ihmiset

Mietipä keskivertonaista. Huolehtii omista lapsistaan, miehestään, vanhemmistaan, miehen vanhemmista, yksinäisestä tädistään, naapuristaan, työkavereista, luonnon hyvinvoinnista, heikoimmin pärjäävistä. Mieti sen jälkeen keskivertomiestä. 

Vierailija
42/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin kerran kumppania pitämään mua vähän hyvänä, kun olin kipeä. Ihan siis tavan flunssassa, mutta olo oli kurja. Hän katsoi tarpeelliseksi sanoa: "Hah, aikuista ihmistä." Muistin tämän, kun hän seuraavan kerran krapulassa halusi hoivaa ja sanoin samat sanat, sekä läksin kotiini. Meille ei tule yhteistä kotia, kukin voi tykönään miettiä miksi. En luota enää yhteenkään mieheen, oma apu paras apu. 

Ainoa mitä tässä mietin on että miksi ihmeessä olette vielä yhdessä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun narsku-faijalta. 

Alkoi halveksumaan ja olemaan mua kohtaan mulkero, kun sairastuin.  

En oo tekemisissa enaa.

44/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mökillä toipumassa syöpähoidosta kun mies laittoi kännissä viestin: pitääkö tässä mennä vieraisiin kun ei vaimo enää anna pillua? 

Mitä vastasit? Mä olisin sanonut, että mene vaan. Ja sitten ero vetämään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin kerran kumppania pitämään mua vähän hyvänä, kun olin kipeä. Ihan siis tavan flunssassa, mutta olo oli kurja. Hän katsoi tarpeelliseksi sanoa: "Hah, aikuista ihmistä." Muistin tämän, kun hän seuraavan kerran krapulassa halusi hoivaa ja sanoin samat sanat, sekä läksin kotiini. Meille ei tule yhteistä kotia, kukin voi tykönään miettiä miksi. En luota enää yhteenkään mieheen, oma apu paras apu. 

Ainoa mitä tässä mietin on että miksi ihmeessä olette vielä yhdessä 🤔

Koska en usko enää miehiin. Parempaakaan ei ole siis tiedossa. Sängynlämmittäjänä toimii. 

Vierailija
46/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paha anemia ja puuskutin kävellessä. Ex alkoi pilkata sitä puuskutusta ja sitä kun jouduin kävellessä pysähtelemään. 

Vierailija
47/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat keskimäärin todella itsekkäitä. 

Ja sikoja!!!

Vierailija
48/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas hieman rajaa tähän jauhantaan. Ei todellakaan kaikki miehet ole tuollaisia! Minun mies hoivaa minua kun olen flunssassa. Tekee ruoat ja tuo juomista ja herkkuja. (En syö usein.) Samoin hän on seissyt minun mukana monissa tutkimuksissa, ollut rinnallani kun sairastuin kilpparin vajaatoimintaan ja aivolisäkekasvaimeen. (Kaiken lisäksi lihoin 20kg). Hän on myös tukenut minua kun sain selkärankarappauma/ selkärankareuma diagnoosit. Uskoisin hänen kyllä hoivaavan, vaikka sairastuisin mihin vain. 

Toki minä hoivaan myös häntä, jos hän on kipeä. On vain todella harvoin sitä. Kannattaa siis valita se mies tarkkaan. Itse en "valinnut" statusukkoa, vaan mieheni on hoitaja, vaikka itse olen sen yliopistonkin käynyt. Luonne ja kultainen sydän ratkaisi pelin. Olen tyytyväinen valintaani. Ei kaikki naisetkaan mitään hoivaajia ole, joten tämäkään ei ole sukupuoli kysymys. 

Ps. Tämä samainen mies on se, joka meillä tekee enemmän niitä metatöitä. :)

Vierailija
49/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas hieman rajaa tähän jauhantaan. Ei todellakaan kaikki miehet ole tuollaisia! Minun mies hoivaa minua kun olen flunssassa. Tekee ruoat ja tuo juomista ja herkkuja. (En syö usein.) Samoin hän on seissyt minun mukana monissa tutkimuksissa, ollut rinnallani kun sairastuin kilpparin vajaatoimintaan ja aivolisäkekasvaimeen. (Kaiken lisäksi lihoin 20kg). Hän on myös tukenut minua kun sain selkärankarappauma/ selkärankareuma diagnoosit. Uskoisin hänen kyllä hoivaavan, vaikka sairastuisin mihin vain. 

Toki minä hoivaan myös häntä, jos hän on kipeä. On vain todella harvoin sitä. Kannattaa siis valita se mies tarkkaan. Itse en "valinnut" statusukkoa, vaan mieheni on hoitaja, vaikka itse olen sen yliopistonkin käynyt. Luonne ja kultainen sydän ratkaisi pelin. Olen tyytyväinen valintaani. Ei kaikki naisetkaan mitään hoivaajia ole, joten tämäkään ei ole sukupuoli kysymys. 

Ps. Tämä samainen mies on se, joka meillä tekee enemmän

Inceli hiljaa

Miehet ovat sikoja

Vierailija
50/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Tämä samainen mies on se, joka meillä tekee enemmän

Hoitoalan valinnut mies on kuitenkin harvinainen poikkeus, joten ehkä tämän yhden hyvän kokemuksen perusteella ei voi yleistää. 

Vierailija
51/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoitoalan valinnut mies on kuitenkin harvinainen poikkeus, joten ehkä tämän yhden hyvän kokemuksen perusteella ei voi yleistää"

Kyllä. Yleisesti ottaen miehet ovat kuraa

Vierailija
52/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mökillä toipumassa syöpähoidosta kun mies laittoi kännissä viestin: pitääkö tässä mennä vieraisiin kun ei vaimo enää anna pillua? 

Tämä! Osalle miehistä nainen on vain kävelevä kodinhoitolaite, jossa on kivoja reikiä.  Kosminen yhteys ha romantiikka, sielunkumppanuus, pah!

Ruokaa ja seksiä sekä siivoukset.

Vierailija
53/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hoitoalan valinnut mies on kuitenkin harvinainen poikkeus, joten ehkä tämän yhden hyvän kokemuksen perusteella ei voi yleistää"

No minulla on ollut kaksi it-alalla olevaa miestä. Molemmat olivat empaattisia ja hoivaava kun olin kipeä. Ei tuo siis ammattiin liity suoraan, vaan luonteeseen! Tuollainen piirre tulee kyllä aika nopeasti näkyviin, jos ei ole millään lailla lämmin ja hoivaava. Valitkaa ne ukkonen paremmin, älkääkä kuvitelko, että kaikki on tunnekylmiä. 

Vierailija
54/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole flunssasta.

Vaiva on viheliäinen ja aiheuttaa minulle suunnatonta tuskaa päivittäin. 

Tilanne on kuitenkin se että saatan parantua jonain päivänä jos oikea hoito löytyy.

Ap

Hypokondria?

Vierailija
55/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Tä

Siellä on pusseissa kuitenkin ihan saat x- ja y-kromosomit, niin samaa sakkia ne on loppujen lopuksi, mutta kyllä se jossain vaiheessaan se pantterikin pilkkunsa paljastaa.  Hyvä jos vielä olet tyytyväinen, mutta evoluutiokin niitäkin vie eteenpäin.

Vierailija
56/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miehille tyypillistä käytöstä. Sairastin itse viime vuonna syövän ja monet sairaalassa tavatut kohtalotoverit kertoivat että mies oli jättänyt kun oli kuullut syöpädiagnoosista. Älä siis koskaan turvaudu mieheen. 

Silti miehet odottavat naisilta hoitoa ,hoivaamista ja tukea. Ja naiset sitä miehille antavat, jopa juurikin niin, että nainen tukee , aika, ja kun nainen sairastuu tai hänellä on vaikeaa, niinnmies ei tee niin. Tämä on tyypillistä suomalaisille miehille. 

Vierailija
57/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kerrankin ihana, voimaantuneiden oikeiden naisten positiivinen ketju!

Vierailija
58/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ollut kaksi it-alalla olevaa miestä. Molemmat olivat empaattisia ja hoivaava kun olin kipeä. Ei tuo siis ammattiin liity suoraan, vaan luonteeseen! Tuollainen piirre tulee kyllä aika nopeasti näkyviin, jos ei ole millään lailla lämmin ja hoivaava. Valitkaa ne ukkonen paremmin, älkääkä kuvitelko, että kaikki on tunnekylmiä. 

Taidat olla mies kun tuollaisia kirjoittelet. 99% miehistä on naisia hyväksikäyttäviä narsisteja. 

Vierailija
59/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mies kun tuollaisia kirjoittelet. 99% miehistä on naisia hyväksikäyttäviä narsisteja. 

You go girl! Kerrankin täällä on sellainen ihana, voimaantuneiden oikeiden naisten positiivinen ketju!

Vierailija
60/60 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voimaantunutta, että pillu ihan kostuu kun näitä lukee